eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Maków › "Zakup i dostawa elementów wyposażenia Żłobka w Makowie"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-12

Ogłoszenie nr 510224843-N-2020 z dnia 12-11-2020 r.

Gmina Maków: "Zakup i dostawa elementów wyposażenia Żłobka w Makowie"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 RPLD.10.01.00-IZ.00-10-001/19 Oś priorytetowa X Adaptacyjność pracowników i przedsiębiorstw w regionie, X.1 Powrót na rynek pracy osób sprawujących opiekę nad dziećmi w wieku do 3 lat. Pierwszy żłobek w gminie Maków

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 592203-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Maków, Krajowy numer identyfikacyjny 99494000000000, ul. ul. Główna 12, 96-124 Maków, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 468 312 017, e-mail urząd@gminamakow.info, s.duda@gminamakow.info, faks 468 312 009.
Adres strony internetowej (url): https://bip.ugmakow.nv.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Zakup i dostawa elementów wyposażenia Żłobka w Makowie"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OW.271.5.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Rodzaj zamówienia: Zakup i dostawa 3.1.Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest zakup i dostawa elementów wyposażenia Żłobka w Makowie w ramach zadania . "Utworzenie w 2020 roku 20 miejsc opieki w Gminnym Żłobku w Makowie przy ul. Akacjowej 2-program "Maluch+"" i zadania "Pierwszy żłobek w gminie Maków". 3.2. W ramach przedmiotowego zamówienia Zamawiający przewiduje zakup i dostawę wyposażenia w tym: Część I Meble i wyposażenie Część II Pomoce dydaktyczne i zabawki Część III Meble na wymiar 3.3. Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ z następującym podziałem: Część I Meble i wyposażenie - załącznik nr I A do SIWZ; - załącznik nr I B do SIWZ; - załącznik nr I C do SIWZ; - załącznik nr I D do SIWZ; - załącznik nr I E do SIWZ; - załącznik nr I F do SIWZ; - załącznik nr I G do SIWZ; Część II Pomoce dydaktyczne i zabawki - załącznik nr II A do SIWZ; - załącznik nr II B do SIWZ; - załącznik nr II C do SIWZ; Część III Meble na wymiar - załącznik nr III A do SIWZ; Elementy będące przedmiotem zamówienia: muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad, w 100% bezpieczne dla dzieci; wszystkie produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne aktualne świadectwa jakości i dopuszczenia oraz spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 1. Meble/pomoce dydaktyczne/zabawki będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać przewidziane prawem wymagania dla wyrobów stosowanych w placówkach opieki nad dziećmi w wieku do lat 3. 2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, w terminie ustalonym z Zamawiającym. 3. Wykonawca zapewni rozładunek i wniesienie przedmiotu umowy do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego (pomieszczenia Żłobka w Makowie), ich montaż, usunięcie i wywóz opakowań, uprzątnięcie pomieszczeń. 4. Odbioru przedmiotu umowy dokona upoważniony pracownik Zamawiającego, który zobowiązany jest sprawdzić wyposażenie pod względem ilościowym i pokwitować ich odbiór. 5. Jeżeli w trakcie odbioru zostaną stwierdzone wady, usterki lub braki, Zamawiający może odmówić odbioru przedmiotu umowy w części dotkniętej tymi wadami, usterkami lub brakami, wyznaczając termin do ich usunięcia. W tym przypadku w protokole odbioru zostaną wskazane nieodebrane elementy przedmiotu umowy ze wskazaniem terminu ich dostarczenia, nie dłuższego niż 7 dni. Procedura czynności odbioru zostanie powtórzona. 6. Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi po dostarczeniu, rozładowaniu, wniesieniu i uprzątnięciu opakowań mebli. 7. Podstawą rozliczenia będzie protokół odbioru. 8. Wykonawca do dostarczonych materiałów dołączy karty gwarancyjne producenta, certyfikaty itp. Uwaga: Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu szczegółowej kalkulacji cenowej stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ z następującym podziałem w tym: Część I Meble i wyposażenie - załącznik nr I A do SIWZ; - załącznik nr I B do SIWZ; - załącznik nr I C do SIWZ; - załącznik nr I D do SIWZ; - załącznik nr I E do SIWZ; - załącznik nr I F do SIWZ; - załącznik nr I G do SIWZ; Część II Pomoce dydaktyczne i zabawki - załącznik nr II A do SIWZ; - załącznik nr II B do SIWZ; - załącznik nr II C do SIWZ; Część III Meble na wymiar - załącznik nr III A do SIWZ; 3.4.Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz jego realizacji: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny". W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Pzp. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a w odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp "Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego".

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39150000-8


Dodatkowe kody CPV: 39161000-8, 39162100-6, 39220000-0, 37000000-8, 37520000-9, 37510000-6, 44410000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Meble i wyposażenie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 144394.79
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. K.
Email wykonawcy: r.zbiciak@mojebambino.pl
Adres pocztowy: ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź
Kod pocztowy: 93-428
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 128771.43
Oferta z najniższą ceną/kosztem 128771.43
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 283380.94
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Pomoce dydaktyczne i zabawki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 22996.38
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Moje Bambino Sp. z o. o. Sp. K.
Email wykonawcy: r.zbiciak@mojebambino.pl
Adres pocztowy: ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź
Kod pocztowy: 93-428
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 21297.45
Oferta z najniższą ceną/kosztem 21297.45
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 46593.64
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Meble na wymiar

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7317.07
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Meblo-Tek Dariusz Michalski
Email wykonawcy: meblo-tek@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Wiosenna 24, Maków-Kolonia, 96-124 Maków
Kod pocztowy: 96-124
Miejscowość: Maków-Kolonia
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8060.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8060.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 32454.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.