To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-05
Ogłoszenie nr 510219683-N-2020 z dnia 05-11-2020 r.
PGL LP Nadleśnictwo Rudy Raciborskie: Dostawa kontenerów hodowlanych typu HIKO V-120 do produkcji sadzonek z zakrytym systemem korzeniowym do Gospodarstwa Szkółkarskiego w Nędzy w 2020 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 596543-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
PGL LP Nadleśnictwo Rudy Raciborskie, Krajowy numer identyfikacyjny 27253629600000,
ul. Rogera
1,
47-430
Rudy, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
+48(32)4103029, e-mail
karolina.witek@katowice.lasy.gov.pl, faks
32 410 32 81.
Adres strony internetowej (url): https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_rudy /zamowienia_publiczne
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka organizacyjna Skarbu Państwa nie posiadająca osobowości prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa kontenerów hodowlanych typu HIKO V-120 do produkcji sadzonek z zakrytym systemem korzeniowym do Gospodarstwa Szkółkarskiego w Nędzy w 2020 roku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZG.270.4.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest "Dostawa kontenerów hodowlanych (kaset, wielodoniczek) typu HIKO V-120 lub równoważnych do produkcji sadzonek z zakrytym systemem korzeniowym do Gospodarstwa Szkółkarskiego w Nędzy w 2020roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) Ilość zamawianych kontenerów 17 000 szt. b) Parametry kontenerów wynikające z wymagań linii technologicznej: o Rozmiary: długość 352 mm, szerokość 216 mm, wysokość 110 mm o Pojemność pojedynczej celi: min.120 cm3 o Kontener podzielony na 40 równych cel hodowlanych o Ilość cel na 1m2 526 szt. c)Pozostałe parametry: o Materiał - polipropylen stabilizowany na UV, bez surowców wtórnych o Materiał nie może zawierać metali ciężkich i niedozwolonych dodatków o Wewnątrz cel hodowlanych, na każdej ściance co najmniej 2 pionowe listwy zapobiegające skręcaniu się korzeni i minimum jedna szczelina pionowa o Możliwość sztaplowania kontenerów (jeden w drugi) o Wytrzymałość na upadek z wysokości 2 m na betonową nawierzchnię o Odporność na niskie temperatury (-30°C) o Odporność na wysokie temperatury(+50°C) o Odporność na wysokie temperatury - chwilowa na czas dezynfekcji (do +100°C przez ok. 30 s) o Odporność na wysokie ciśnienie - chwilowa na czas dezynfekcji (min. 35 bar przez ok. 10 s). d) Okres udzielonej gwarancji: 5 lat e) Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że kontenery będą użytkowane i przechowywane na otwartej przestrzeni i poddawane stałemu działaniu warunków atmosferycznych. f) Miejsce dostawy kontenerów: Gospodarstwo Szkółkarskie w Nędzy k. Raciborza, ul. Myśliwska 6, 47-440 Nędza, godziny 6:00 - 13:30 od poniedziałku do piątku g) Termin płatności przelewem przez Zamawiającego wynosi do 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. Zamawiający, w przypadku niewłaściwej realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę jest uprawniony do naliczania kar umownych wyszczególnionych w istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie: części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić na Ofercie. Termin realizacji dostawy: do 20.12.2020 roku.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 0 NAZWA: Dostawa kontenerów hodowlanych typu HIKO V-120 do produkcji sadzonek z zakrytym systemem korzeniowym do Gospodarstwa Szkółkarskiego w Nędzy w 2020 roku |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
229670.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ForTech System Technologie dla leśnictwa Leszek Hoffman
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
296294.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont obiektów sportowych wybudowanych w ramach programu "Moje Boisko - Orlik 2012" w miejscowości Dobre.
- Dostawa pojemników do próbek biologicznych, rolek z etykietami
- ZAKUP I DOSTAWA WORKÓW NA ODPADY KOMUNALNE (02/ZP/2024).
- Dostawa plastikowego sprzętu laboratoryjnego, laboratoryjnych wyrobów szklanych i drobnego osprzętu laboratoryjnego dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 27 części.
- Dostawa środków czystościowych - DZ/30/2024
- Sukcesywne dostawy worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.