To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-09
Ogłoszenie nr 510222996-N-2020 z dnia 09-11-2020 r.
Gmina Kocmyrzów-Luborzyca: Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu pn. "Partnerski projekt budowy instalacji odnawialnych źródeł energii dla gmin województwa małopolskiego"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Oś 4 Regionalna polityka energetyczna, Działanie 4.1 Zwiększenie wykorzystania odnawialnych źródeł energii, Poddziałanie 4.1.1 Rozwój infrastruktury produkcji energii ze źródeł odnawialnych
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 525260-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540056817-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kocmyrzów-Luborzyca, Krajowy numer identyfikacyjny 53771100000000,
ul. Jagiellońska
7,
32-010
Luborzyca, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
123 871 410, e-mail
info@kocmyrzow-luborzyca.ug.gov.pl, faks
123 871 410.
Adres strony internetowej (url): https://bip.malopolska.pl/ugkocmyrzowluborzyca
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu pn. "Partnerski projekt budowy instalacji odnawialnych źródeł energii dla gmin województwa małopolskiego"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.OZE.2.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją Projektu pn.: "Partnerski projekt budowy instalacji odnawialnych źródeł energii dla gmin województwa małopolskiego", na nieruchomościach prywatnych oraz nieruchomościach publicznych zlokalizowanych w: Gminie Bochnia, Gminie Miasta Bochnia, Gminie Bolesław, Gminie Brzeźnica, Gminie Bukowina Tatrzańska, Gminie Dąbrowa Tarnowska, Gminie Dębno, Gminie Drwinia, Gminie Gnojnik, Gminie Gręboszów, Gminie Igołomia-Wawrzeńczyce, Gminie Iwanowice, Gminie Jerzmanowice-Przeginia, Gminie Kocmyrzów-Luborzyca, Gminie Koniusza, Gminie Koszyce, Gminie Mędrzechów, Gminie Michałowice, Gminie Nowe Brzesko, Gminie i Mieście Nowy Wiśnicz, Gminie Olesno, Gminie Osiek, Gminie Oświęcim, Gminie Pałecznica, Gminie Poronin, Gminie i Mieście Proszowice, Gminie Przeciszów, Gminie Radgoszcz, Gminie Radziemice, Gminie Skała, Gminie Słomniki, Gminie Spytkowice, Gminie Sułoszowa, Gminie Szczucin, Gminie Szczurowa, Gminie Trzciana, Gminie Wielka Wieś, Gminie Wojnicz, Gminie Zator, Gminie Zielonki, Gminie Żegocina (gminy partnerskie), określonego w ust. 2 niniejszego rozdziału SIWZ. 2. Zamówienie polegające na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją Projektu dzieli się na pięć części, analogicznie do części Projektu, który jest objęty przedmiotem niniejszego zamówienia na wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją instalacji OZE w gminach partnerskich, w tym: 2.1. Część I: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją instalacji kolektorów słonecznych na budynkach prywatnych - łącznie 815 szt. 2.2. Część II: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją instalacji powietrznych pomp ciepła w budynkach prywatnych - łącznie 295 szt. 2.3. Część III: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją instalacji kotłów na pellet w budynkach prywatnych - łącznie 133 szt. 2.4. Część IV: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją instalacji fotowoltaicznych na nieruchomościach prywatnych - łącznie 2438 szt. 2.5. Część V: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją instalacji fotowoltaicznych na nieruchomościach publicznych - łącznie 122 szt. Szczegółowe informacje, dotyczące zakresu rzeczowego Projektu, znajdują się w GPT, stanowiących Część III SIWZ. 3. Wykonawca zapewni udział w realizacji zadania inwestycyjnego inspektorów nadzoru w następujących specjalnościach (w zależności od części zamówienia): Inspektor nadzoru branży sanitarnej, Inspektor nadzoru branży elektrycznej, Inspektor nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej. Zadania inspektorów nadzoru inwestorskiego będą obejmować wykonywanie wszystkich czynności przewidzianych dla inspektora nadzoru na mocy przepisów ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. 2019 poz. 1186 z późn. zm.) oraz czynności i obowiązków określonych w istotnych postanowieniach umowy IPU, stanowiących Część II SIWZ. 4. Wykonawca może złożyć ofertę na wykonanie jednej lub kilku dowolnie wybranych lub wszystkich części zamówienia. 5. Zamawiający wymaga, żeby minimalny deklarowany okres gwarancji, obejmującej całość przedmiotu zamówienia, wynosił 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego wykonania przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Istotnych Postanowieniach Umowy stanowiących Część II SIWZ. 7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 71200000-0
Dodatkowe kody CPV: 71247000-1, 71248000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją instalacji kolektorów słonecznych na budynkach prywatnych - łącznie 815 szt |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
73176.88
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ELEKTROTECH Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
88212.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją instalacji powietrznych pomp ciepła w budynkach prywatnych - łącznie 295 szt |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W przedmiotowym postępowaniu zamawiający określił termin składania ofert do dnia 03-04-2020 r do godziny 09.00. W tym terminie nie została złożona żadna oferta w zakresie Części II. Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp - "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3". Mając powyższe na względzie Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Części II |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją instalacji kotłów na pellet w budynkach prywatnych - łącznie 133 szt |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
18171.48
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: NEOENERGETYKA Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
29282.61
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją instalacji fotowoltaicznych na nieruchomościach prywatnych - łącznie 2438 szt |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
383272.06
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ELEKTROTECH Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
263889.12
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją instalacji fotowoltaicznych na nieruchomościach publicznych - łącznie 122 szt |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
48228.80
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: NEOENERGETYKA Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
57022.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI LUBORZYCA
więcej: przetargi LUBORZYCA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa dróg gminnych nr 693024S i 693027S Panki-Ceglarze Zwierzyniec Trzeci-Konieczki, oraz budowa chodnika na ul. Ogrodowej od Hali Sportowej do bloków."
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ścieżki pieszo-rowerowej wzdłuż ul. Szkolnej oraz ul. Spacerowej w m. Krępiec w ramach projektu Rozwój infrastruktury rowerowej na terenie gminy Mełgiew
- OPRAC. KOMPL. DOK. PROJ.DLA ZAD.PN.ROZBUDOWA DR.POW. 1514C MĄKOWARSKO-SOKOLE KUŹNICA-KORONOWO W RAM. ZAD.:ROZWÓJ TRAS TURYST. POPRZEZ BUDOWĘ ŚCIEŻKI ROW. SOKOLE KUŹ.-KORONOWO WRAZ Z PEŁ. NADZ.AUTOR.
- Budowa lub modernizacja infrastruktury drogowej lub mostowej na terenie Gminy Lubień
- Wykonanie robót budowlanych w obiekcie IMGW - PIB w Warszawie przy ul. Podleśnej 61
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Budowa żłobka miejskiego w Oleśnicy przy ul. Kazimierza Wielkiego w formule "zaprojektuj i wybuduj"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.