eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Usługa druku i dostawy informatora inwestycyjnego Miasta Suwałki w wersji polskiej, angielskiej i rosyjskiej wraz z wykonaniem aktualizacji ww. informatora

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-02

Ogłoszenie nr 510215856-N-2020 z dnia 02-11-2020 r.

Miasto Suwałki: Usługa druku i dostawy informatora inwestycyjnego Miasta Suwałki w wersji polskiej, angielskiej i rosyjskiej wraz z wykonaniem aktualizacji ww. informatora

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 589305-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Suwałki, Krajowy numer identyfikacyjny 79067103000000, ul. ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 875 628 000, e-mail zp@um.suwalki.pl, faks 875 628 098.
Adres strony internetowej (url): http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa druku i dostawy informatora inwestycyjnego Miasta Suwałki w wersji polskiej, angielskiej i rosyjskiej wraz z wykonaniem aktualizacji ww. informatora

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.78.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa informatora inwestycyjnego Miasta Suwałki w wersji polskiej, angielskiej i rosyjskiej wraz z wykonaniem aktualizacji ww. informatora: 1) aktualizacja treści merytorycznej oraz graficznej obecnego informatora inwestycyjnego (pliki graficzne w programie Adobe InDesign) w wersji polskiej (m.in. zmiana części zdjęć, poprawa szaty graficznej dokumentu) i przedstawienie jej do akceptacji Zamawiającemu (I etap); 2) aktualizacja treści merytorycznej oraz graficznej obecnego informatora inwestycyjnego w wersji angielskiej i rosyjskiej w zakresie analogicznym do zaakceptowanej wersji polskiej informatora (II etap); 3) druk materiałów w ilości i specyfikacji: wersja polska 750, wersja angielska 200, wersja rosyjska 50, format B5 poziom, dokument szyty, ilość stron 12 + 4, pełen zadruk cmyk 4+4, okładka: papier kreda mat 300 g/m² + folia mat.+ lakier uv wybiórczo, wnętrze dokumentu: papier kreda min. 150 g/m² i dostarczenia ich Zamawiającemu (III etap); 4) stworzenie wersji informatora gotowej (w trzech wersjach językowych) do zamieszczenia na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Suwałkach (III etap) w formacie nieedytowalnego PDF; 5) przekazanie zaakceptowanych projektów graficznych Zamawiającemu w edytowalnej (pliki graficzne w programie Adobe InDesign) formie elektronicznej wraz z przeniesieniem na Zamawiającego pełni przysługujących autorskich praw majątkowych do projektów graficznych bez ograniczeń czasowych i terytorialnych na wszelkich polach eksploatacji (III etap); 6) dostawa do siedziby Zamawiającego, tj. Urząd Miejski w Suwałkach, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, Wydział Rozwoju i Funduszy Zewnętrznych (pok. 130). 7) Zamawiający udostępni, na wniosek Wykonawcy, edytowalne pliki graficzne (aktualny informator).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79823000-9


Dodatkowe kody CPV: 79822500-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4630
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ABAKUS Tomasz Brząkała
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Perłowa 7
Kod pocztowy: 55-200
Miejscowość: Oława
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2878.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2878.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5343.12
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.