To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-16
Ogłoszenie nr 510227387-N-2020 z dnia 16-11-2020 r.
Zakład Karny w Rzeszowie: Dostawa środków ochrony osobistej (indywidualnych zestawów ochrony biologicznej - IZOB, rękawic jednorazowych nitrylowych, fartuchów jednorazowych, maseczek jednorazowych, maseczek FFP2) do magazynu Zamawiającego mieszczącego się w Zakładzie Karnym w Rzeszowie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 589852-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Karny w Rzeszowie, Krajowy numer identyfikacyjny 00059046700000,
ul. Załęska
76,
35-322
Rzeszów, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
+48178580700 , -, e-mail
joanna.pietryka@sw.gov.pl, -, faks
17 853 54 20.
Adres strony internetowej (url): www.sw.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Zakład Karny w Rzeszowie, 35 - 322 Rzeszów, ul. Załęska 76.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków ochrony osobistej (indywidualnych zestawów ochrony biologicznej - IZOB, rękawic jednorazowych nitrylowych, fartuchów jednorazowych, maseczek jednorazowych, maseczek FFP2) do magazynu Zamawiającego mieszczącego się w Zakładzie Karnym w Rzeszowie.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):2232/4/DKw/20
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę środków ochrony osobistej (indywidualnych zestawów ochrony biologicznej - IZOB, rękawic jednorazowych nitrylowych, fartuchów jednorazowych, maseczek jednorazowych, maseczek FFP2) do magazynu Zamawiającego mieszczącego się w Zakładzie Karnym w Rzeszowie. 2. Ilość do zamówienia: a) indywidualny zestaw ochrony biologicznej - IZOB - minimum 1000 szt. przy ewentualnym prawie opcji - możliwość rozszerzenia do 1800 szt. b) maseczek jednorazowych minimum 69000 szt. przy ewentualnym prawie opcji - możliwość rozszerzenia do 78800 szt. c) rękawice jednorazowych nitrylowych: - rozmiar M minimum 30000 szt. - rozmiar L minimum 100000 szt. przy ewentualnym prawie opcji - możliwość rozszerzenia do 130 000 szt. - rozmiar XL minimum 100000 szt. przy ewentualnym prawie opcji - możliwość rozszerzenia do 130 000 szt. d) fartuchów jednorazowych: - rozmiar M minimum 100 szt. przy ewentualnym prawie opcji - możliwość rozszerzenia do 110 szt. - rozmiar L minimum 100 szt. przy ewentualnym prawie opcji - możliwość rozszerzenia do 110 szt. - rozmiar XL minimum 100 szt. przy ewentualnym prawie opcji - możliwość rozszerzenia do 130 szt. e) maseczek FFP2) minimum 300 szt. przy ewentualnym prawie opcji - możliwość rozszerzenia do 350 szt. 3. Zamawiający zgodnie z art. 34 ust. 5 Pzp przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji obejmujące swoim zakresem możliwość zwiększenia zakupu: a) Indywidualnych zestawów ochrony biologicznej - IZOB - maksymalnie do 1 800 szt. Oznacza to, że Zamawiający dokona zamówienia na minimum 1 000 szt. indywidualnych zestawów ochrony biologicznej - IZOB, zaś pozostałe 800 szt. zestawów zostanie zamówione w zależności od potrzeb Zamawiającego. b) Maseczek jednorazowych - maksymalnie do 78 800 szt. Oznacza to, że Zamawiający dokona zamówienia na minimum 69 000 szt. maseczek jednorazowych, zaś pozostałe 9 800 szt. maseczek zostanie zamówione w zależności od potrzeb Zamawiającego. c) Rękawic jednorazowych nitrylowych: - rozmiar M maksymalnie do 30 000 szt. - rozmiar L maksymalnie do 130 000 szt. - rozmiar XL maksymalnie do 130 000 szt. Oznacza to, że Zamawiający dokona zamówienia na minimum 230 000 szt. rękawic jednorazowych nitrylowych, zaś pozostałe 60 000 szt. rękawic zostanie zamówione w zależności od potrzeb Zamawiającego. c) Fartuchów jednorazowych: - rozmiar M maksymalnie do 110 szt. - rozmiar L maksymalnie do 110 szt. - rozmiar XL maksymalnie do 130 szt. Oznacza to, że Zamawiający dokona zamówienia na minimum 300 szt. fartuchów jednorazowych, zaś pozostałe 50 szt. fartuchów zostanie zamówione w zależności od potrzeb Zamawiającego. b) Maseczek FFP2 - maksymalnie do 350 szt. Oznacza to, że Zamawiający dokona zamówienia na minimum 300 szt. maseczek FFP2 zaś pozostałe 50 szt. maseczek FFP2 zostanie zamówione w zależności od potrzeb Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 35.11.34.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: INDYWIDUALNY ZESTAW OCHRONY BIOLOGICZNEJ |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
141100.00
Liczba otrzymanych ofert:
8
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe MARGO Małgorzata Lewandowska Szpak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
174906.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: MASECZKI JEDNORAZOWE |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13453.66
Liczba otrzymanych ofert:
20
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SCAINA Sp z o. o
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
16548.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: RĘKAWICE JEDNORAZOWE NITRYLOWE |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
129674.80
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PPU GROVIS Bogdan Grochowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
159500.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: FARTUCH JEDNORAZOWY |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1502.44
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EM POLAND Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1848.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: MASECZEKA FFP2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
995.93
Liczba otrzymanych ofert:
17
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PRFECT DRUK Maciej Wiśniewski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1225.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania programistyczno-symulacyjnego do wykonywania obliczeń naukowych i inżynierskich lub aktualizacja posiadanego oprogramowania dla IIM UR
- Zakup sprzętu sieciowego oraz telefonów IP w ramach pierwszego wyposażenia Komisariatu Policji II w Rzeszowie oraz Komisariatu Policji w Rudniku nad Sanem
- Dostawa depozytora na klucze dla KWP w Rzeszowie oraz dostawa szaf metalowych dla KWP w Rzeszowie oraz CBZC Zarząd w Rzeszowie
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu "ETAP II dostosowania budynku PZDW w Rzeszowie do zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami - zgodnie z obowiązującymi przepisami"
- Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z budynków Urzędu Miasta Rzeszowa
- Usługa eksperta ds. badań ilościowych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.