To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2020-11-06
Og³oszenie nr 510221108-N-2020 z dnia 06-11-2020 r.
Gmina Namys³ów, reprezentowana przez Burmistrza Namys³owa: Modernizacja sali narad Urzêdu Miejskiego w Namys³owie w ramach zadania p.n. "Modernizacja budynku Urzêdu Miejskiego w Namys³owie"
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia:
obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
tak
Numer og³oszenia: 586010-N-2020
Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Namys³ów, reprezentowana przez Burmistrza Namys³owa, Krajowy numer identyfikacyjny 52451300000000,
ul. ul. Stanis³awa Dubois
3,
46-100
Namys³ów, woj.
opolskie, pañstwo
Polska, tel.
774 190 359, e-mail
zamowienia@namyslow.eu, faks
774 104 841.
Adres strony internetowej (url): www.bip.namyslow.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Modernizacja sali narad Urzêdu Miejskiego w Namys³owie w ramach zadania p.n. "Modernizacja budynku Urzêdu Miejskiego w Namys³owie"
Numer referencyjny(je¿eli dotyczy):ZP.271.84.2020.AH
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1. Nazwa i kod wg Wspólnego S³ownika Zamówieñ: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Roboty budowlane Przedmiot zamówienia obejmuje modernizacjê sali narad Urzêdu Miejskiego w Namys³owie w ramach zadania p.n. "Modernizacja budynku Urzêdu Miejskiego w Namys³owie". Szczegó³owy opis robót budowlanych: 1. Roboty rozbiórkowe: rozbiórka boazerii drewnianej - 46,06 m2. 2. Roboty posadzkowe: 2.1. wymiana listew przy¶ciennych z drewna li¶ciastego/dêbowe, o wysoko¶ci 50 mm, grubo¶ci 22 mm, 2.2. mechaniczne szlifowanie posadzek z deszczu³ek - 157,68 m2, 2.3. trzykrotne lakierowanie posadzek lakierem chemoutwardzalnym - 157,68 m2. 3. roboty tynkarskie - ¶ciana po rozbiórce boazerii: 3.1. uzupe³nienie i przecieranie tynku wewnêtrznego - 46,06 m2, 3.2. wykonanie g³adzi jednowarstwowej grubo¶æ 3 mm - 46,06 m2. 4. Roboty malarskie (¶ciany, sufity) i lakierowanie (obudowa kana³u c.o.): 4.1. skasowanie wykwitów i zacieków na suficie - 24,50 m2, 4.2. zeskrobanie i zmycie starej farby sufitu - 24,50 m2, 4.3. przygotowanie powierzchni sufitu pod malowanie farbami emulsyjnymi - 24,50 m2, 4.4. przygotowanie powierzchni ¶cian pod malowanie farbami emulsyjnymi - 228,57 m2, 4.5. gruntowanie tynków ¶cian i sufitu - 253,07 m2, 4.6. dwukrotne malowanie tynków wewnêtrznych ¶cian i sufitów farb± akrylow±, (kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiaj±cym) - 253,07 m2, 4.7. oczyszczenie i lakierowanie drewnianej obudowy kana³u centralnego ogrzewania - 24,12 m2. 5. strop podwieszany: oczyszczenie i jednokrotne malowanie farb± olejn± drewnianych listew stropu podwieszanego - 169,74 m2. 6. stolarka okienna: 6.1. wykucie z muru o¶cie¿nic okiennych, drewnianych, o wymiarach 1,58 x 3,16 m - 6 szt., 6.2. wykucie z muru podokienników wewnêtrznych, drewnianych, d³ugo¶ci 1,75 m - 6 szt., 6.3. wykucie z muru podokienników zewnêtrznych z PCV, d³ugo¶ci 1,60 m - 6 szt., 6.4. monta¿ okien dwudzielnych, czterorzêdowych, uchylno-rozwieranych z PCV koloru bia³ego, o profilu prostym min. piêciokomorowym, szklonych szk³em bezpiecznym podwójnym, P-2 typu float, o wspó³czynniku przenikania ciep³a U <= 0,90 kW/m2, (schemat wg za³±cznika nr 1) z obróbk± obsadzenia - 6 szt., 6.5. obsadzenie wewnêtrznych podokienników - konglomeraty z PCV, o wymiarach 170 x 25-23 cm - 6 szt., 6.6. obsadzenie zewnêtrznych podokienników z blachy tytanowo-cynkowej, o wymiarach 160 x 35 cm - 6 szt., 6.7. monta¿ rolet zewnêtrznych, wym. 1580x3190 mm, w systemie PORTOS TL1000 nadstawny lub równowa¿nym, w kolorze bia³ym, pancerz PA69 - 6 kpl. 7. Stolarka drzwiowa: 7.1. wykucie z muru o¶cie¿nic drzwiowych, drewnianych, o wym. 1,70 x 2,30 m - 2 szt., 7.2. monta¿ drzwi wewnêtrznych o wymiarach zewnêtrznych 1,70 x 2,30 m, z PCV (przej¶cie z ³±cznika do sali narad), dwuskrzyd³owych, pe³nych, o wspó³czynniku przenikania ciep³a U <= 1,30 kW/m2 , (kolorystyka do uzgodnienia z zamawiaj±cym) - 2 szt. 8. Instalacja elektryczna: wg projektu budowlano-wykonawczego modernizacji sali narad w Urzêdzie Miejskim w Namys³owie, w zakresie: a) wewnêtrznych linii zasilaj±cych, b) rozdzielnic, c) o¶wietlenia wewnêtrznego podstawowego, d) o¶wietlenia ewakuacyjnego, e) instalacji gniazd wtykowych, f) instalacji zasilania rolet, g) instalacji zasilania urz±dzeñ klimatyzacji, h) ochrony przed przepiêciami. Wykonawca robót zobowi±zuje siê do: 1. Uzyskania protoko³ów badañ i sprawdzeñ. 