To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-23
Ogłoszenie nr 510226257-N-2019 z dnia 23-10-2019 r.
Gmina Kościan: Instalacja odnawialnych źródeł energii w gospodarstwach domowych dla mieszkańców Gminy Kościan - kolektory słoneczne
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt objęty jest współfinansowaniem ze środków Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa 3. Energia Działanie 3.1 "Wytwarzanie i dystrybucja energii ze źródeł odnawialnych" Poddziałanie 3.1.1 "Wytwarzanie energii z odnawialnych źródeł energii"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 587263-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540179719-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kościan, Krajowy numer identyfikacyjny 41105058600000,
ul. ul. Młyńska
15,
64-000
Kościan, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
655 121 001, e-mail
agnieszkamackowiak@gminakoscian.pl, faks
655 120 315.
Adres strony internetowej (url): www.gminakoscian.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Instalacja odnawialnych źródeł energii w gospodarstwach domowych dla mieszkańców Gminy Kościan - kolektory słoneczne
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.272.12.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia pn. "Instalacja odnawialnych źródeł energii w gospodarstwach domowych dla mieszkańców Gminy Kościan - kolektory słoneczne" Postanowienia ogólne Przedmiot zamówienia winien być zaprojektowany i wykonany zgodnie z obowiązującym stanem prawnym, normami, zasadami najlepszej wiedzy technicznej oraz z zachowaniem zasady należytej staranności. Przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania obowiązujących przepisów w zakresie bezpieczeństwa konstrukcji, bezpieczeństwa pożarowego, przepisów BHP, ochrony zdrowia i środowiska oraz bezpieczeństwa użytkowania. Wybudowane instalacje oraz towarzyszące obiekty powinny mieć trwałą i niezawodną konstrukcję. Wszystkie zastosowane przy realizacji zamówienia materiały muszą być fabrycznie nowe i posiadać niezbędne certyfikaty. Zastosowana technologia, jak i jej poszczególne elementy powinny być sprawdzone w praktyce eksploatacyjnej. Do zadań Wykonawcy należy wykonanie badań i sprawdzeń obligatoryjnych w świetle obowiązujących przepisów prawa oraz ochrony mienia w obrębie terenu budowy. W trakcie realizacji zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy zrealizowanie inwestycji własnym staraniem i na swój koszt oraz zgodnie z Prawem budowlanym, a w szczególności: 1) stosowanie wyłącznie materiałów odpowiedniej jakości dopuszczonych do obrotu i stosowania zgodnie z Ustawą Prawo budowlane oraz koordynacja robót branżowych wykonywanych na obiekcie 2) zapewnienie dostaw materiałów i urządzeń 3) wykonanie wszystkich wymaganych normami, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych zawartymi w niniejszej SIWZ wraz z załącznikami oraz stosownymi przepisami: pomiarów, badań, prób oraz rozruchów 4) udział we wszelkich odbiorach 5) wypłata odszkodowań za zniszczenia spowodowane przez Wykonawcę w trakcie przeprowadzania robót budowlanych właścicielom działek, na których prowadzono te roboty 6) naprawa lub pokrycie kosztów napraw uszkodzonych przez Wykonawcę dróg, chodników, ogrodzeń, mostków, urządzeń melioracyjnych i innych urządzeń oraz sieci technicznych 7) zapewnienie wymaganych nadzorów właścicielskich oraz specjalistycznych, w tym konserwatorskich, archeologicznych, dendrologicznych lub innych wymaganych stosownymi przepisami 8) pokrycie kosztów związanych z zajęciem terenu na czas prowadzenia robót budowlanych, w tym opłat za zajęcia pasów drogowych i innych terenów, jeżeli będzie to konieczne 9) zapewnienie obsługi geodezyjnej budowy przez cały okres jej trwania, jeśli jest wymagana. Przed rozpoczęciem prac projektowych Wykonawca pozyska i zweryfikuje dane i materiały niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, a także informacje i dokumenty niezbędne do zaprojektowania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia. Prace prowadzone w ramach zadania nie wymagają zgłoszenia robót jak i uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę. Wykonawca w ramach zadania opracuje dokumentację projektową zgodną z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego(Dz.U. z 2013 r. poz. 1129). Wykonawca w razie potrzeby zapewnieni nadzór autorski przez cały okres trwania inwestycji realizowanej na podstawie sporządzonej dokumentacji. Jeżeli prawo lub względy praktyczne wymagają, aby niektóre dokumenty były poddane weryfikacji przez osoby uprawnione lub wymagają uzgodnienia przez właściwe instytucje, to przeprowadzenie weryfikacji i/lub uzyskanie uzgodnień będzie przeprowadzone przez Wykonawcę na jego koszt przed przedłożeniem tej dokumentacji do zatwierdzenia przez Zamawiającego. Dokonanie weryfikacji i/lub uzyskanie uzgodnień nie przesądza o zatwierdzeniu przez Zamawiającego, który odmówi zatwierdzenia w każdym przypadku, kiedy stwierdzi, że dokument Wykonawcy