eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Zakup Licencji i Wdrożenie Aplikacji do świadczenia eUsług, przeprowadzenie Szkoleń oraz zakup niezbędnego sprzętu" w ramach Projektu "Przyjazny Cyfrowy Urząd w Iławie"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-10

Ogłoszenie nr 510223097-N-2020 z dnia 10-11-2020 r.

Gmina Miejska Iława: Zakup Licencji i Wdrożenie Aplikacji do świadczenia eUsług, przeprowadzenie Szkoleń oraz zakup niezbędnego sprzętu" w ramach Projektu "Przyjazny Cyfrowy Urząd w Iławie"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
3. Przedmiot zamówienia współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Osi Priorytetowej RPWM.03.00.00 - "Cyfrowy Region", Działanie RPWM.03.01.00 - "Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014 - 2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 561069-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 561069-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miejska Iława, Krajowy numer identyfikacyjny 52437000000000, ul. ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. (089) 6490159, 6490101, e-mail przetargi@umilawa.pl, faks (089) 649 26 31.
Adres strony internetowej (url): http://bip.umilawa.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup Licencji i Wdrożenie Aplikacji do świadczenia eUsług, przeprowadzenie Szkoleń oraz zakup niezbędnego sprzętu" w ramach Projektu "Przyjazny Cyfrowy Urząd w Iławie"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.30.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja dostaw wraz z usługami towarzyszącymi polegających na zakupie i wdrożeniu systemów i sprzętów informatycznych do świadczenia eUsług w ramach projektu Przyjazny Cyfrowy Urząd w Iławie. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części Instrukcji dla Wykonawców "Oprogramowaniem" lub "przedmiotem zamówienia". 2.Przedmiot zamówienia składa się z 2 części: 1)część 1 - Zakup Licencji i Wdrożenie Aplikacji do świadczenia eUsług, przeprowadzenie Szkoleń oraz zakup niezbędnego sprzętu - zakres rzeczowy obejmuje w szczególności: a)dostawę systemu informatycznego, umożliwiającego kompleksowe świadczenie eUsług, b)zapewnienie Gwarancji i Rękojmi, rozumianych jako wsparcie techniczne oraz serwis systemu informatycznego umożliwiający prawidłowe jego funkcjonowanie, przez okres 60 miesięcy, c)przeprowadzenie niezbędnych Szkoleń, d)dostawę niezbędnego sprzętu, e)szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SOPZ, części II SIWZ oraz w projekcie umowy, części III SIWZ, f)Kody dotyczące przedmiotu zamówienia: Kody CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne, 48200000-0 - Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu, 48210000-3 - Pakiety oprogramowania dla sieci, 48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, 48311000-1 - Pakiety oprogramowania do zarządzania dokumentami, 48311100-2 - System zarządzania dokumentacją, 48312000-8 - Pakiety oprogramowania do publikowania elektronicznego, 48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne, 48610000-7 - Systemy baz danych, 72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania, 72266000-7 - Usługi doradcze w zakresie oprogramowania, 72400000-4 - Usługi internetowe, 72416000-9 - Dostawcy usług aplikacyjnych, 79132100-9 - Usługi uwierzytelniania podpisu elektronicznego, 80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego, 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego, 30200000-1 - Urządzenia komputerowe, 42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne, 30121000-3 - Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące, 30174000-9 - Maszyny produkujące etykiety, 30216130-6 - Czytniki Kodu Kreskowego, 2)część 2 - Oprogramowanie Robocze - zakres rzeczowy obejmuje w szczególności: a)zakup i dostawę 62 szt. (licencji) oprogramowania roboczego, b)szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SOPZ - części II SIWZ oraz w projekcie umowy - części III SIWZ, c)Kody dotyczące przedmiotu zamówienia: Kody CPV: 48920000-3 - Pakiety oprogramowania do automatyzacji prac biurowych, 48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe, 48990000-4 - Pakiety oprogramowania arkuszy kalkulacyjnych i rozszerzeń, 1.Brak podania przez Wykonawcę nazwy modelu (serii/wersji) oferowanego oprogramowania i sprzętu oraz jego producenta, spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodnej z treścią formularza zapytania ofertowego, z uwagi na fakt braku możliwości sprawdzenia oferowanego sprzętu i oprogramowania z minimalnymi wymaganiami zamawiającego, opisanymi w SOPZ - części II SIWZ. 2.Elementy wyposażenia (urządzenia), materiały muszą być produktami należytej jakości, fabrycznie nowymi, kompletnymi, nieużywanymi, wolnymi od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych (dotyczy części 1-2). 3.Elementy wyposażenia muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu jak i producenta. 4.Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia polegających na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu prac: a)dla części 1: polegających na bezpośrednim wykonywaniu przedmiotu zamówienia w szczególności osoby wykonujące prace polegające na analizie przedwdrożeniowej, instalowaniu, wdrożeniu oprogramowania, realizacji usług związanych z określonymi w projekcie Umowy, SOPZ, SIWZ wymaganiami dotyczącymi zobowiązań z zakresu gwarancji rękojmi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy, 5.Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa wyżej oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa wyżej oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały zawarte w części III SIWZ - Projekt Umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 48000000-8


Dodatkowe kody CPV: 48200000-0, 48210000-3, 48310000-4, 48311000-1, 48311100-2, 48312000-8, 48600000-4, 48610000-7, 72265000-0, 72266000-7, 72400000-4, 72416000-9, 79132100-9, 80533100-0, 80510000-2, 30200000-1, 42962000-7, 30121000-3, 30174000-9, 30216130-6, 48920000-3, 48900000-7, 48990000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zakup Licencji i Wdrożenie Aplikacji do świadczenia eUsług, przeprowadzenie Szkoleń oraz zakup niezbędnego sprzętu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 583221.90
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Tensoft sp. z o.o.
Email wykonawcy: opole@tensoft.pl
Adres pocztowy: Technologiczna 2
Kod pocztowy: 45-839
Miejscowość: Opole
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 699624.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 699624.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 735622.66
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Oprogramowanie Robocze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 49228.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ITerka24 Pogotowie Informatyczne
Email wykonawcy: biuro@iterka24.pl
Adres pocztowy: Grota Roweckiego 64/10
Kod pocztowy: 14-500
Miejscowość: Braniewo
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 112190.11
Oferta z najniższą ceną/kosztem 112190.11
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 112190.11
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.