eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › Remont pokrycia dachowego budynków PDPS w filii w Jemielnej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-12

Ogłoszenie nr 510224856-N-2020 z dnia 12-11-2020 r.

Powiatowy Dom Pomocy Społecznej: Remont pokrycia dachowego budynków PDPS w filii w Jemielnej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 592743-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowy Dom Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 30135100000000, ul. Ostrowina 21, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 071 3148756, e-mail przetargi@pdps-ostrowina.pl, faks 713 148 754.
Adres strony internetowej (url): http://bip.pdps-ostrowina.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont pokrycia dachowego budynków PDPS w filii w Jemielnej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/07/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

4.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania obejmującego roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Remont pokrycia dachowego budynków PDPS w filii w Jemielnej" zlokalizowanego w Jemielnej 15, 56-420 Bierutów. 4.2. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne 45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe 45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 4.3. Zamówienie realizowane będzie z dofinansowaniem ze środków PFRON otrzymanych od Województwa Dolnośląskiego. 4.4. Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia będą wykonywane na podstawie zgłoszenia robót budowlanych z dnia 13 stycznia 2020r. oraz wydanego zaświadczenia nr AB.6743.5.2020.SzM z dnia 22 stycznia 2020r. przez właściwy organ administracji architektoniczno-budowlanej z upoważnienia Starosty Oleśnickiego stwierdzającego że brak jest podstaw do wniesienia sprzeciwu w sprawie zgłoszenia. 4.5. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót remontowych pokryć dachowych, których celem jest zabezpieczenie pomieszczeń mieszkalnych, terapeutycznych i rehabilitacyjnych, poprawa gospodarki cieplnej, estetyki i warunków bytowych w budynkach filii PDPS-u. Zakres robót obejmuje m.in. remont dachu w na nowym budynku- połacie dachowe płaskie, oraz na starym budynku- dach pokryty blachą, określone w przedmiarze robót, w zakresie m.in.: 1) Budynek dach płaski kryty papą - przewidziane prace: wymiana starej papy na nową, obróbki blacharskie, wymiana rury spustowej i rynny nie nadającej się do użytku, ocieplenie, otynkowanie ubytków, wymiany świetlików 2) Budynek dach pokryty blachą - przewidziane prace: wzmocnienie krokwi przez nabicie dwustronnie desek, impregnacja bali i krawędziaków, izolacje cieplne, naprawa obróbek blacharskich przez wycięcie i wstawienie nowych odcinków blachy ocynkowanej, uzupełnienie blachą z ocynku rynien. Obiekty oznaczone na załączniku nr 9 (szkic sytuacyjny) numerem 1 i 2 położone są na terenie nieruchomości w JEMIELNA nr 15 nr ewid. gruntów 57/1 i 57/2; AM-2, obręb JEMIELNA, gmina BIERUTÓW stanowiącej własność Powiatu Oleśnickiego. Budynek został zaliczony do klasy zagrożenia ludzi ZLII i powinien spełniać wymagania odporności pożarowej klasy "C". Oznacza to, że przekrycie dachu powinno posiadać klasę odporności ogniowej E15. Należy uwzględnić to w ofercie. 4.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1) dokumentacja projektowa składająca się z przedmiaru robót (Załącznik Nr 7 do SIWZ), przekroje dachów oraz szkicu sytuacyjnego (załącznik nr 9) , 2) STWiOR (Załącznik nr 8 do SIWZ), 3) wzoru umowy (Załącznik Nr 6 do SIWZ) - stanowiących integralną część SIWZ. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego oraz prawidłowej wyceny oferty. Zamawiający ustala dzień 08.09.2020r. na przeprowadzenie wizji lokalnej w Jemielnej 15, 56-420 Bierutów. W tym celu należy skontaktować się pod numerem tel. 71 398 90 07 wew. 11 4.7. Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia należy wykonać zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2019 roku, poz. 1186 ze zm.), zawartą umową w sprawie zamówienia publicznego, dokumentami, o których mowa w pkt 4.6. SIWZ, przepisami prawa, w tym z zakresu BHP, odpowiednimi normami technicznymi, poleceniami Zamawiającego, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy, stosując wyroby budowlane posiadające certyfikaty, deklaracje zgodności, atesty i aprobaty techniczne. 4.8. Wszędzie gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie, należy rozumieć, iż wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz "lub równoważny". Użyte w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy marek (firm), wyrobów budowlanych czy technologii, należy traktować w myśl art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, jako informację na temat minimalnego oczekiwanego standardu poziomu jakości, a nie ściśle jako wyrób konieczny do użycia. Pod pojęciem "minimalny oczekiwany standard poziomu jakości" Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45260000-7


Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45262000-1, 45420000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 261456.08
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: WKJ Usługi Specjalistyczne Karolina Jankowska,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kochanowskiego 6, 62-800 Kalisz
Kod pocztowy: 62-800
Miejscowość: Kalisz
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 242310.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 236104.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 325663.93
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.