eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Dostawa środków ochrony indywidualnej w celu zapewnienia ochrony przed zagrożeniem COVID-19

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-17

Ogłoszenie nr 510228933-N-2020 z dnia 17-11-2020 r.

Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze: Dostawa środków ochrony indywidualnej w celu zapewnienia ochrony przed zagrożeniem COVID-19

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 587332-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze, Krajowy numer identyfikacyjny 00102088400000, ul. ul. Generała Władysława Sikorskiego 2, 65-454 Zielona Góra, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. +48 68 4560700, e-mail ias.zielonagora@mf.gov.pl, przetargi.ias.zielonagora@mf.gov.pl, faks 68 456 07 01.
Adres strony internetowej (url): https://www.lubuskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-zielonej-gorze; https://platformazakupowa.pl/pn/lubuskie.kas/proceedings
Adres profilu nabywcy: https://www.lubuskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-zielonej-gorze/ogloszenia/zamowienia-publiczne/profil-nabywcy

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa środków ochrony indywidualnej w celu zapewnienia ochrony przed zagrożeniem COVID-19

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

0801-ILZ-1.260.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej w celu zapewnienia ochrony przed zagrożeniem COVID-19 tj. Półmasek filtrujących FFP 3 oraz Rękawic nitrylowych jednorazowych, ochronnych bezpudrowych.Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: Część I: Półmaski filtrujące FFP 3 w ilości 15 000 szt. Część II: Rękawice nitrylowe jednorazowe, diagnostyczne, ochronne, bezpudrowe, niejałowe w ilości 180 000 szt. rękawic w opakowaniach po 100 szt. lub 200 szt. rękawic. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowią Załączniki Nr 1.1 i 1.2 do SIWZ wraz z Wzorem umowy (stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ), do której podpisania będzie zobowiązany Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana. Zamawiający oprócz zamówienia podstawowego przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, w sytuacji gdy zaistnieje konieczność zabezpieczenia dodatkowych potrzeb. Maksymalna ilość wyrobów, których dostawę Zamawiający może zlecić w ramach prawo opcji: Część I: Półmaski filtrujące FFP 3 w ilości 3 000 szt. Część II: Rękawice nitrylowe jednorazowe, diagnostyczne, ochronne, bezpudrowe, niejałowe w ilości 36 000 szt. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego, w okresie obowiązywania umowy, jednak nie później niż w terminie 30 dni, licząc od daty zawarcia umowy - zlecenia w formie elektronicznej, Wykonawca zobowiązany jest do jego realizacji jednorazowo, najpóźniej 7 dni kalendarzowych od daty jego złożenia przez Zamawiającego. Do realizacji zamówienia w ramach prawa opcji stosuje się odpowiednio postanowienia projektu umowy, stanowiącego Załącznik na 2 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 35800000-2


Dodatkowe kody CPV: 18424300-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Półmaski filtrujące FFP 3

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Część I postępowania (Półmaski filtrujące FFP3) została unieważniona na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. W przedmiotowym postępowaniu, w części I (Półmaski filtrujące FFP3), w wyznaczonym terminie, wpłynęło dziesięć ofert. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia podstawowego tj. - 180 000,00 zł brutto (36 000,00 zł brutto - zamówienie w ramach prawa opcji). Cena najkorzystniejszej oferty (zamówienie podstawowe + prawo opcji) tj. 287 820,00 zł brutto przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Rękawice nitrylowe jednorazowe, diagnostyczne, ochronne, bezpudrowe, niejałowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 105365.85
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PPHU DAFI Adam Łobodziński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kombatantów 1
Kod pocztowy: 15-110
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 120960
Oferta z najniższą ceną/kosztem 120960
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 125971.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.