eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Luborzyca › Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu pn. "Partnerski projekt budowy instalacji odnawialnych źródeł energii dla gmin województwa małopolskiego"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-09

Ogłoszenie nr 510222996-N-2020 z dnia 09-11-2020 r.

Gmina Kocmyrzów-Luborzyca: Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu pn. "Partnerski projekt budowy instalacji odnawialnych źródeł energii dla gmin województwa małopolskiego"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Oś 4 Regionalna polityka energetyczna, Działanie 4.1 Zwiększenie wykorzystania odnawialnych źródeł energii, Poddziałanie 4.1.1 Rozwój infrastruktury produkcji energii ze źródeł odnawialnych

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 525260-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540056817-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kocmyrzów-Luborzyca, Krajowy numer identyfikacyjny 53771100000000, ul. Jagiellońska 7, 32-010 Luborzyca, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 123 871 410, e-mail info@kocmyrzow-luborzyca.ug.gov.pl, faks 123 871 410.
Adres strony internetowej (url): https://bip.malopolska.pl/ugkocmyrzowluborzyca

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu pn. "Partnerski projekt budowy instalacji odnawialnych źródeł energii dla gmin województwa małopolskiego"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.OZE.2.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją Projektu pn.: "Partnerski projekt budowy instalacji odnawialnych źródeł energii dla gmin województwa małopolskiego", na nieruchomościach prywatnych oraz nieruchomościach publicznych zlokalizowanych w: Gminie Bochnia, Gminie Miasta Bochnia, Gminie Bolesław, Gminie Brzeźnica, Gminie Bukowina Tatrzańska, Gminie Dąbrowa Tarnowska, Gminie Dębno, Gminie Drwinia, Gminie Gnojnik, Gminie Gręboszów, Gminie Igołomia-Wawrzeńczyce, Gminie Iwanowice, Gminie Jerzmanowice-Przeginia, Gminie Kocmyrzów-Luborzyca, Gminie Koniusza, Gminie Koszyce, Gminie Mędrzechów, Gminie Michałowice, Gminie Nowe Brzesko, Gminie i Mieście Nowy Wiśnicz, Gminie Olesno, Gminie Osiek, Gminie Oświęcim, Gminie Pałecznica, Gminie Poronin, Gminie i Mieście Proszowice, Gminie Przeciszów, Gminie Radgoszcz, Gminie Radziemice, Gminie Skała, Gminie Słomniki, Gminie Spytkowice, Gminie Sułoszowa, Gminie Szczucin, Gminie Szczurowa, Gminie Trzciana, Gminie Wielka Wieś, Gminie Wojnicz, Gminie Zator, Gminie Zielonki, Gminie Żegocina (gminy partnerskie), określonego w ust. 2 niniejszego rozdziału SIWZ. 2. Zamówienie polegające na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją Projektu dzieli się na pięć części, analogicznie do części Projektu, który jest objęty przedmiotem niniejszego zamówienia na wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją instalacji OZE w gminach partnerskich, w tym: 2.1. Część I: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją instalacji kolektorów słonecznych na budynkach prywatnych - łącznie 815 szt. 2.2. Część II: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją instalacji powietrznych pomp ciepła w budynkach prywatnych - łącznie 295 szt. 2.3. Część III: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją instalacji kotłów na pellet w budynkach prywatnych - łącznie 133 szt. 2.4. Część IV: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją instalacji fotowoltaicznych na nieruchomościach prywatnych - łącznie 2438 szt. 2.5. Część V: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją instalacji fotowoltaicznych na nieruchomościach publicznych - łącznie 122 szt. Szczegółowe informacje, dotyczące zakresu rzeczowego Projektu, znajdują się w GPT, stanowiących Część III SIWZ. 3. Wykonawca zapewni udział w realizacji zadania inwestycyjnego inspektorów nadzoru w następujących specjalnościach (w zależności od części zamówienia): Inspektor nadzoru branży sanitarnej, Inspektor nadzoru branży elektrycznej, Inspektor nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej. Zadania inspektorów nadzoru inwestorskiego będą obejmować wykonywanie wszystkich czynności przewidzianych dla inspektora nadzoru na mocy przepisów ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. 2019 poz. 1186 z późn. zm.) oraz czynności i obowiązków określonych w istotnych postanowieniach umowy IPU, stanowiących Część II SIWZ. 4. Wykonawca może złożyć ofertę na wykonanie jednej lub kilku dowolnie wybranych lub wszystkich części zamówienia. 5. Zamawiający wymaga, żeby minimalny deklarowany okres gwarancji, obejmującej całość przedmiotu zamówienia, wynosił 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego wykonania przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Istotnych Postanowieniach Umowy stanowiących Część II SIWZ. 7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 71200000-0


Dodatkowe kody CPV: 71247000-1, 71248000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją instalacji kolektorów słonecznych na budynkach prywatnych - łącznie 815 szt

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 73176.88
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ELEKTROTECH Sp. z o.o.
Email wykonawcy: gsuw@poczta.fm
Adres pocztowy: ul. Leśna 30
Kod pocztowy: 38-524
Miejscowość: Mymoń
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 88212.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 88212.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 150367.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją instalacji powietrznych pomp ciepła w budynkach prywatnych - łącznie 295 szt

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu zamawiający określił termin składania ofert do dnia 03-04-2020 r do godziny 09.00. W tym terminie nie została złożona żadna oferta w zakresie Części II. Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp - "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3". Mając powyższe na względzie Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Części II

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją instalacji kotłów na pellet w budynkach prywatnych - łącznie 133 szt

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 18171.48
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: NEOENERGETYKA Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@neoenergetyka.pl
Adres pocztowy: ul. Pana Tadeusza 10
Kod pocztowy: 02-494
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 29282.61
Oferta z najniższą ceną/kosztem 29282.61
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 29282.61
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją instalacji fotowoltaicznych na nieruchomościach prywatnych - łącznie 2438 szt

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 383272.06
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ELEKTROTECH Sp. z o.o.
Email wykonawcy: gsuw@poczta.fm
Adres pocztowy: ul. Leśna 30
Kod pocztowy: 38-524
Miejscowość: Mymoń
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 263889.12
Oferta z najniższą ceną/kosztem 263889.12
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 401831.16
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją instalacji fotowoltaicznych na nieruchomościach publicznych - łącznie 122 szt

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 48228.80
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: NEOENERGETYKA Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@neoenergetyka.pl
Adres pocztowy: ul. Pana Tadeusza 10
Kod pocztowy: 02-494
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 57022.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 57022.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 62124.84
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.