eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tymbark › Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Tymbark w sezonie zimowym 2020/2021.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-05

Ogłoszenie nr 510220357-N-2020 z dnia 05-11-2020 r.

Urząd Gminy w Tymbarku: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Tymbark w sezonie zimowym 2020/2021.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 589521-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy w Tymbarku, Krajowy numer identyfikacyjny 55078100000000, ul. Rynek 49, 34-650 Tymbark, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 183 325 637, e-mail ug.tymbark@interia.pl, faks 183 325 632.
Adres strony internetowej (url): www.tymbark.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Tymbark w sezonie zimowym 2020/2021.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IGKOŚ3.271.21.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: "Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Tymbark w sezonie zimowym 2020/2021". Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie i posypywanie materiałami szorstkimi dróg gminnych o łącznej długości około 61 km o szerokości od 2,0 do 4,0 m, oraz parkingów, placów i chodników zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ przez 1 sezon zimowy 2020/2021 w sposób zapewniający ich przejezdność. Usługa ma być wykonywana we wszystkich miejscowościach gminy, tj. Tymbark, Podłopień, Zawadka, Zamieście, Piekiełko. Zakres usługi obejmuje: -utrzymanie przejezdności dróg i ulic poprzez ich odśnieżanie, -odśnieżanie placów i chodników -zwalczanie śliskości pośniegowej i gołoledzi poprzez posypywani nawierzchni drogowych materiałami szorstkimi, -usunięcie materiału szorstkiego z dróg, pozostałego po akcji zimowej w terminie do 30 kwietnia 2021 r. - zapewnienie materiałów służących do skutecznego zwalczania śliskości pośniegowej i gołoledzi, -pełnienie dyżurów z gotowością sprzętu i transportu, -całodobowa dostępność pod numerem telefonicznym. Utrzymanie przejezdności wymaga stosowania zabiegów profilaktycznych, tj. działań hamujących tworzenie się śliskości zimowej w momencie opadu śniegu, marznącego deszczu bądź występowania gołoledzi. Wykonawcy zobowiązani są do prowadzenia stałego monitoringu stanu nawierzchni, w szczególności odcinków zagrożonych tzw. śliskością lokalną i do niezwłocznego podejmowania działań w sytuacji zagrożenia. W przypadku ciągłego opadu śniegu posypywanie i odśnieżanie musi być ponawiane z częstotliwością uniemożliwiającą tworzenie śliskości pośniegowej i zapewniającą przejezdność drogi. Na potrzeby rozliczenia usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania przyjmuje się następujący podział czasu realizacji usługi: Akcja czynna - wykonywanie czynności związanych z utrzymaniem przejezdności dróg poprzez ich odśnieżanie, zwalczanie śliskości pośniegowej i gołoledzi. Dyżur - pełnienie dyżuru przez pracowników Wykonawcy, obserwowanie warunków atmosferycznych i utrzymywanie gotowości sprzętu i ludzi. Zamawiający przewiduje rozliczenie ryczałtowe za wykonywanie usług objętych niniejszym zamówieniem. Przyjmuje się następujące rozliczenie z Wykonawcą: - w przypadku trwania akcji czynnej związanej z zimowym utrzymaniem dróg powyżej 20 dni w danym miesiącu Wykonawca otrzyma 100% miesięcznej ofertowej kwoty brutto. - w przypadku trwania akcji czynnej związanej z zimowym utrzymaniem dróg od 15-20 dni w danym miesiącu Wykonawca otrzyma 75% miesięcznej ofertowej kwoty brutto. - w przypadku trwania akcji czynnej związanej z zimowym utrzymaniem dróg od 10-14 dni w danym miesiącu Wykonawca otrzyma 50% miesięcznej ofertowej kwoty brutto. - w przypadku trwania akcji czynnej związanej z zimowym utrzymaniem dróg poniżej 10 dni w danym miesiącu Wykonawca otrzyma 30% miesięcznej ofertowej kwoty brutto. W przypadku nie podjęcia w ciągu miesiąca kalendarzowego przez Wykonawcę akcji czynnej związanej z zimowym utrzymaniem dróg, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie w wysokości 30% miesięcznej ofertowej kwoty brutto za pełnienie dyżuru i gotowość do podjęcia akcji czynnej. Kolejność zimowego utrzymania dróg: - drogi tras autobusowej komunikacji zbiorowej oraz trasy dowozu dzieci do szkół, - parkingi przy urzędzie, przedszkolu, hali, bibliotece - drogi w terenach o dużym nachyleniu, -drogi przelotowe między miejscowościami gminy Tymbark oraz drogi zlokalizowane w terenach o dużej gęstości zaludnienia, - drogi i place pozostałe. Odśnieżanie dróg należy wykonywać według V i VI standardu odśnieżania, w ramach posiadanych środków finansowych. Wykonawca musi dysponować odpowiednim sprzętem wyposażonym i oznakowanym wg wymogów prawa o ruchu drogowym oraz zgodnie z przepisami BHP i p.poż. oraz posiadać odpowiednie materiały do wykonania całego zamówienia. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1. Wykonawca na czas realizacji usługi winien dysponować sprzętem umożliwiającym zrealizowanie w całości przedmiot zamówienia, np. piaskarki, pługi odśnieżne, sprzęt do likwidacji zasp i przywracania przejezdności dróg. 2. Wykonawca będzie świadczył usługi w sposób nie zagrażający bezpiecznemu użytkowaniu dróg. Usunięcie śniegu nastąpi przez zgarniecie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości drogi. Zgarnięty śnieg nie może uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach, zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych. 3. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia materiałów szorstkich z dróg gminnych pozostałych po akcji zimowej, w terminie do 30 kwietnia 2021 r. po zakończeniu sezonu zimowego. 4. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 5. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 6. Wykonawca winien określić numery telefonów kontaktowych, adres email oraz inne ustalenia niezbędne dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 7. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego oraz osób trzecich za wszelkie szkody powstałe z jego winy w związku z prowadzoną usługą. W szczególności Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia elementów drogi np. pokrywy studni, zawory, studzienki kanalizacyjne i telekomunikacyjne, znaki drogowe i inne, powstałe podczas prowadzenia usług objętych zamówieniem. 8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody będące następstwem wpływu warunków atmosferycznych. 9. Podczas realizacji usługi Wykonawca musi przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 224299.06
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Gospodarki Komunalnej w Tymbarku Sp. z o.o.
Email wykonawcy: mpgik.tymbark@wp.pl
Adres pocztowy: Podłopień 276
Kod pocztowy: 34-650
Miejscowość: Tymbark
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 518400.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 432000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 518400.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.