To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-12
Ogłoszenie nr 510224843-N-2020 z dnia 12-11-2020 r.
Gmina Maków: "Zakup i dostawa elementów wyposażenia Żłobka w Makowie"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 RPLD.10.01.00-IZ.00-10-001/19 Oś priorytetowa X Adaptacyjność pracowników i przedsiębiorstw w regionie, X.1 Powrót na rynek pracy osób sprawujących opiekę nad dziećmi w wieku do 3 lat. Pierwszy żłobek w gminie Maków
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 592203-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Maków, Krajowy numer identyfikacyjny 99494000000000,
ul. ul. Główna
12,
96-124
Maków, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
468 312 017, e-mail
urząd@gminamakow.info, s.duda@gminamakow.info, faks
468 312 009.
Adres strony internetowej (url): https://bip.ugmakow.nv.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zakup i dostawa elementów wyposażenia Żłobka w Makowie"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OW.271.5.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rodzaj zamówienia: Zakup i dostawa 3.1.Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest zakup i dostawa elementów wyposażenia Żłobka w Makowie w ramach zadania . "Utworzenie w 2020 roku 20 miejsc opieki w Gminnym Żłobku w Makowie przy ul. Akacjowej 2-program "Maluch+"" i zadania "Pierwszy żłobek w gminie Maków". 3.2. W ramach przedmiotowego zamówienia Zamawiający przewiduje zakup i dostawę wyposażenia w tym: Część I Meble i wyposażenie Część II Pomoce dydaktyczne i zabawki Część III Meble na wymiar 3.3. Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ z następującym podziałem: Część I Meble i wyposażenie - załącznik nr I A do SIWZ; - załącznik nr I B do SIWZ; - załącznik nr I C do SIWZ; - załącznik nr I D do SIWZ; - załącznik nr I E do SIWZ; - załącznik nr I F do SIWZ; - załącznik nr I G do SIWZ; Część II Pomoce dydaktyczne i zabawki - załącznik nr II A do SIWZ; - załącznik nr II B do SIWZ; - załącznik nr II C do SIWZ; Część III Meble na wymiar - załącznik nr III A do SIWZ; Elementy będące przedmiotem zamówienia: muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad, w 100% bezpieczne dla dzieci; wszystkie produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne aktualne świadectwa jakości i dopuszczenia oraz spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 1. Meble/pomoce dydaktyczne/zabawki będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać przewidziane prawem wymagania dla wyrobów stosowanych w placówkach opieki nad dziećmi w wieku do lat 3. 2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, w terminie ustalonym z Zamawiającym. 3. Wykonawca zapewni rozładunek i wniesienie przedmiotu umowy do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego (pomieszczenia Żłobka w Makowie), ich montaż, usunięcie i wywóz opakowań, uprzątnięcie pomieszczeń. 4. Odbioru przedmiotu umowy dokona upoważniony pracownik Zamawiającego, który zobowiązany jest sprawdzić wyposażenie pod względem ilościowym i pokwitować ich odbiór. 5. Jeżeli w trakcie odbioru zostaną stwierdzone wady, usterki lub braki, Zamawiający może odmówić odbioru przedmiotu umowy w części dotkniętej tymi wadami, usterkami lub brakami, wyznaczając termin do ich usunięcia. W tym przypadku w protokole odbioru zostaną wskazane nieodebrane elementy przedmiotu umowy ze wskazaniem terminu ich dostarczenia, nie dłuższego niż 7 dni. Procedura czynności odbioru zostanie powtórzona. 6. Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi po dostarczeniu, rozładowaniu, wniesieniu i uprzątnięciu opakowań mebli. 7. Podstawą rozliczenia będzie protokół odbioru. 8. Wykonawca do dostarczonych materiałów dołączy karty gwarancyjne producenta, certyfikaty itp. Uwaga: Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu szczegółowej kalkulacji cenowej stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ z następującym podziałem w tym: Część I Meble i wyposażenie - załącznik nr I A do SIWZ; - załącznik nr I B do SIWZ; - załącznik nr I C do SIWZ; - załącznik nr I D do SIWZ; - załącznik nr I E do SIWZ; - załącznik nr I F do SIWZ; - załącznik nr I G do SIWZ; Część II Pomoce dydaktyczne i zabawki - załącznik nr II A do SIWZ; - załącznik nr II B do SIWZ; - załącznik nr II C do SIWZ; Część III Meble na wymiar - załącznik nr III A do SIWZ; 3.4.Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz jego realizacji: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny". W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Pzp. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a w odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp "Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego".
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39150000-8
Dodatkowe kody CPV: 39161000-8, 39162100-6, 39220000-0, 37000000-8, 37520000-9, 37510000-6, 44410000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Meble i wyposażenie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
144394.79
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. K.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
128771.43
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pomoce dydaktyczne i zabawki |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
22996.38
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Moje Bambino Sp. z o. o. Sp. K.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
21297.45
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Meble na wymiar |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7317.07
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Meblo-Tek Dariusz Michalski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8060.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI MAKÓW
więcej: przetargi MAKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli do Szkoły Podstawowej nr 68 z Oddziałami Integracyjnymi i Specjalnymi w Poznaniu
- "Remont budynku Urzędu Miejskiego w Wyrzysku"
- Wyposażenie budynku gminnego przedszkola publicznego w Pogórzu, gm. Kosakowo - Umeblowanie i pomoce dydaktyczne
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Utworzenie 30 nowych miejsc opieki w ramach programu "MALUCH+" 2022-2029 w Gminnym Żłobku w Grębieniu pod nr 107, 98-335 Pątnów oraz Przebudowa (...) - dostawa wyposażenia, zabawek i sprzętu IT
- Dostawa mebli biurowych i wyposażenia do Parku Kultury w Starachowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.