Ogłoszenie z dnia 2020-11-06
Ogłoszenie nr 510220732-N-2020 z dnia 06-11-2020 r.
Gmina Miasto Sieradz: Wykonanie remontów nawierzchni dróg gminnych i chodników na terenie miasta Sieradza w 2020 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Sieradz, Krajowy numer identyfikacyjny 73093433500000,
ul. plac Wojewódzki
1,
98-200
Sieradz, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
43 826 61 28, e-mail
zamowienia@umsieradz.pl, faks
43 822 30 05.
Adres strony internetowej (url): www.sieradz.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontów nawierzchni dróg gminnych i chodników na terenie miasta Sieradza w 2020 r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WOR-Z.271.41.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: - remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi z obcinaniem krawędzi oraz bez obcinania uszkodzonych krawędzi, - roboty remontowe-frezowanie nawierzchni bitumicznej, - skropienie ubytku emulsją asfaltową, - remonty cząstkowe nawierzchni przy użyciu grysów kamiennych i emulsji asfaltowej, - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni, - regulację wysokościową studzienek dla kratek ściekowych, - regulację pionową studzienek kanalizacyjnych, - regulację pionową studzienek dla zaworów wodociągowych, - mechaniczne wykonanie koryta, - profilowanie i zagęszczenie podłoża, - wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego, - remonty cząstkowe nawierzchni tłuczniowej, - remont cząstkowy krawężników, - remont cząstkowy nawierzchni chodników, - remont cząstkowy - przełożenie ścieków z elementów betonowych, - miałowanie nawierzchni, - naprawa przełomów, - odnowa istniejącej nawierzchni z tłucznia kamiennego, - ścinanie poboczy przy pasach drogowych dróg gminnych. 2. W ramach zamówienia należy wykonać: roboty budowlane i czynności określone w dokumentacji, decyzjach oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. prowadzenie obsługi geodezyjnej, wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy podłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, wykonanie dokumentacji powykonawczej, itp., a także prace porządkowe terenu w rejonie realizacji robót. Wykonawca jest obowiązany prowadzić prace zgodnie z dokumentacją, w tym zgodnie z wszystkimi decyzjami, postanowieniami, uzgodnieniami i warunkami. 3. Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia składa się dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 5 do istotnych postanowień, obejmująca przedmiar robót oraz dokumentacja określająca zasady postępowania. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, które polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320): - roboty związane z przełożeniem krawężników, - roboty związane z przełożeniem i rozbiórką chodników, - przełożenie prefabrykowanych betonowych elementów ściekowych, - roboty związane z remontem cząstkowym nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi, - frezowanie nawierzchni bitumicznej, - roboty związane z wykonaniem nawierzchni z tłucznia kamiennego przy użyciu rozkładarki.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
180675.25
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "BUD-TRANS" Roboty Budowlano-Drogowe Maria Karbowiak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
217673.04
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 10.06.2020 r.
Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zostało przewidziane
w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem, a całkowita jego wartość została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.
Zamówienie udziela się dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Wsparcie Oddziału Psychiatrycznego dla Dzieci i Młodzieży w Centrum Psychiatrycznym w Warcie.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Sieradz
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Wyposażenie Oddziału Urologicznego umożlwiające realizację wysokospecjalistycznych procedur chirurgicznych z zakresu urologii.
- Poprawa efektywności energetycznej pawilonu zakwaterowania osadzonych C w Zakładzie Karnym w Sieradzu.
- Zakup, dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych na 4 salach rozpraw w sądach okręgu sieradzkiego wraz ze świadczeniem usługi serwisu oraz wsparcia technicznego
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych w Chojnowie: ul. Reymonta i ul. Ogrodowa (część 1),oraz ul. Konarskiego i ul. Królowej Jadwigi (część 2)
- Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich w roku 2024 z podziałem na zadania
- Remont nawierzchni jezdni w ciągu drogi krajowej ul. Powstańców Warszawskich w Opolu.
- "Odnowy nawierzchni bitumicznych - nakładki asfaltobetonowe docelowe w Tarnowskich Górach".
- Remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Mędrzechów w 2024 r.
- Profilowanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Szamotuły
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.