eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa środków ochrony osobistej (indywidualnych zestawów ochrony biologicznej - IZOB, rękawic jednorazowych nitrylowych, fartuchów jednorazowych, maseczek jednorazowych, maseczek FFP2) do magazynu Zamawiającego mieszczącego się w Zakładzie Karnym w Rzeszowie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-16

Ogłoszenie nr 510227387-N-2020 z dnia 16-11-2020 r.

Zakład Karny w Rzeszowie: Dostawa środków ochrony osobistej (indywidualnych zestawów ochrony biologicznej - IZOB, rękawic jednorazowych nitrylowych, fartuchów jednorazowych, maseczek jednorazowych, maseczek FFP2) do magazynu Zamawiającego mieszczącego się w Zakładzie Karnym w Rzeszowie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 589852-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Karny w Rzeszowie, Krajowy numer identyfikacyjny 00059046700000, ul. Załęska 76, 35-322 Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. +48178580700 , -, e-mail joanna.pietryka@sw.gov.pl, -, faks 17 853 54 20.
Adres strony internetowej (url): www.sw.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Zakład Karny w Rzeszowie, 35 - 322 Rzeszów, ul. Załęska 76.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa środków ochrony osobistej (indywidualnych zestawów ochrony biologicznej - IZOB, rękawic jednorazowych nitrylowych, fartuchów jednorazowych, maseczek jednorazowych, maseczek FFP2) do magazynu Zamawiającego mieszczącego się w Zakładzie Karnym w Rzeszowie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

2232/4/DKw/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę środków ochrony osobistej (indywidualnych zestawów ochrony biologicznej - IZOB, rękawic jednorazowych nitrylowych, fartuchów jednorazowych, maseczek jednorazowych, maseczek FFP2) do magazynu Zamawiającego mieszczącego się w Zakładzie Karnym w Rzeszowie. 2. Ilość do zamówienia: a) indywidualny zestaw ochrony biologicznej - IZOB - minimum 1000 szt. przy ewentualnym prawie opcji - możliwość rozszerzenia do 1800 szt. b) maseczek jednorazowych minimum 69000 szt. przy ewentualnym prawie opcji - możliwość rozszerzenia do 78800 szt. c) rękawice jednorazowych nitrylowych: - rozmiar M minimum 30000 szt. - rozmiar L minimum 100000 szt. przy ewentualnym prawie opcji - możliwość rozszerzenia do 130 000 szt. - rozmiar XL minimum 100000 szt. przy ewentualnym prawie opcji - możliwość rozszerzenia do 130 000 szt. d) fartuchów jednorazowych: - rozmiar M minimum 100 szt. przy ewentualnym prawie opcji - możliwość rozszerzenia do 110 szt. - rozmiar L minimum 100 szt. przy ewentualnym prawie opcji - możliwość rozszerzenia do 110 szt. - rozmiar XL minimum 100 szt. przy ewentualnym prawie opcji - możliwość rozszerzenia do 130 szt. e) maseczek FFP2) minimum 300 szt. przy ewentualnym prawie opcji - możliwość rozszerzenia do 350 szt. 3. Zamawiający zgodnie z art. 34 ust. 5 Pzp przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji obejmujące swoim zakresem możliwość zwiększenia zakupu: a) Indywidualnych zestawów ochrony biologicznej - IZOB - maksymalnie do 1 800 szt. Oznacza to, że Zamawiający dokona zamówienia na minimum 1 000 szt. indywidualnych zestawów ochrony biologicznej - IZOB, zaś pozostałe 800 szt. zestawów zostanie zamówione w zależności od potrzeb Zamawiającego. b) Maseczek jednorazowych - maksymalnie do 78 800 szt. Oznacza to, że Zamawiający dokona zamówienia na minimum 69 000 szt. maseczek jednorazowych, zaś pozostałe 9 800 szt. maseczek zostanie zamówione w zależności od potrzeb Zamawiającego. c) Rękawic jednorazowych nitrylowych: - rozmiar M maksymalnie do 30 000 szt. - rozmiar L maksymalnie do 130 000 szt. - rozmiar XL maksymalnie do 130 000 szt. Oznacza to, że Zamawiający dokona zamówienia na minimum 230 000 szt. rękawic jednorazowych nitrylowych, zaś pozostałe 60 000 szt. rękawic zostanie zamówione w zależności od potrzeb Zamawiającego. c) Fartuchów jednorazowych: - rozmiar M maksymalnie do 110 szt. - rozmiar L maksymalnie do 110 szt. - rozmiar XL maksymalnie do 130 szt. Oznacza to, że Zamawiający dokona zamówienia na minimum 300 szt. fartuchów jednorazowych, zaś pozostałe 50 szt. fartuchów zostanie zamówione w zależności od potrzeb Zamawiającego. b) Maseczek FFP2 - maksymalnie do 350 szt. Oznacza to, że Zamawiający dokona zamówienia na minimum 300 szt. maseczek FFP2 zaś pozostałe 50 szt. maseczek FFP2 zostanie zamówione w zależności od potrzeb Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 35.11.34.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: INDYWIDUALNY ZESTAW OCHRONY BIOLOGICZNEJ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 141100.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe MARGO Małgorzata Lewandowska Szpak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul . Krasińskiego 97
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 174906.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 174906.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 238806.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: MASECZKI JEDNORAZOWE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13453.66
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 20
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SCAINA Sp z o. o
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. gen. Stanisława Maczka 9
Kod pocztowy: 43-310
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 16548.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 16548.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 123716.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: RĘKAWICE JEDNORAZOWE NITRYLOWE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 129674.80
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PPU GROVIS Bogdan Grochowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Frezerów 13
Kod pocztowy: 20-209
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 159500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 159500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 171100.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: FARTUCH JEDNORAZOWY

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1502.44
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EM POLAND Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Miodowa 9
Kod pocztowy: 05-070
Miejscowość: Sulejówek
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1848.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1848.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2880.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: MASECZEKA FFP2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 995.93
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 17
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRFECT DRUK Maciej Wiśniewski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kominy Pliszki 4
Kod pocztowy: 87-300
Miejscowość: Brodnica
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1225.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1225.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12250.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.