nie spełnia wymagań kontraktu. Wykonawca w szczególności uzyska wszelkie wymagane zgodnie z prawem polskim uzgodnienia, opinie i decyzje administracyjne niezbędne dla zaprojektowania, wybudowania, uruchomienia i przekazania obiektu do eksploatacji. Zatwierdzenie wszystkich dokumentów przez Zamawiającego jest warunkiem koniecznym realizacji zadania inwestycyjnego, lecz nie ogranicza odpowiedzialności Wykonawcy wynikającej z kontraktu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, Specyfikacji Technicznej Sprzętu, Raportach z Inspekcji Terenowej oraz we wzorze umowy. Zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy Pzp w przypadku zamówień przeznaczonych do użytku osób fizycznych, w tym pracowników zamawiającego, opis przedmiotu zamówienia sporządza się z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. W niniejszym zamówieniu podczas montażu uwzględnić wymagania osób niepełnosprawnych i dostępność dla nich elementów sterujących (montaż należy przeprowadzić w sposób zapewniający możliwość wykonania czynności obsługowych dla osób niepełnosprawnych w szczególności poruszających się na wózkach inwalidzkich, jeśli w danej lokalizacji zachodzi taka potrzeba). Projekt objęty jest współfinansowaniem ze środków Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa 3. Energia Działanie 3.1 "Wytwarzanie i dystrybucja energii ze źródeł odnawialnych" Poddziałanie 3.1.1 "Wytwarzanie energii z odnawialnych źródeł energii" Przedmiotem zamówienia jest budowa 40 szt. instalacji solarnych wytwarzających energię cieplną na potrzeby własne obiektu. W skład systemu będą wchodzić kolektory słoneczne montowane na dachu obiektu lub jego elewacji, podgrzewacz wody z systemem zapewniającym ciągłość pracy instalacji oraz niezbędna armatura. Zakres prac instalacyjnych obejmuje: ? instalacja elementów montażowych pod kolektory ? montaż kolektorów na konstrukcji ? prowadzenie orurowania ? montaż podgrzewacza ? montaż niezbędnej armatury i automatyki ? podłączenie do instalacji źródła pierwotnego ? wykonanie prób instalacji oraz sprawdzających prawidłowe działanie aparatury ? uruchomienie układu i regulacje ? szkolenie użytkowników/obsługi Zakres prac budowlanych obejmuje: ? wykonanie niezbędnych otworów montażowych w celu wprowadzenia urządzeń ? zamurowanie otworów montażowych po wprowadzeniu urządzeń ? wykonanie przepustów w miejscach przejść tras przewodów przez ściany, dach lub inne przeszkody ? uszczelnienie przepustów Instalacja solarna powinna się składać z takich elementów jak: ? kolektory słoneczne ? podgrzewacz pojemnościowy ? grupa solarna ze sterownikiem ? element mierzący ilość wyprodukowanego ciepła przez instalację ? armatura odcinająca, pomiarowa i zabezpieczająca ? system zabezpieczający przed wzrostem ciśnienia w instalacji ? orurowanie łączące ? płyn solarny ? izolacja ? elementy montażowe ? układ podtrzymujący napięcie na urządzeniach elektrycznych systemu solarnego Wytyczne dotyczące budowy głównych elementów instalacji przedstawiono w dalszej części dokumentacji stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ. Wskazane parametry mają za zadanie wskazanie Wykonawcy minimalnego poziomu technologii oczekiwanego przez Zamawiającego. W zależności od ilości osób korzystających z ciepłej wody przewiduje się różne typy instalacji kolektorów słonecznych. Przewiduje się następujące zestawy : -2 kolektory płaskie, zasilające podgrzewacz pojemnościowy o objętości min. -240 dm3 -3 kolektory płaskie, zasilające podgrzewacz pojemnościowy o objętości min. -270 dm3 - 4 kolektory płaskie, zasilające podgrzewacz pojemnościowy o objętości min. -370 dm3
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09331100-9
Dodatkowe kody CPV: 09332000-5, 45261215-4, 45300000-0, 45311100-1, 45330000-9, 45331000-6, 71320000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
342512.76
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Semper Power Sp. zo.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
471656.34
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KOŚCIANA
- Montaż systemu sygnalizacji pożaru w budynku administracyjnym położonym przy Al. Kościuszki 22 w Kościanie.
- ZAKUP OPROGRAMOWANIA DO ELEKTRONICZNEGO OBIEGU DOKUMENTÓW (EOD), W TYM PORTAL PRACOWNICZY I ELEKTRONICZNA AKCEPTACJA FAKTUR (EAF)
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Mikoszki
więcej: przetargi w Kościanie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej na zagospodarowanie poscaleniowe wsi Piechoty - w gminie Padew Narodowa, Powiat Mielecki
- Adaptacja pomieszczeń Dziennego Domu Pomocy, zlokalizowanego w Swarzędzu przy ul. Sienkiewicza 21.
- Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Białopole
- Budowa i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Karścino, gm. Karlino
- Realizacja w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pod nazwą: "Boisko dla Siedlec przy VIII LO im. Komisji Edukacji Narodowej" Budżet Obywatelski 2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.