eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Opracowanie graficzne, skład, druk i dostawa wydawnictw i innych materiałów poligraficznych na potrzeby Muzeum Pamięci Sybiru

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-10

Ogłoszenie nr 510224378-N-2020 z dnia 10-11-2020 r.

MUZEUM PAMIĘCI SYBIRU : Opracowanie graficzne, skład, druk i dostawa wydawnictw i innych materiałów poligraficznych na potrzeby Muzeum Pamięci Sybiru

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 587976-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540186964-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

MUZEUM PAMIĘCI SYBIRU , Krajowy numer identyfikacyjny 36621593200000, ul. Henryka Sienkiewicza 26, 15-092 Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. +48 795 650 800, e-mail a.ejchler@sybir.bialystok.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.sybir.um.bialystok.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samorządowa miejska instytucja kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Opracowanie graficzne, skład, druk i dostawa wydawnictw i innych materiałów poligraficznych na potrzeby Muzeum Pamięci Sybiru

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DAF.261.147.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opracowania graficznego, składu, druku i dostawy wydawnictw i innych materiałów poligraficznych na potrzeby Muzeum Pamięci Sybiru - zgodnie z treścią Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 5a - 5f do SIWZ). 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Część I - druk i dostawa: Katalogu wystawy stałej Muzeum Pamięci Sybiru w dwóch formatach, trzy wersje językowe każdego formatu (w sumie 13 000 egz.), 2) Część II - druk i dostawa wydawnictwa: Syberyjski Białystok (1 500 egz.), 3) Część III - projekt, skład, druk i dostawa wydawnictw: a)Polski dom dziecka w Bolszoj Jerbie (2 000 egz.), b) Powroty z Sybiru (2 000 egz.),c) Syberyjska gorączka (2 000 egz.), d) Sybir w eterze (2 000 egz.). 4) Część IV - projekt, skład, druk i dostawa publikacji "Życie na Kresach. Ziemie wschodnie II Rzeczpospolitej Polskiej" (2 500 egz.) 5) Część V - Projekt, skład, druk i dostawa wydawnictw: a) Tom serii "Wspomnienia i relacje" (1 000 egz.), b) Numer magazynu "Sybir" (1 000 egz.), c)Sprawozdanie roczne MPS (1 000 egz.), d) Pamiętnik (2 000 egz.). 6)Część VI - Projekt graficzny, skład, druk i dostawa wyrobów poligraficznych: a)Bloczki "Kartka z pamiętnika" - 6 wzorów bloczków, każdy wzór po 300 sztuk, razem 1 800 bloczków, b) Notes - format A5 poziomy (1 000 egz.),c)Karteczki do odznak - 1 500 szt., d) Naklejki z logo MPS do pudełek - 250 szt., e) Kartka na Boże Narodzenie 300 szt., f) Folder na Zaduszki - 100 szt., g) Wizytówki - 20 wzorów po 50 szt., h) Zaproszenia - format: 2DL - 300 szt., i)Plakat - 30 szt. j) Plakat - 18 szt. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 79800000-2


Dodatkowe kody CPV: 22100000-1, 79822000-2, 79822500-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Druk i dostawa Katalogu wystawy stałej Muzeum Pamięci Sybiru

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 106783
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: UNIDRUK Spółka z o.o. Sp. komandytowa
Email wykonawcy: adam.boryslawski@unidruk.pl
Adres pocztowy: 30-121
Kod pocztowy: 30-121
Miejscowość: Krakowów
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 101850
Oferta z najniższą ceną/kosztem 101850
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 122170
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: druk i dostawa wydawnictwa: Syberyjski Białystok

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 12915
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZAPOL SOBCZYK SPÓŁKA JAWNA
Email wykonawcy: przetargi@zapol.com.pl
Adres pocztowy: Aleja Piastów 42
Kod pocztowy: 71-062
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12915
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12915
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15960
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Projekt, skład, druk i dostawa wydawnictw

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 43600
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Agnieszka Blicharz-Krupińska GRAFPOL
Email wykonawcy: argrafpol@argrafpol.pl
Adres pocztowy: ul. Żmudzka 21 lok. 1a
Kod pocztowy: 51-354
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 44400
Oferta z najniższą ceną/kosztem 44400
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 74240
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: projekt, skład, druk i dostawa publikacji "Życie na Kresach. Ziemie wschodnie II Rzeczpospolitej Polskiej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 25440
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Kowalcze Małgorzata Zakład Poligraficzny SINDRUK
Email wykonawcy: biuro@sindruk.pl
Adres pocztowy: ul. Firmowa 12
Kod pocztowy: 45-549
Miejscowość: Opole
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 40950
Oferta z najniższą ceną/kosztem 40950
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 58980
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Projekt, skład, druk i dostawa wydawnictw

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 67306
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Kowalcze Małgorzata Zakład Poligraficzny SINDRUK
Email wykonawcy: biuro@sindruk.pl
Adres pocztowy: ul. Firmowa 12
Kod pocztowy: 45-549
Miejscowość: Opole
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 51170
Oferta z najniższą ceną/kosztem 51170
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 88230
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Projekt graficzny, skład, druk i dostawa wyrobów poligraficznych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił część VI zamówienia pn. Projekt graficzny, skład, druk i dostawa wyrobów poligraficznych na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp. UZASADNIENIE: Zamawiający w dniu 9.10.2020 r. dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej w części VI zamówienia i zaprosił wykonawcę ZAPOL Sobczyk Spółka Jawna z siedzibą w Szczecinie do podpisania umowy. Jednak w dniu 19.10.2020 r. do Zamawiającego wpłynęło pismo od wybranego Wykonawcy informujące, iż odstępuje od realizacji zadania, co w konsekwencji oznacza, iż Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zgodnie z treścią art. 94 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy wykonawca którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 93 ust. 1 ustawy Pzp. W zaistniałym stanie faktycznym w części VI zamówienia pozostała tylko jedna oferta złożona przez firmę Pracownia C&C Spółka z o.o. z siedzibą w Warszawie, której wartość przewyższa kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia, a brak jest możliwości zwiększenia finansowania zamówienia do kwoty 53.239,98 zł.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.