eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › Zagospodarowanie parku wraz z bazą edukacyjną na Osiedlu Klonowym w Sieradzu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-04

Ogłoszenie nr 510218624-N-2020 z dnia 04-11-2020 r.

Gmina Miasto Sieradz: Zagospodarowanie parku wraz z bazą edukacyjną na Osiedlu Klonowym w Sieradzu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 585493-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasto Sieradz, Krajowy numer identyfikacyjny 73093433500000, ul. plac Wojewódzki 1, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 43 826 61 28, e-mail zamowienia@umsieradz.pl, faks 43 822 30 05.
Adres strony internetowej (url): www.sieradz.ue

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zagospodarowanie parku wraz z bazą edukacyjną na Osiedlu Klonowym w Sieradzu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WOR-Z.271.32.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie parku wraz z bazą edukacyjną na Osiedlu Klonowym w Sieradzu. 2.W zakres rzeczowy zamówienia wchodzi kompleksowe wykonanie ścieżek z nawierzchni żwirowej, elementów małej architektury, oświetlenia terenu oraz nasadzeń i trawników. 3.Zamówienie zostało podzielone na dwa etapy: a)etap 1 obejmuje: - kompleksowe wykonanie ścieżek z nawierzchni mineralnej wraz z obrzeżem, - montaż elementów małej architektury, tj. ławek parkowych i edukacyjnych, koszy na śmieci, stojaków na rowery, "psich stacji", budek dla ptaków, tablic dydaktycznych, instalacji dydaktycznych oraz altany, - wykonanie instalacji oświetlenia terenu typu parkowego oraz typu ulicznego wraz z osprzętem. b)etap 2 obejmuje: - wykonanie nasadzeń drzew liściastych, - wykonanie nasadzeń drzew iglastych, - wykonanie nasadzeń krzewów, - wykonanie nasadzeń bylin, - wykonanie trawników. 4.Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia składają się: a)dla etapu 1: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ), dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 6 do SIWZ, obejmująca m.in. projekt podstawowy, przedmiar, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, tabelę równoważności, a)dla etapu 2: Plan zagospodarowania zieleni wraz z STWiOR (załącznik nr 5a do SIWZ), projekty nasadzeń oraz przedmiar robót, b)dokumentacja określającą zasady postępowania przetargowego. 5. Zamawiający udostępnia przedmiar robót jako materiał poglądowy. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić kosztorys ofertowy, zgodnie z zapisami rozdziału XXIV SIWZ. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu kosztorys ofertowy, na podstawie którego wyliczył cenę zamówienia podaną w ofercie. W związku z tym, iż Wykonawcy przysługuje z tytułu niniejszej umowy wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys powyższy ma jedynie charakter pomocniczy. 6. W ramach zamówienia należy wykonać: roboty budowlane i czynności określone w dokumentacji projektowej, decyzjach oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. prowadzenie obsługi geodezyjnej, wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy podłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, wykonanie dokumentacji powykonawczej, itp., a także prace porządkowe terenu w rejonie realizacji robót. Wykonawca jest obowiązany prowadzić prace zgodnie z dokumentacją projektową w tym zgodnie z wszystkimi decyzjami, postanowieniami, uzgodnieniami i warunkami. 7. Wykonawca jest zobowiązany wykonać wszystkie roboty w tym branżowe i sieciowe oraz uzyskać dokumenty potwierdzające prawidłowość ich wykonania. W przypadku robót sieciowych dokumentem potwierdzającym prawidłowość wykonania robót będzie protokół odbioru robót z udziałem przedstawiciela gestora sieci uprawnionego do pełnienia czynności odbiorowych. 8. Postępowanie z materiałami z rozbiórki i demontażu Wykonawca powinien każdorazowo ustalić z Zamawiającym. Materiały zakwalifikowane do ponownego wykorzystania powinny zostać przewiezione w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Materiały sztukowe należy spaletować. 9. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia w toku prowadzenia robót budowlanych stałego dostępu do pozostałych elementów parku, np. pumptracku, skateparku i ogrodzonego placu zabaw. 10. Wszystkie nasadzenia roślin oraz trawniki należy objąć pielęgnacją w okresie minimum 3 lat. 11. Pielęgnacja w zakresie nasadzeń w okresie minimum 3 lat ma polegać na: a) regularnym podlewaniu - raz w tygodniu w okresie od kwietnia do września - w zależności od warunków pogodowych, oraz raz w miesiącu w okresie spoczynku roślin od września do kwietnia - w zależności od warunków pogodowych, zgodnie ze sztuką ogrodniczą, b) regularnym odchwaszczaniu - min. raz na 2 tygodnie w okresie od maja do sierpnia, a poza okresem wzmożonego wzrostu roślin, od sierpnia do maja, w zależności od potrzeb, c) regularnym nawożeniu dostosowanym do potrzeb roślin - w drugim roku od posadzenia roślin (nawozami mineralnymi, zalecane jest stosowania długodziałających nawozów otoczkowanych), d) usuwaniu odrostów korzeniowych - w razie potrzeby - 1 raz w roku, poprawianiu ukształtowanych wokół drzew mis - według potrzeb, e) uzupełnianiu kory - w razie potrzeby, ale minimum 2 raz w roku, f) uzupełnianiu palikowania i wiązadeł drzew - w razie potrzeby, g) wymianie uszkodzonych lub skradzionych roślin i uzupełnianie wypadów - na bieżąco (zgodnie z terminem sadzenia), h) wymianie roślin, które się nie przyjęły, przycięciu złamanych i/lub chorych gałęzi - w razie potrzeby, i) regularnym przycinaniu krzewów formowanych - 4 razy w ciągu roku, j) regularnych cięciach zagęszczających, pielęgnacyjnych i sanitarnych roślin - 1 raz w roku, k) oprysku w razie wystąpienia chorób i/lub szkodników - w razie potrzeby, l) regularnym wygrabianiu liści w okresie jesiennym oraz uzupełniającym wygrabianiu w okresie wiosennym, ł) skracaniu jednorocznych przyrostów kosodrzewiny o połowę w celu jej zagęszczania (jeśli konieczne, najwcześniej po 2-3 latach od posadzenia), m) oprysku w razie wystąpienia chorób i/lub szkodników - w razie potrzeby, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) 1107/2009 art. 67 z dnia 21 października 2009 r. dotyczący stosowania niektórych środków ochrony roślin, n) usuwaniu przekwitłych kwiatostanów krzewów hortensji (wczesną wiosną - marzec), o) zabezpieczeniu roślin na okres zimowy. Wszelkie prace pielęgnacyjne należy prowadzić zgodnie ze sztuką ogrodniczą. 12. Pielęgnacja w zakresie trawników w okresie minimum 3 lat ma polegać na: a) częstym i w regularnych odstępach czasu koszeniu dostosowanym do intensywności wzrostu trawnika (tj. min. raz w tygodniu w pełni sezonu wegetacyjnego), nie można dopuścić aby źdźbła miały więcej jak 8-10 cm wysokości, przy tej wysokości skracamy trawę o 1/2 wysokości do pożądanego 3-4cm, b) regularnym podlewaniu - szczególnie po założeniu, co 2-3 dni w okresie wegetacyjnym w pierwszym roku po założeniu, w kolejnych latach podlewanie co 2-3 dni w okresach suszy, c) regularnym odchwaszczaniu - chwasty trwałe w pierwszym roku należy usuwać ręcznie, środki chwastobójcze o selektywnym działaniu należy stosować z dużą ostrożnością i dopiero po upływie 6 miesięcy od założenia trawnika, d) regularnym nawożeniu - minimum 4 razy w sezonie wegetacyjnym, o składzie nawozu dostosowanym do pory roku, e) wertykulacji i wałowaniu - 1 raz w roku w okresie wczesnowiosennym, f) aeracji - 1-2 razy w roku w okresie wczesnowiosennym;, zabieg można powtórzyć w okresie jesiennym w razie potrzeby, g) uzupełnianiu i renowacji - w razie potrzeby, h) odcinaniu brzegów trawnika od strony nawierzchni - 2 razy w roku, i) regularnym wygrabianiu liści w okresie jesiennym oraz uzupełniającym wygrabianiu w okresie wiosennym. Wszelkie zabiegi pielęgnacyjne powinny być wykonywane zgodnie ze sztuką ogrodniczą. 13. Zamawiający przy realizacji zamówienia dopuszcza zastosowanie równoważnych wyrobów budowlanych. W związku z użyciem w dokumentacji projektowej nazw własnych wyrobów budowlanych i urządzeń Zamawiający oświadcza, że mają one charakter przykładowy, umożliwiający Wykonawcom dokonanie oceny, czy ewentualnie proponowane przez nich wyroby budowlane lub urządzenia spełniają wymóg równoważności. Wykonawca proponujący wyroby budowlane i urządzenia równoważne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np. właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu). W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawcy dołączenia do oferty wykazu wyrobów budowlanych i urządzeń równoważnych, które zamierza zastosować przy realizacji zadania oraz dołączenia do oferty dokumentów w celu wykazania, że oferowane przez niego równoważne wyroby budowlane lub urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentacji przetargowej. Oferta, która nie zawiera ww. wykazu i dokumentów podlega odrzuceniu. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych wyrobów budowlanych lub urządzeń. Minimalne parametry, od których spełnienia zależeć będzie uznanie wyrobów budowlanych i urządzeń za równoważne opisane zostały w tabeli równoważności, stanowiącej część dokumentacji projektowej (załącznik nr 5 do SIWZ). 14. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, które polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320): a) roboty ogólnobudowlane związane z budową ścieżek, b) roboty związane z wykonaniem elementów małej architektury, c) roboty związane z wykonywaniem oświetlenia, d) roboty związane z wykonaniem zieleni.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233200-1


Dodatkowe kody CPV: 45112710-5, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1399319.68
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DREWZEL Gabriel Skrzypczyński Spółka Jawna
Email wykonawcy: drewzel@interia.pl
Adres pocztowy: Wojsławice 107b
Kod pocztowy: 98-220
Miejscowość: Zduńska Wola
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1521468.27
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1521468.27
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2448193.53
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 25%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.