To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-17
Ogłoszenie nr 510228933-N-2020 z dnia 17-11-2020 r.
Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze: Dostawa środków ochrony indywidualnej w celu zapewnienia ochrony przed zagrożeniem COVID-19
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 587332-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze, Krajowy numer identyfikacyjny 00102088400000,
ul. ul. Generała Władysława Sikorskiego
2,
65-454
Zielona Góra, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
+48 68 4560700, e-mail
ias.zielonagora@mf.gov.pl, przetargi.ias.zielonagora@mf.gov.pl, faks
68 456 07 01.
Adres strony internetowej (url): https://www.lubuskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-zielonej-gorze; https://platformazakupowa.pl/pn/lubuskie.kas/proceedings
Adres profilu nabywcy: https://www.lubuskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-zielonej-gorze/ogloszenia/zamowienia-publiczne/profil-nabywcy
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków ochrony indywidualnej w celu zapewnienia ochrony przed zagrożeniem COVID-19
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):0801-ILZ-1.260.1.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej w celu zapewnienia ochrony przed zagrożeniem COVID-19 tj. Półmasek filtrujących FFP 3 oraz Rękawic nitrylowych jednorazowych, ochronnych bezpudrowych.Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: Część I: Półmaski filtrujące FFP 3 w ilości 15 000 szt. Część II: Rękawice nitrylowe jednorazowe, diagnostyczne, ochronne, bezpudrowe, niejałowe w ilości 180 000 szt. rękawic w opakowaniach po 100 szt. lub 200 szt. rękawic. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowią Załączniki Nr 1.1 i 1.2 do SIWZ wraz z Wzorem umowy (stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ), do której podpisania będzie zobowiązany Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana. Zamawiający oprócz zamówienia podstawowego przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, w sytuacji gdy zaistnieje konieczność zabezpieczenia dodatkowych potrzeb. Maksymalna ilość wyrobów, których dostawę Zamawiający może zlecić w ramach prawo opcji: Część I: Półmaski filtrujące FFP 3 w ilości 3 000 szt. Część II: Rękawice nitrylowe jednorazowe, diagnostyczne, ochronne, bezpudrowe, niejałowe w ilości 36 000 szt. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego, w okresie obowiązywania umowy, jednak nie później niż w terminie 30 dni, licząc od daty zawarcia umowy - zlecenia w formie elektronicznej, Wykonawca zobowiązany jest do jego realizacji jednorazowo, najpóźniej 7 dni kalendarzowych od daty jego złożenia przez Zamawiającego. Do realizacji zamówienia w ramach prawa opcji stosuje się odpowiednio postanowienia projektu umowy, stanowiącego Załącznik na 2 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 35800000-2
Dodatkowe kody CPV: 18424300-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Półmaski filtrujące FFP 3 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Część I postępowania (Półmaski filtrujące FFP3) została unieważniona na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. W przedmiotowym postępowaniu, w części I (Półmaski filtrujące FFP3), w wyznaczonym terminie, wpłynęło dziesięć ofert. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia podstawowego tj. - 180 000,00 zł brutto (36 000,00 zł brutto - zamówienie w ramach prawa opcji). Cena najkorzystniejszej oferty (zamówienie podstawowe + prawo opcji) tj. 287 820,00 zł brutto przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Rękawice nitrylowe jednorazowe, diagnostyczne, ochronne, bezpudrowe, niejałowe |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
105365.85
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PPHU DAFI Adam Łobodziński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
120960
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- LA.261.15.2024 Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych
- LA.261.22.2024 Sukcesywne dostawy szwów mechanicznych (staplerów), ładunków do staplerów.
- Dostawa karnetów umożliwiających korzystanie z usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Sądu Rejonowego w Zielonej Górze
- Strefa chilloutu w ramach zadania pn. Chynów - nasza mała ojczyzna
- Usługa wykonania i dostawy materiałów i gadżetów promocyjnych Krajowego Funduszu Szkoleniowego
- "Budowa drogi gminnej, drogi wewnętrznej oraz przebudowa kolizji z istniejącą infrastrukturą na ul. Zatonie-Jaśminowa w ramach zadania Budowa i przebudowa dróg gminnych w sołectwie Zatonie"
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa jednorazowych rękawic do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Dostawa środków czystości oraz materiałów jednorazowego użytku
- Dostawa rękawic medycznych
- DOSTAWA RĘKAWIC DIAGNOSTYCZNYCH, CHIRURGICZNYCH I SPECJALISTYCZNYCH II POSTĘPOWANIE
- TP-17/24 Dostawa rękawic ochronnych i sterylnych.
- Dostawa wyposażenia dla Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach programu wieloletniego pn. Budowa Polskiego Ośrodka Szkoleniowego Ratownictwa Morskiego w Szczecinie
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.