eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rokietnica › Zagospodarowanie odpadów selektywnie zbieranychtworzywa sztuczne z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Rokietnica PRZETARG V

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-16

Ogłoszenie nr 510227933-N-2020 z dnia 16-11-2020 r.

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych sp. z o.o.: Zagospodarowanie odpadów selektywnie zbieranych: tworzywa sztuczne z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Rokietnica PRZETARG V

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 590782-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 63080898700000, ul. Bytkowo, ul. Topolowa 6, 62-090 Rokietnica, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 814 57 43, e-mail info@puk.com.pl, faks 61 814 58 38.
Adres strony internetowej (url): www.puk.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zagospodarowanie odpadów selektywnie zbieranych: tworzywa sztuczne z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Rokietnica PRZETARG V

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.11.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi zagospodarowania odpadów z tworzyw sztucznych o kodzie 15 01 02 i 20 01 39 w szacunkowej ilości około 300 Mg (odpady o kodzie 15 01 02 w ilości do 290 Mg natomiast odpady o kodzie 20 01 39 w ilości od 0 Mg do 10 Mg) w okresie obowiązywania umowy, zebranych w ramach prowadzenia selektywnej zbiórki odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych oraz przyjętych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych z terenu Gminy Rokietnica. 2. Odpady z tworzyw sztucznych - należy przez to rozumieć odpady, o których mowa w §4 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz. U. z 2017 r. poz. 19); tj.: butelki plastikowe, nakrętki, kapsle i zakrętki od słoików i butelek, plastikowe opakowania, torebki i worki foliowe, puszki po konserwach, aluminiowe puszki po napojach, opakowania wielomateriałowe (kartony po mleku i sokach). 3. Wykonawca zobowiązany będzie do przyjmowania odpadów komunalnych selektywnie zebranych, dostarczonych przez podmiot wskazany przez Zamawiającego w sposób ciągły i nieprzerwany, w godzinach pracy Wykonawcy. 4. Proces realizacji przedmiotu zamówienia obejmuje: a) zagospodarowanie dostarczonych przez Zamawiającego tworzyw sztucznych. Odpady podlegające zagospodarowaniu winny zostać zagospodarowane wyłącznie w instalacji w rozumieniu art. 30 ustawy o odpadach, którą dysponuje Wykonawca, dalej zwana "Instalacją"; b) realizację obowiązków ewidencyjnych, sprawozdawczych i informacyjnych przez Wykonawcę. 5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje Tworzywa sztuczne, kod odpadu: 15 01 02 i 20 01 39 w ilości szacunkowej 300 Mg do dnia 31.03.2021r. Przedstawiona wartość wskazuje jedynie szacunkową ilość odpadów. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić zagospodarowanie rzeczywistej ilości odpadów od zamieszkałych oraz przyjętych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych z terenu Gminy Rokietnica w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, iż podane dane mają charakter szacunkowy, a ich ilość do odebrania może ostatecznie ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu). Niezrealizowanie zamówienie w całości przez Zamawiającego, w przypadku zagospodarowania odpadów w mniejszej ilości niż ilość podana powyżej nie może być podstawą do rozliczeń finansowych Wykonawcy, żądania wypłaty wynagrodzenia lub odszkodowania. 6. Ilekroć Zamawiający posługuje się kodem odpadów, należy przez to rozumieć kod zawarty w rozporządzeniu Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. poz. 10) 7. Wykonawca zobowiązany jest do: a) zapewnienia, zgodnego z wymogami ustawy o odpadach zagospodarowania odpadów w procesach odzysku (R) lub unieszkodliwienia (D) oraz uzyskanie minimum 95% odzysku/recyklingu przekazanych odpadów potwierdzone dokumentami DPO i/lub DPR zgodnie z przepisami; b) postępowania z odpadami w sposób zgodny z hierarchią postępowania z odpadami; c) zapewnienia instalacji komunalnej/instalacji komunalnych posiadających moce przerobowe pozwalające na zagospodarowanie ilości odpadów objętych niniejszym zamówieniem. 8. Zagospodarowania odpadów zbieranych w instalacjach odzysku lub unieszkodliwienia odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2019r. poz. 701 ze zm.). 9. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia w sposób zgodny z wymogami właściwych przepisów prawa, w tym ochrony środowiska, sanitarnych, bezpieczeństwa i higieny pracy, przeciwpożarowych, przepisów prawa miejscowego, a w szczególności: a) ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2019r. poz. 701 z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi do ustawy; b) ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (dz. U. z 2019r. poz. 1396 z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi do ustawy; c) ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 r. poz. 2010 z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi do ustawy;

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2


Dodatkowe kody CPV: 90510000-5, 90533000-2, 90511000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 93500.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ALKOM Forma Handlowo-Usługowa mgr Henryk Sienkiewicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Falista 6/1
Kod pocztowy: 61-249
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 177066.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 177066.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 178200.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.