To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-13
Ogłoszenie nr 510226593-N-2020 z dnia 13-11-2020 r.
34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie: Dostawa odzieży ochronnej i środków ochrony indywidualnej dla pracowników wojska i żołnierzy specjalistów jednostek wojskowych w rejonie zaopatrywania 34 WOG - zamówienie z podziałem na 4 części (zadania)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 589678-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540187717-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie, Krajowy numer identyfikacyjny 18069037300000,
ul. Krakowska
11 B,
35-111
Rzeszów, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
261 15 56 59, e-mail
zamowienia34wog@ron.mil.pl, faks
261 15 63 85.
Adres strony internetowej (url): www.34wog.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: MON Jednostka Wojskowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa odzieży ochronnej i środków ochrony indywidualnej dla pracowników wojska i żołnierzy specjalistów jednostek wojskowych w rejonie zaopatrywania 34 WOG - zamówienie z podziałem na 4 części (zadania)
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/83/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej i środków ochrony indywidualnej dla pracowników wojska i żołnierzy specjalistów jednostek wojskowych w rejonie zaopatrywania 34 WOG. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 części (zadania): 1) Część (zadanie) nr 1 - Dostawa odzieży bhp; 2) Część (zadanie) nr 2 - Dostawa akcesoriów bhp; 3) Cześć (zadanie) nr 3 - Dostawa obuwia bhp. 4) Część (zadanie) nr 4 - Dostawa odzieży medycznej bhp 3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w miejsca wskazane przez Zamawiającego, po uprzednim telefonicznym powiadomieniu o planowanym terminie dostawy magazynierów wskazanych przez Zamawiającego. 4. Asortyment ilościowo-rozmiarowy przedmiotu zamówienia do poszczególnych magazynów ustali Zamawiający i przekaże Wykonawcy w terminie 2 dni po zawarciu umowy. 5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem i na swój koszt. 6. Przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy i zapakowany w oryginalne opakowanie producenta. 7. Na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca udziela Zamawiającemu 24 miesięcznej gwarancji jakości liczonej od dnia podpisania przez upoważnionych przedstawicieli stron protokołu odbioru. 8. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia oznaczony kodem kreskowym zgodnie z postanowieniami Decyzji Nr 3/MON Ministra Obrony narodowej z dnia 3 stycznia 2014 roku w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczonych do resortu obrony narodowej (Dz. Urz. Min. Obr. Nar. z 2014r. poz. 11) - załącznik nr 5 do SIWZ. 9. Dostawa przedmiotu zamówienia winna być zrealizowana w dniach pracy Zamawiającego od poniedziałku do piątku (w dni robocze) w godz. 8.00 - 14.00 zgodnie z terminem realizacji przedmiotu zamówienia. 10. W przypadku stwierdzenia wad ilościowych lub jakościowych przedmiotu zamówienia podczas odbioru Zamawiający zawiadomi niezwłocznie o tym fakcie Wykonawcę. 11. W przypadku stwierdzenia wad ilościowych lub jakościowych przedmiotu zamówienia, których nie można wykryć w momencie odbioru, Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o wadzie w terminie 14 dni od jej wykrycia. 12. Ceny jednostkowe określone w formularzu kalkulacji ceny ofertowej stanowiącym jednocześnie Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - załącznik nr 1A i/lub 1B i/lub 1C i/lub 1D do SIWZ - w zależności od części zamówienia, o udzielenie której Wykonawca ubiega się - pozostają niezmienne przez okres trwania zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 35.11.34.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa odzieży bhp |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
164054.47
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranzowe MADAKosiec i Współnicy Sp. j.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
232253.62
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa akcesoriów bhp |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
97188.62
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MADA Kosiec i Wspólnicy Sp. j.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
116233.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa obuwia bhp |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
73080.49
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: VESTIM GROUP Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
62798.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa odzieży medycznej bhp |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
63665.04
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LOOGAN Jakub Wyrębak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
96656.30
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Aktualizacja projektu ekologicznego i energooszczędnego Domu Studenckiego Politechniki Rzeszowskiej
- Przebudowa DW nr 870 Sieniawa - Jarosław, polegająca na budowie chodnika w km 7+468 -8+264,74, strona lewa w miejscowości Manasterz
- Świadczenie usługi transportowej studentów w ramach zajęć praktycznych z przedmiotu Objazd krajowy przewidzianego planem studiów dla kierunku Turystyka Historyczna i Kulturowa
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 861 Bojanów-Kopki od m. Bojanów do m. Jeżowe (odcinkami) zakres 1. m. Jata km od 11+000 do 12+100 zakres 2. m. Jata km od 12+100 do 14+250
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem 2 krzeseł biurowych z zagłówkiem niezbędnych dla potrzeb Komisji Bioetycznej Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Budowa instalacji p.poż w budynku H wraz z robotami towarzyszącymi
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa odzieży roboczej i środków ochrony osobistej
- DOSTAWA 80 KOMPLETÓW UBRAŃ SPECJALNYCH ( 4 CZĘŚCIOWYCH) ORAZ BIELIZNY TERMO AKTYWNEJ DLA STRAŻAKÓW KOMENDY MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ w CHEŁMIE
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Jabłonnie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.