eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztynek › "Przebudowa chodników wzdłuż ul. Kościuszki w celu dostosowania przejść dla pieszych do osób niepełnosprawnych - etap I" w ramach inwestycji pn. "Likwidacja barier architektonicznych poprzez obniżenie chodników w miejscach przejść dla pieszych"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-10

Ogłoszenie nr 510216051-N-2019 z dnia 10-10-2019 r.

Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka: "Przebudowa chodników wzdłuż ul. Kościuszki w celu dostosowania przejść dla pieszych do osób niepełnosprawnych - etap I" w ramach inwestycji pn. "Likwidacja barier architektonicznych poprzez obniżenie chodników w miejscach przejść dla pieszych"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 589865-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka, Krajowy numer identyfikacyjny 52933800000000, ul. ul. Ratusz 1, 11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 89 51954 50, e-mail ratusz@olsztynek.pl, faks 895 195 457.
Adres strony internetowej (url): www.bip.olsztynek.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Przebudowa chodników wzdłuż ul. Kościuszki w celu dostosowania przejść dla pieszych do osób niepełnosprawnych - etap I" w ramach inwestycji pn. "Likwidacja barier architektonicznych poprzez obniżenie chodników w miejscach przejść dla pieszych"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZBI.271.1.13.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadanie pn.: "Przebudowa chodników wzdłuż ul. Kościuszki w celu dostosowania przejść dla pieszych do osób niepełnosprawnych - etap I" w ramach inwestycji pn. "Likwidacja barier architektonicznych poprzez obniżenie chodników w miejscach przejść dla pieszych". 2. W ramach remontu zostaną obniżone chodniki wzdłuż ul. Kościuszki w miejscach istniejących ośmiu przejść dla pieszych w celu dostosowania ich do osób niepełnosprawnych. Dokładną lokalizację miejsc do przebudowy określa mapa stanowiąca załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Zamawiający zaleca wykonanie wizji w terenie, której koszt ponosi Oferent. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż przedmiary nie stanowią samoistnej podstawy wyceny, są jedynie pomocnicze. 4. W ramach zadania w miejscach istniejących ośmiu przejść dla pieszych należy: 1) wykonać rozbiórkę kostki brukowej, obrzeży, a także krawężnika oddzielającego chodnik od nawierzchni drogi, 2) w niezbędnym zakresie wykonać koryta pod przebudowę chodnika o głębokości ok. 20 cm, 3) wykonać podbudowę z kruszywa łamanego o frakcji 0 - 31,5 mm niesortowanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 12 cm, 4) wykonać podsypkę cementowo-piaskową w proporcjach 1:3 o grubości 10 cm, 5) wykonać regulację trzech istniejących studni telekomunikacyjnych położonych w chodniku przy skrzyżowaniu ul. Kościuszki z ul. Kamienną, przy skrzyżowaniu ul. 3 Kościuszki z ul. Słoneczną, oraz przy skrzyżowaniu ul. Kościuszki z ul. Szkolną. 6) ułożyć rozbiórkowe lub nowe krawężniki kamienne na ławie betonowej z oporem, 7) ułożyć nowe obrzeża betonowe na podsypce piaskowej z wypełnienie spoin piaskiem w miejscach w których występowały, 8) ułożyć płytkę betonową z wypustkami typu "Stop" o wymiarach min. 35cm x 35 cm, o grubości min 6 cm, 9) ułożyć rozbiórkową kostkę betonową typu "polbruk" o grubości 6 cm. 5. Chodnik w miejscach przejść dla pieszych należy obniżyć do poziomu jezdni. 6. Ponadto w zakres zadania wchodzi regulacja wszystkich kolidujących studni, zasuw wodociągowych, oraz innych elementów towarzyszących znajdujących się w pasie chodników. 7. Remontowana nawierzchnia przy przejściach dla pieszych musi posiadać 2% spadek do jezdni, umożliwiający spływ wód opadowych. 8. Istniejące nawierzchnie chodników oraz krawężniki, które nie zostaną wykorzystane podczas przebudowy, zostaną przetransportowane przez Wykonawcę w miejsce wskazane przez Zamawiającego w odległości do 3 km. 9. Materiał pozostający w dobrym stanie musi zostać złożony na paletach. W obszarze występowania infrastruktury technicznej, roboty ziemne należy prowadzić ręcznie. 10. W przypadku odkrycia kabli należy je zabezpieczyć rurami dwudzielnymi typu AROT. 11. Ponadto Zamawiający zaleca aby Oferent przed złożeniem oferty dokonał wizji w terenie. 12. Obowiązki związane z zatrudnieniem: 1) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę/ dalszego Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016r. poz. 1666, z późniejszymi zmianami). 2) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę/ dalszego Podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, obejmujące bezpośrednie, fizyczne wykonanie prac rozbiórkowych i brukarskich. 3) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 1 czynności. 4) Szczegółowy opis sposobu weryfikacji zatrudnienia pracowników został opisany w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 55000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg DRO-MAS Olsztyn Jarosław Gulewski
Email wykonawcy: dromas.olsztyn@gmail.com
Adres pocztowy: Ul Kolejowa 16
Kod pocztowy: 11-040
Miejscowość: Dobre Miasto
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 79524.23
Oferta z najniższą ceną/kosztem 79524.23
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 79524.23
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 45%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.