eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bircza › "Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych, w obrębieBircza, dz. o nr ewid. 231"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-04

Ogłoszenie nr 510218549-N-2020 z dnia 04-11-2020 r.

Gmina Bircza: "Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych, w obrębie: Bircza, dz. o nr ewid. 231"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 586723-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Bircza, Krajowy numer identyfikacyjny 65090047600000, ul. ul. Ojca Św. Jana Pawła II 2, 37-740 Bircza, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 016 672 60 91, e-mail pawelm@bircza.pl, faks 016 672 53 41.
Adres strony internetowej (url): www.bircza.biuletyn.net

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych, w obrębie: Bircza, dz. o nr ewid. 231"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.2.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. "Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych, w obrębie: Bircza, dz. o nr ewid. 231". Zakres robót od km 0+000 do km 0+257,24 tj.: 257,24 m 1. Zagospodarowanie terenu - stan projektowany Istniejąca droga gminna nie jest drogą publiczną. Początek drogi od jezdni ul. Rudawskiego. Na odcinku objętym przebudową istniejąca droga posiada jezdnię o nawierzchni gruntowej, o szer. ok. 2,5 m i na początkowym odcinku przebiega w częściowym zagłębieniu terenu (jarze), wykonanym w okresie wcześniejszym w celu zmniejszenia spadku podłużnego. Teren pasa drogowego jest wąski o szerokości do 5, 0 m, spadek podłużny liczony w osi istniejącej drogi na początkowym odcinku sięga do 24%. Taki stan wymaga wykonania robót ziemnych w celu zmniejszenia spadku, co spowoduje częściowe zajęcie sąsiednich nieruchomości. Spływ wód opadowych odbywa się powierzchniowo zgodnie z istniejącym ukształtowaniem terenu w kierunku pasa drogowego ul. Rudawskiego, z uwzględnieniem naturalnej retencji, Istniejąca nawierzchnia gruntowa posiada znaczne zniekształcenia w profilu podłużnym i poprzecznym i w sposób znaczny powoduje utrudnienia w ruch u pojazdów mechanicznych 2. Parametry techniczne i opis rozwiązań sytuacyjnych Planowana inwestycja związana z modernizacją drogi dojazdowej do pól, będzie wykonana w istniejącym śladzie. Jezdnia i pobocza oraz urządzenia odwadniające i zabezpieczające, usytuowane będą w istniejącym pasie drogowym, Roboty ziemne na odcinku od km 0+005 do km 0+080 wymagać będą wejścia w teren działek sąsiednich nr: 232, nr 224/4, dla wykonania skarp wykopów. Początek przebudowy drogi od w km 0+000 zaś koniec w km 0+257,24. Przystępując do opracowania dokumentacji przyjęto następujące parametry techniczne zgodnie z ustaleniami z inwestorem: o Klasa drogi D (dojazdowa), o Prędkość projektowa: Vp = 30 km/h, o szerokość jezdni: 2,50 m, o pobocza utwardzone 0,30 m, o pobocza ziemne 0,20 m, o nawierzchnia odcinkowo: z płyt betonowych ażurowych i z tłucznia kamiennego, Projekt przewiduje przebudowę drogi w śladzie istniejącym, polegającej na wykonaniu robót ziemnych, wykonaniu nowej konstrukcji d rogi, tj. podbudowy z kruszywa naturalnego, wykonaniu nawierzchni z płyt betonowych ażurowych typu JOMB ułożonych odcinkowo na podsypce cementowo- piaskowej, wykonaniu nawierzchni z tłucznia kamiennego, wykonaniu ścieku betonowego, wykonaniu utwardzenia poboczy kruszywem łamanym wykonaniu umocnienia skarp płytami betonowymi ażurowymi typu MEBA oraz wykonaniu robót wykończeniowych, tj. plantowaniu skarp wykopów i nasypów oraz uporządkowaniu spływu wód opadowych. 3. Przekrój normalny i konstrukcja nawierzchni Konstrukcję nawierzchni jezdni przyjęto w oparciu o Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Załącznik nr 5, "Projektowanie konstrukcji nawierzchni dróg"- pkt. 5.6. 1. Drogi o ruchu kategorii KR1, z zastosowaniem nawierzchni z płyt betonowych ażurowych oraz w oparciu o ustalenia zawarte z Zamawiającym. Przyjęto następujące konstrukcje: 3. 