eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciężkowice › Rozbudowa, przebudowa istniejącego budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Jastrzębi wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń z przeznaczeniem na Przedszkole Publiczne

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-10

Ogłoszenie nr 510223135-N-2020 z dnia 10-11-2020 r.

Urząd Gminy w Ciężkowicach: Rozbudowa, przebudowa istniejącego budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Jastrzębi wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń z przeznaczeniem na Przedszkole Publiczne

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"DZIECIAKI NA START! -Zwiększenie liczby miejsc edukacji przedszkolnej oraz rozszerzenie oferty dodatkowej w OWP w Jastrzębi" - współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 533152-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540076892-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy w Ciężkowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Tysiąclecia 19, 33-190 Ciężkowice, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 146 510 051, e-mail ug@ciezkowice.pl, faks 146 510 944.
Adres strony internetowej (url): www.bip.malopolska.pl/ugciezkowice
Adres profilu nabywcy: -
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
-

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa, przebudowa istniejącego budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Jastrzębi wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń z przeznaczeniem na Przedszkole Publiczne

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GI.271.20.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z Rozbudową, przebudową istniejącego budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Jastrzębi wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń z przeznaczeniem na Przedszkole Publiczne Zakres zamówienia: a) demontaż umywalek w salach lekcyjnych oraz likwidacja przy tych punktach tzw. fartuchów ochronnych z płytek ceramicznych, b) demontaż okien PCV zewnętrznych wg części graficznej, c) wykonanie otworów drzwiowych w istniejących otworach okiennych w murze zewnętrznym i montaż drzwi zewnętrznych PCV wg części graficznej, d) wykonanie podestu ( stopnia) zewnętrznego po stronie zachodniej z kostki betonowej ograniczonej obrzeżem betonowym. Podest o wymiarach 150 x 80 x 15 cm, e) rozbudowa istniejących schodów zewnętrznych po stronie wschodniej. f) demontaż starej balustrady i montaż nowej balustrady obejmujący rozbudowany spocznik, montaż daszków nad wejściem głównym od strony zachodniej oraz nad drzwiami od strony wschodniej, g) demontaż istniejących drzwi wewnętrznych wg części graficznej, h) demontaż pisuaru, umywalek, pryszniców, misek ustępowych w istniejących łazienkach (wg opracowania) oraz ścianek działowych wydzielających toalety wraz z drzwiami wewnętrznymi, demontaż okładzin ściennych i posadzkowych, i) demontaż istniejących okapów kuchennych, j) przebicie ścian wewnętrznych pomiędzy istniejącymi salami dydaktycznymi (według opracowania graficznego), k) wykonanie nowych otworów drzwiowych do pomieszczenia obróbki wstępnej, kuchni, z kuchni na jadalnię, l) wykonanie nowych otworów drzwiowych wg opracowania graficznego, m) doprowadzenie nowych punktów wodnych tj. umywalki, zlewozmywaki, miski ustępowe, zlewy gospodarcze, n) zamurowanie istniejących otworów drzwiowych (według opracowania graficznego). o) postawienie nowej ściany działowej w klasie odporności ogniowej EI 30 z płyty g-kf wydzielającej szatnię z istniejącego korytarza oraz montaż nowych drzwi wejściowych w klasie odporności ogniowej EI 30, p) wydzielenie istniejącej klatki schodowej od pozostałej części szkoły. Ściana aluminiowa w klasie odporności ogniowej EI 30 wraz z przeszkleniem, q) demontaż drzwi do jadalni ( 1.3) i montaż w to miejsce drzwi w klasie odporności ogniowej EI30, r) postawienie nowych ścianek działowych z płyty g-k na ruszcie aluminiowym z wypełnieniem z wełny mineralnej gr. 12 cm wydzielającej pomieszczenia, toalety ogólnodostępnej, toalet, magazynów, pomieszczeń porządkowych, gabinetu, s) W ścianie pomiędzy zmywalnią , a kuchnią powiększenie istniejącego otworu do dołu celem zamontowania tam nowej szafy przelotowej. t) wykonanie prac związanych z wykonaniem instalacji elektrycznych i sanitarnej, u) doprowadzenie wentylacji wspomaganej mechanicznie do toalety przedszkolaków 1.20, 1.19, v) wykonanie wentylacji wspomaganej mechanicznie w toalecie ogólnodostępnej i toalecie dla pracowników ( 1.18, 1.17), w) wykonanie nowej wentylacji mechanicznej do nowoprojektowanych okapów w kuchni. x) wykonanie przebić - wentylacji typu "zet" w murze zewnętrznym. 4 wentylacje, y) montaż urządzeń sanitarnych, szpachlowanie , malowanie, układanie płytek ceramicznych i gresowych, z) demontaż istniejących grzejników kolidujących z projektowanymi drzwiami ewakuacyjnymi zewnętrznymi, aa) montaż nowych osłon na grzejniki w salach zabawowych , bezpiecznych i zmywalnych z płyty mdf, bb) montaż nowych drzwi wewnętrznych wg części graficznej, cc) montaż kabin -ścianek działowych z płyty HPL w toaletach dla przedszkolaków. 2. - Wszelkie materiały pochodzące z rozbiórki stanowią własność Zamawiającego. 3. Wykonawca zapewni transport materiałów pochodzących z rozbiórki w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 5 km. 4. Szczegółowy opis robót zawierają: Projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, oraz przedmiary robót stanowiące integralną część SIWZ. Załączone przedmiary robót mają charakter pomocniczy służąc do uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia ale nie są podstawą do wyliczenia ceny. 5. Do wykonania robót należy użyć wyłącznie materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane do przedstawienia Zamawiającemu przy odbiorze końcowym robót. Przy doborze materiałów należy kierować się wymaganiami sprecyzowanymi w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 6. Do realizacji zamówienia Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych, lecz o parametrach nie gorszych niż te które zostały szczegółowo opisane w ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ - PROJEKT BUDOWLANY ORAZ ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SIWZ - SZCZEGÓŁOWE SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH (STWIORB). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. UWAGA: W uzasadnionych ekonomicznie i technologicznie przypadkach, wyłącznie za zgodą Zamawiającego - na etapie realizacji zamówienia - w przypadku ukazania się na rynku materiałów nowocześniejszych, o lepszych właściwościach i parametrach, Zamawiający dopuszcza możliwość ich zastosowania w zamian za materiały zaproponowane w ofercie. Jednak zmiana ta nie może wpływać na zwiększenie ceny realizacji zamówienia, przyjętej przez Zamawiającego w wyniku rozstrzygnięcia przetargu. Zamówienie należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy, której istotne postanowienia stanowią załącznik nr 11 do SIWZ. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie zamówienia przyjmuje się jako ryczałtowe, a wysokość wynagrodzenia ustala się na podstawie złożonej przez niego oferty. Sposób obliczenia ceny oferty na podstawie zestawienia planowanych do wykonania prac opisano dalej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45400000-1


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45410000-4, 45421130-4, 45431000-7, 45442100-8, 45453000-7, 45400000-1, 45111000-8, 45300000-0, 45330000-9, 45331210-1, 45331000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Rozbudowa, przebudowa istniejącego budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Jastrzębi wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń z przeznaczeniem na Przedszkole Publiczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 271871.84
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 11
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 11
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Budowlanych i Transportowych Budowa Dróg "ANTEX" Antoni Pyzik
Email wykonawcy: antex570@interia.pl
Adres pocztowy: ul. Widokowa 220
Kod pocztowy: 38-321
Miejscowość: Moszczenica
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 352141.91
Oferta z najniższą ceną/kosztem 352141.91
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 508607.82
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.