To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-02
Ogłoszenie nr 510215856-N-2020 z dnia 02-11-2020 r.
Miasto Suwałki: Usługa druku i dostawy informatora inwestycyjnego Miasta Suwałki w wersji
polskiej, angielskiej i rosyjskiej wraz z wykonaniem aktualizacji ww. informatora
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 589305-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Suwałki, Krajowy numer identyfikacyjny 79067103000000,
ul. ul. Mickiewicza
1,
16-400
Suwałki, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
875 628 000, e-mail
zp@um.suwalki.pl, faks
875 628 098.
Adres strony internetowej (url): http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa druku i dostawy informatora inwestycyjnego Miasta Suwałki w wersji polskiej, angielskiej i rosyjskiej wraz z wykonaniem aktualizacji ww. informatora
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.78.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa informatora inwestycyjnego Miasta Suwałki w wersji polskiej, angielskiej i rosyjskiej wraz z wykonaniem aktualizacji ww. informatora: 1) aktualizacja treści merytorycznej oraz graficznej obecnego informatora inwestycyjnego (pliki graficzne w programie Adobe InDesign) w wersji polskiej (m.in. zmiana części zdjęć, poprawa szaty graficznej dokumentu) i przedstawienie jej do akceptacji Zamawiającemu (I etap); 2) aktualizacja treści merytorycznej oraz graficznej obecnego informatora inwestycyjnego w wersji angielskiej i rosyjskiej w zakresie analogicznym do zaakceptowanej wersji polskiej informatora (II etap); 3) druk materiałów w ilości i specyfikacji: wersja polska 750, wersja angielska 200, wersja rosyjska 50, format B5 poziom, dokument szyty, ilość stron 12 + 4, pełen zadruk cmyk 4+4, okładka: papier kreda mat 300 g/m² + folia mat.+ lakier uv wybiórczo, wnętrze dokumentu: papier kreda min. 150 g/m² i dostarczenia ich Zamawiającemu (III etap); 4) stworzenie wersji informatora gotowej (w trzech wersjach językowych) do zamieszczenia na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Suwałkach (III etap) w formacie nieedytowalnego PDF; 5) przekazanie zaakceptowanych projektów graficznych Zamawiającemu w edytowalnej (pliki graficzne w programie Adobe InDesign) formie elektronicznej wraz z przeniesieniem na Zamawiającego pełni przysługujących autorskich praw majątkowych do projektów graficznych bez ograniczeń czasowych i terytorialnych na wszelkich polach eksploatacji (III etap); 6) dostawa do siedziby Zamawiającego, tj. Urząd Miejski w Suwałkach, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, Wydział Rozwoju i Funduszy Zewnętrznych (pok. 130). 7) Zamawiający udostępni, na wniosek Wykonawcy, edytowalne pliki graficzne (aktualny informator).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 79823000-9
Dodatkowe kody CPV: 79822500-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4630
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ABAKUS Tomasz Brząkała
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2878.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Wykonanie parkingu na sześć miejsc postojowych oraz wymiana kostki brukowej przed budynkiem szkoły.
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
- Budowa budynku garażowego, stacji transformatorowej wewnętrznej wraz z przyłączem średniego napięcia, oraz towarzyszącej infrastruktury technicznej
- Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych na terenie stanowiącym własność Gminy Miasta Suwałki, położonym przy budynkach nr 21 i 22 na Osiedlu II w Suwałkach
- Opracowanie dokumentacji technicznej rozbudowy infrastruktury w budynku dydaktycznym nr 2 Zespołu Szkół nr 4 przy ul. Sejneńskiej 14 w Suwałkach
- Zakup komputerów poleasingowych, monitorów, oprogramowania - pakiety biurowe na potrzeby Szpitala wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa druku trzech publikacji na rzecz Narodowego Instytutu Kultury i Dziedzictwa Wsi
- Wykonanie wraz z sukcesywną dostawą kartek z kalendarza oraz informacji dodatkowej na ekspozycję
- Druk i dostawa książek dla Muzeum Zamkowego w Malborku z podziałem na cztery części
- Usługi sukcesywne informatyczno-graficznego opracowania materiałów e-learningowych
- Świadczenie usługi poligraficznej dla Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku
- Opracowanie projektu graficznego, koncepcji wraz z treściami merytorycznymi oraz skład, wydruk lub wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów informacyjno-edukacyjnych
więcej: Usługi projektów graficznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.