1 Konstrukcja jezdni na odcinku od km 0+000 do km 0+080 o nawierzchnia z betonowych płyt ażurowych typu JOMB 100x75x12,5 cm, zbrojonych dwuwarstwowo o podsypka cementowo-piaskowa 1:4 o grub. 5 cm o podbudowa z mieszanki niezwiązanej 0/63 mm o grubości warstwy 20 cm stabilizowana mechanicznie o istniejące podłoże gruntowe - zagęszczone do wskaźnika ls=1 , 00. Cechy techniczne płyty Jumbo: o Kształt: prostopadłościan o Wymiary: 100x75x12, 5cm, o Spełnia wymagania normy: PN-EN 1339 o Zbrojenie: podwójne - siatka z prętów grubości 6 mm, o Klasa betonu użytego do produkcji płyty jumbo: C25/30 o Powierzchnia jednej płyty jumbo brutto: 0,75 m2 o Powierzchnia czynna biologicznie w jednej płycie jumbo: o Powierzchnia otworów: 11,6% (0,0874 m2) o Powierzchni beton u: 88,4% (0,6626 m2) o Waga - płyta JOMB o wymiarach 100x75x12, 5cm waży około 165kg Zastosowane płyty winny być wytwarzane i produkowane w oparci u o kompleksową dokumentację techniczną i winny posiadać stosowne dokumenty stanowiące podstawę do wbudowania 3.2. Konstrukcja jezdni na odcinku od km 0+080 do km 0+257,24 o nawierzchnia z tłucznia kamiennego 3 J , 5/63 mm o grub. w-wy 15 cm o podbudowa z mieszanki niezwiązanej 0/63 mm o grub. warstwy 20 cm, stabilizowana mechanicznie o istniejące podłoże gruntowe - zagęszczone do wskaźnika Is-1,00. 3.3. Konstrukcja poboczy: Pobocza na odcinku od km 0+000 do km 0+257,24 o 15 cm utwardzenie poboczy z mieszanki niezwiązanej 0/63 mm stabilizowana mechanicznie. o istniejące podłoże gruntowe - zagęszczone do wskaźnika ls=1, 00. 3.4. Ściek betonowy Na odcinku od km 0+000 do km 0+080 na dużym spadku podłużnym jezdni, w celu zabezpieczenia spływu wód opadowych zaprojektowano: o ściek betonowy korytkowy 60x50x1 5, o podsypka cementowo-piaskowa 1 : 4 grub. 5 cm o podbudowa mieszanki niezwiązanej 0/63 mm grub. 20 cm stabilizowana mechanicznie. o istniejące podłoże gruntowe - zagęszczone do wskaźnika ls=1, 00. 3.5. Umocnienie skarp Na odcinku od km 0+000 do km 0+080 na dużym spadku podłużnym drogi, zaprojektowano o płyty ażurowe typu MEBA o wymiarach 60x40x8 cm o podłoże z humusu grub. 5 cm o istniejące podłoże gruntowe Szczegóły rozwiązań konstrukcyjnych zawarto w załączniku graficznym - rys. nr 5 "Przekroje normalne / konstrukcyjne". Zestawienie powierzchni projektowanych elementów drogi: nawierzchnia jezdni drogi z płyt betonowych ażurowych typu JOMBO 160,00 m2 nawierzchnia jezdni drogi z tłucznia kamiennego 443,10 m2 pobocza drogi utwardzone kruszywem łamanym 154,34 m2 ściek betonowy korytkowy 80,00 m2 umocnienie skarp z płyt betonowych ażurowych typu MEBA 192,00 m2 Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określają przedmiary robót stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający zaleca wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej przyszłego terenu budowy oraz do zapoznania się z jego otoczeniem, a także do oszacowania na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Wizja lokalna przeprowadzona jest na koszt własny Wykonawcy. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę żadnych roszczeń Wykonawcy będących skutkiem zaniechania oględzin terenu budowy. Osobą upoważnioną do kontaktów w sprawie wizji lokalnej jest Pan Krzysztof Kipisz - telefon kontaktowy: 16 6726090 wew. 31 (godziny 800-1430).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233142-6


Dodatkowe kody CPV: 45000000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 81300.81
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Transportowo - Drogowych i Budowlanych Eugeniusz Kos
Email wykonawcy: kos007@poczta.fm
Adres pocztowy: ul. Mjr. Kusiaka 8,
Kod pocztowy: 37-740
Miejscowość: Bircza
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 160108.44
Oferta z najniższą ceną/kosztem 160108.44
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 194735.89
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.