eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › "Świadczenie usługi kompleksowego pełnienia funkcji inspektora nadzoru, nadzorującego zadania w branżachkonstrukcyjno-budowlanej, c.o., wod-kan., gaz, elektrycznej, wykonywane w budynkach gminnych i wspólnotowych administrowanych przez MZBM w Dąbrowie Górniczej".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-04

Ogłoszenie nr 510218188-N-2020 z dnia 04-11-2020 r.

Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych: "Świadczenie usługi kompleksowego pełnienia funkcji inspektora nadzoru, nadzorującego zadania w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, c.o., wod-kan., gaz, elektrycznej, wykonywane w budynkach gminnych i wspólnotowych administrowanych przez MZBM w Dąbrowie Górniczej".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 588392-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 27151887600000, ul. ul. Tysiąclecia 20, 41-303 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 032 2608652, 2608619, e-mail przetargi@mzbm.com.pl, faks 322 642 767.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samorządowy Zakład Budżetowy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Świadczenie usługi kompleksowego pełnienia funkcji inspektora nadzoru, nadzorującego zadania w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, c.o., wod-kan., gaz, elektrycznej, wykonywane w budynkach gminnych i wspólnotowych administrowanych przez MZBM w Dąbrowie Górniczej".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/ZN/MG/006/09/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego pełnienia obowiązków inspektora nadzoru budynków gminnych oraz budynków Wspólnot Mieszkaniowych znajdujących się w administrowaniu i zarządzaniu Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia ( SIWZ). Zakres wymaganych uprawnień: 1. uprawnienia konstrukcyjno - budowlane; 2. uprawnienia instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: - cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - elektrycznych i elektroenergetycznych. 3.znajomość ustawy Prawo Budowlane, Kodeks postępowania administracyjnego oraz rozporządzeń wykonawczych 4.posiadanie prawa jazy kat. B Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zadań inspektora nadzoru polegających na: 1. Pełnieniu funkcji inspektora nadzoru budynków gminnych i Wspólnot Mieszkaniowych. 2. Dokonywaniu wpisów do książek obiektu budowlanego z przeprowadzonych okresowych kontroli. 3. Opracowywaniu i sprawdzaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej związanej z procesem inwestycyjnym. Dokonywaniu przedmiarów robót, tworzeniu kosztorysów inwestorskich, sprawdzaniu kosztorysów ofertowych i powykonawczych. 4. Koordynacji, nadzoru, odbioru, rozliczenia robót budowlanych. 5. Prowadzeniu wykazu dokumentacji dotyczącej inwestycji, nadzoru nad jej kompletnością oraz dokonywaniu bieżących aktualizacji wykazu. 6. Przygotowanie budżetu i harmonogramu inwestycji. 7. Nadzorze nad prowadzeniem remontów i inwestycji budowlanych w zasobach MZBM. 8. Sprawdzaniu jakości i zgodności robót z umowami. 9. Uczestnictwie w postępowaniach przetargowych, kontrolach budowy. 10. Sprawdzaniu zgodności kosztorysów ofertowych, składanych przez oferentów uczestniczących w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego z kosztorysem inwestorskim i zapisami specyfikacji technicznej. 11. Pozyskiwanie decyzji administracyjnych takich jak: pozwolenia na budowę, pozwolenia na użytkowanie oraz zmianę sposobu użytkowania. 12. Koordynacji robót wszystkich branż. 13.Współpracy z Zarządami Wspólnot Mieszkaniowych i jednostkami organizacyjnymi MZBM. 14. Prowadzeniu postępowań w zakresie zażaleń, odwołań, rozpatrywania skarg. Zadania inspektora nadzoru realizowane będą w siedzibie MZBM bądź w terenie, w wymiarze niezbędnym do realizacji powierzonych zadań. Rozpoczęcie realizacji zadań określonych w pkt 3.3, odbywać się będzie każdorazowo po otrzymaniu zgłoszenia od wyznaczonego pracownika Zamawiajacego. Za dzień otrzymania zgłoszenia uważa się dzień nadania e-maila lub w szczególnych przypadkach zgłoszenia telefonicznego. Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia działań bezzwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia nie później niż w przypadku: - zadań priorytetowych (awarie zagrażające zdrowiu, życiu lub mieniu, bezpieczeństwu użytkowania budynku lub lokalu), czas reakcji do 24 godzin. - zadań bardzo ważnych (bieżące, obejmujące: uszkodzenia i naprawy, remonty - zagrażające bezpieczeństwu użytkowania budynku lub lokalu) - czas reakcji do 3 dni - zadań ważnych (bieżące, obejmujące: drobne naprawy, uzupełnienia, konserwacje -nie zagrażające bezpieczeństwu użytkowania budynku lub lokalu) -czas reakcji do 5 dni. Określenie wynagrodzenia -wynagrodzenie ryczałtowe. Wynagrodzenie obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją umowy, niezależnie od liczby i rodzaju zrealizowanych zadań w danym miesiącu. Wynagrodzenie wyczerpuje wszelkie należności Wykonawcy wobec Zamawiajacego związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym zwrot wszelkich kosztów poniesionych przez Wykonawcę. Zamawiający zakłada, że w okresie realizacji zadania szacunkowa ilość nadzorowanych robót wyniesie ok.50 i wartość każdej nie przekroczy kwoty 128 000 zł. netto.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 112800.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PROKOM CONSTRUCTION Sp.z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Władysława Reymomta 30/1
Kod pocztowy: 41-200
Miejscowość: Sosnowiec
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 138744.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 57000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 885600.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.