eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolsztyn › Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag pochodzących z działalności rolniczej z terenu gmin Wolsztyn, Siedlec i Przemęt - uczestników Związku Międzygminnego Obra

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-10

Ogłoszenie nr 510223498-N-2020 z dnia 10-11-2020 r.

Związek Międzygminny "Obra": Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag pochodzących z działalności rolniczej z terenu gmin : Wolsztyn, Siedlec i Przemęt - uczestników Związku Międzygminnego Obra

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 563912-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540137025-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Związek Międzygminny "Obra", Krajowy numer identyfikacyjny 41129252700000, ul. Berzyna 6 , 64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 683 474 270, e-mail zmobra@wolsztyn.pl, faks 683 474 272.
Adres strony internetowej (url): www.zmobra.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Związek Międzygminny OBRA

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag pochodzących z działalności rolniczej z terenu gmin : Wolsztyn, Siedlec i Przemęt - uczestników Związku Międzygminnego Obra

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZMO.GO.271.4.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia publicznego jest usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej z terenu gmin : Wolsztyn, Siedlec i Przemęt - uczestników Związku Międzygminnego Obra , Zakres zamówienia obejmuje: 1. Kod odbioru odpadu: 02 01 04. 2. Szacunkowa ilość odpadów do odbioru i unieszkodliwienia lub poddania odzyskowi, na podstawie zgłoszeń rolników to ok. 725,44 Mg 3. Zadeklarowane ilości odpadów: - Folia rolnicza 541,526 - Siatka do owijania balotów 77,414 - Sznurek do owijania balotów 14,019 -Opakowania po nawozach 38,790 - Opakowania typu Big Bag 53,795 4. Wykonawca składa ofertę obliczoną w oparciu o zadeklarowane przez rolników ilości odpadów. UWAGA: Planowana ilość odpadów do odbioru i unieszkodliwienia lub poddania odzyskowi, może ulec zmianie z powodu błędnego oszacowania przez właścicieli nieruchomości. 5. Rozliczenia będą dokonywane na podstawie rzeczywistej wagi rodzajów odpadów zgodnie z ofertą cenową - wg tabeli dla poszczególnych frakcji odpadów po ich cenach jednostkowych. 6. Niniejsze zamówienie będzie współfinansowane ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach Programu "Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej". 7. Zamawiający wskazuje miejsce na terenie Związku Międzygminnego "Obra" , gdzie rolnicy będą zobowiązani dostarczyć odpady we własnym zakresie tj.: - stacja przeładunkowa Powodowo gm.Wolsztyn - nieczynne składowisko w Siekówko gm. Przemęt Rolnicy we własnym zakresie zobowiązani będą dostarczyć odpady do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w terminie ustalonym z Wykonawcą zadania. 8. Prace wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia: 1) ważenie odbieranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag przy użyciu własnych urządzeń, 2) załadunek odpowiednio zapakowanych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag oraz uporządkowanie miejsca wykonywania usługi z w/w odpadów, 3) transport odebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag do miejsca ich odzysku lub unieszkodliwienia środkami transportu posiadającymi aktualne zezwolenie na transport odpadów, 4) rozładunek i przekazanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag do odzysku lub unieszkodliwienia. 9. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: 1) spisać z każdą osobą dostarczającą odpady protokół odbioru odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag, którego jeden egzemplarz przekaże Zamawiającemu Protokół w szczególności powinien zawierać następujące dane: a) imię i nazwisko rolnika z terenu gmin członków Związku Międzygminnego "Obra" , który dostarcza odpady, b) adres, z którego pochodzą dostarczone odpady z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag, c) datę odbioru, d) wagę odbieranego odpadu w rozbiciu na : folie rolnicze białe, folie rolnicze czarne , siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag, e) podpis rolnika, f) podpis wykonawcy ( właściciela firmy) lub osoby upoważnionej przez wykonawcę ze wskazaniem pełnionej funkcji 2) do prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w art. 66 i 67 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.), 3) wykonania przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wymogów obowiązującego w tym zakresie prawa, do przekazania Zamawiającemu stosownych dokumentów potwierdzających właściwe i zgodne z przepisami wykonanie przedmiotu zamówienia, 4) do wykonania co najmniej 15 zdjęć podczas wykonywania prac na różnym etapie, czytelnych, dobrej jakości, kolorowych zdjęć, ilustrujących przebieg realizacji zadania, 5) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającego oryginałów lub potwierdzonych za zgodność kopii kart przekazania odpadów, osobno dla każdego z rolników, którzy przekazali odpady folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag poddanych odzyskowi lub unieszkodliwieniu. Poświadczone za zgodność z oryginałem kopie kart ewidencji odpadów potwierdzających przyjęcie odpadów przez prowadzącego zbieranie lub przetwarzanie odpadów w procesie odzysku lub unieszkodliwienia, wraz z ich zbiorczym zestawieniem powinny być wygenerowane z systemu BDO 6) po wykonaniu zadania Wykonawca przedłoży Zamawiającemu sprawozdanie zawierające: a) adres gospodarstwa rolnego, z którego dostarczone zostały odpady, b) ilości odebranego odpadu w Mg w rozbiciu na folie rolnicze, siatki i sznurki do owijania balotów, opakowania po nawozach i typu Big Bag, 7) po wykonaniu zadania Wykonawca złoży oświadczenia o prawidłowym wykonaniu prac z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych, 8) zachowania w tajemnicy wszelkich informacji i danych otrzymanych od Zamawiającego oraz od właścicieli nieruchomości, którzy dostarczą odpady, 9) wykonania wszelkich innych działań lub czynności nieopisanych w zapytaniu, a wynikających z procedur określonych w przepisach, niezbędnych do właściwego i kompletnego wykonania zamówienia, 10) dostarczenia wygenerowanych z systemu BDO i poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii dokumentów ewidencji odpadów potwierdzających ostateczne zagospodarowanie odpadów w procesie unieszkodliwienia lub odzysku, wraz z ich zbiorczym zestawieniem w terminie do 31 marca 2021r. Wszelkie działania lub czynności nieopisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawach oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminie wykonania przedmiotu zamówienia. Uwaga : Wykonawca zobowiązany jest : - posiadać aktualne zezwolenie na przetwarzanie lub zbieranie i przetwarzanie odpadów, w przypadku gdy będzie również podmiotem przetwarzającym odpady, Miejsce wykonania usługi -odbioru o stacja przeładunkowa Powodowo o nieczynne składowisko w Siekówko gm. Przemęt

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90533000-2


Dodatkowe kody CPV: 90514000-3, 90500000-2, 90512000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 486114.40
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Produkcyjne Przemysław Olejnik
Email wykonawcy: przemyslaw.olejnik@phpolejnik.pl
Adres pocztowy: Wąbiewo 26 64-061 Kamieniec
Kod pocztowy: 64-061
Miejscowość: Wąbiewo
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 525003.64
Oferta z najniższą ceną/kosztem 525003.64
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 525003.64
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.