2. W razie konieczno¶ci uzyskania wszystkich niezbêdnych uzgodnieñ bran¿owych, protoko³ów badañ i sprawdzeñ oraz poniesienia kosztów z tym zwi±zanych. 3. Przedstawienia aprobat technicznych, certyfikatów, ¶wiadectw dopuszczalno¶ci na wbudowane materia³y budowlane i instalacyjne. 4. Wykonania robót budowlanych zgodnie z Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlano-Monta¿owych, Polskimi Normami. Za³±czony przedmiar robót nale¿y traktowaæ jako materia³ pomocniczy przy sporz±dzaniu oferty. 2. Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp), osób realizuj±cych czynno¶ci w ramach przedmiotu umowy, tj.: wykonanie robót budowlanych, wykonanie robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, z pó¼n. zm.). Wymagania okre¶laj±ce w szczególno¶ci sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez Wykonawcê wymagañ, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ okre¶la wzór umowy stanowi±cy za³±cznik nr 2 do siwz. 3. Zamawiaj±cy wymaga przeniesienia praw w³asno¶ci intelektualnej lub udzielenia licencji. 4. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w siwz i ofercie.
II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci:
nie
II.5) G³ówny Kod CPV: 45000000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 04.05.2016 r., str. 1), dalej "RODO", informujê, ¿e: ? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Namys³ów, ul. Stanis³awa Dubois 3, 46-100 Namys³ów, tel. +48 77 41 90 300, e-mail: urzad.miejski@namyslow.eu ? inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Namys³ów jest Pan Jan Ho³owacz, tel. +48 77 41 90 351, e-mail: jan.holowacz@namyslow.eu ? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na modernizacjê sali narad Urzêdu Miejskiego w Namys³owie w ramach zadania p.n. "Modernizacja budynku Urzêdu Miejskiego w Namys³owie", nr ZP.271.84.2020.AH, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; ? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, z pó¼n. zm.); ? Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 7 lat od dnia wp³ywu ostatniej p³atno¶ci na konto beneficjenta (p³atno¶ci na realizacjê projektu), a je¿eli zobowi±zania wskazane w ofercie i umowie przekrocz± w/w przedzia³ czasowy, okres przechowywania obejmuje ten termin; ? obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; ? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; ? posiada Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników); ? na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego); ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; ? nie przys³uguje Pani/Panu: ? w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO; ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/10/2020 IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia
Warto¶æ bez VAT
106399.96
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Kapibara Sp. z o. o. Sp. Komandytowa
tak Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy
168555.07
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NAMYS£OWA
- Dostawa profesjonalnej chemii gospodarczej.
- Budowa dróg gminnych w Smarchowicach Ma³ych - opracowanie dokumentacji projektowej
- Rozbudowa ul. Modrzewiowej, ul. Jod³owej i ul. ¦wierkowej oraz budowa ul. Jarzêbinowej w Namys³owie - opracowanie dokumentacji projektowej
- Modernizacja budynku Zespo³u Szkolno - Przedszkolnego w G³uszynie - etap I - opracowanie dokumentacji projektowej
- Dostawa materia³ów zespalaj±cych wraz z utworzeniem depozytu dla czê¶ci 1,2,3-II postêpowanie.
- Przebudowa dróg w miejscowo¶ci Smarchowice Wielkie
wiêcej: przetargi w Namys³owie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane polegaj±ce na wymianie kana³owej sieci ciep³owniczej
- Remont pracowni lekcyjnych i ³azienek w ZSCKR im. J. Dziubiñskiej w Zduñskiej D±browie
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeñ w XIII Liceum Ogólnokszta³c±cym w Krakowie przy ul. S±dowej 4
- Budowa punktu obs³ugi mieszkañca.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie czê¶ci postêpowania)
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.