eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Barlinek › Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych i niemedycznych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-02

Ogłoszenie nr 510215847-N-2020 z dnia 02-11-2020 r.

Szpital Barlinek Sp. z o.o.: Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych i niemedycznych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 591136-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szpital Barlinek Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 30455600000000, ul. ul. Szpitalna 10, 74-320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 957 462 502, e-mail przetargi10@op.pl, faks 957 462 502.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Sółka Prawa Handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych i niemedycznych

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych i niemedycznych dla Szpitala Barlinek Sp. z o.o., 74-320 Barlinek, ul. Szpitalna 10. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety, liczba pakietów - dwa. 2. Kod i nazwa według Wspólnego Słownika Zamówień: 90.50.00.00-2 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00-2 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00-9 - Usługi transportu odpadów 90.51.33.00-9 - Usługi spalania odpadów 3. Opis, wielkość lub zakres przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na odbiorze, transporcie i unieszkodliwianiu odpadów medycznych od Szpitala Barlinek Sp. z o.o. 74-320 Barlinek, ul. Szpitalna 10 zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. 2013 poz.21) z podziałem na dwa pakiety przez firmę posiadającą zezwolenie na gospodarowanie tymi odpadami wraz z dostawą pojemników na odpady, które Wykonawca zapewni Zamawiającemu na okres trwania umowy. 2) Szacunkowa ilość odpadów wynosi około 34.895 kg odpadów przeznaczonych do odbioru, transportu i unieszkodliwienia przez Wykonawcę w tym: odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych niebezpiecznych o kodzie 18 01 02*kg w ilości 700 kg,; odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych niebezpiecznych o kodzie 18 01 03* kg w ilości 19 000 kg; odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych nieposiadających właściwości odpadów niebezpiecznych o kodzie 18 01 04 kg w ilości 15 000 kg, 18 01 06* - w ilości 80 kg, 18 01 09 - 15 kg, 15 01 02*- 100 kg w okresie obowiązywania umowy (12 miesięcy). 3) Ilość określona w pkt 2 jest szacunkowa i może ulec zmianie w zależności od faktycznego zużycia materiałów i powstających odpadów medycznych. 4) Zamówienie obejmuje wykonanie usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych o następujących kodach: Pakiet nr I o 18 01 02* - części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania (z wyłączeniem 18 01 03), o 18 01 03* - inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub, co, do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt. o 18 01 04 - Inne odpady niż wymienione w 18 01 03, o 18 01 06 - Odpad medyczny niebezpieczny inne niż zakaźne- chemikalia w tym odczynniki chemiczne zawierające substancje niebezpieczne o 18 01 09* - leki inne niż wymienione w 180108. Pakiet nr II 15 01 02 - opakowania z tworzyw sztucznych 5) Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia z danego pakietu podwykonawcom w zakresie odbioru i transportu odpadów lub podwykonawstwo w zakresie unieszkodliwiania odpadów objętych zamówieniem. 6) Odpady medyczne zbierane będą do specjalnych pojemników dostarczonych i ustawionych na utwardzonej powierzchni przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym. 7) Wykonawca zapewnia zamykane pojemniki na kółkach o pojem. 1.100 litrów w ilości 3 szt.: o Zamawiający wymaga wstawienia opisanych (odpady medyczne) pojemników przez wykonującego usługę wywozu od 1 dnia obowiązywania umowy i w miejscu wskazanym przez Usługodawcę, jak opisano w pkt. 11. o Wykonawca utrzymuje pojemniki w należytym stanie sanitarnym i technicznym. Wymagana jest również: stała konserwacja, sprawność techniczna, wymiana i naprawa uszkodzonych pojemników. 8) Wykonawca w ramach realizacji usługi zapewnia na własny koszt i ryzyko pojemniki do gromadzenia odpadów bez dodatkowych opłat ze strony Zamawiającego. Szpital w Barlinku nie ponosi żadnych kosztów z tytułu zniszczenia bądź remontu tych pojemników. 9) Docelowym miejscem gromadzenia i odbioru odpadów medycznych jest magazyn odpadów zlokalizowany na terenie Szpitala w Barlinku. Ul. Szpitalna 10. 10) Każdorazowy odbiór odpadów medycznych potwierdzany będzie w Dziale Administracyjno-Gospodarczym. 11) Odbiór odpadów ma następować trzy razy w tygodniu, (poniedziałek, środa i piątek) do godziny 10:00. W szczególnych wypadkach Zamawiający dopuszcza możliwość dodatkowego wywozu, zgłaszanego telefonicznie do upoważnionego pracownika Wykonawcy (czas reakcji Wykonawcy max. 4-6 h). W przypadku nie wykonania usługi w ciągu 1 dnia od terminu ustalonego w harmonogramie, Wykonawca musi zlecić wykonanie tej usługi innemu podmiotowi na koszt Wykonawcy. 12) Wykonawca w obecności pracownika zamawiającego jest zobowiązany do ważenia odpadów własnym, legalizowanym sprzętem w chwili odbioru odpadów oraz do wystawienia każdorazowo w dwóch egzemplarzach "Karty przekazania odpadów" i jej wypełniania (ilość odpadów zostanie wpisana w karcie przekazania odpadów). 13) Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzania kontroli oddawanej ilości odpadów na własnym legalizowanym sprzęcie. 14) Zakres obowiązków Wykonawcy: a) Zamawiający wymaga, aby odbiór ww. odpadów odbywał się zgodnie z postanowieniami Ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. 2013 poz.21) oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30 lipca 2010r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz. U. nr 139, poz. 940 póź .zm.); b) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu zezwolenie na transport odpadów wydane w drodze decyzji przez właściwy organ zgodnie z postanowieniami Ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. 2013 poz.21). Zamawiający dopuszcza możliwość zatrudnienia przez Wykonawcę podwykonawców w zakresie odbioru i transportu odpadów jak również w zakresie unieszkodliwiania odpadów objętych zamówieniem. c) Odbiór odpadów dokonywany będzie transportem Wykonawcy zgodnie z Ustawą o przewozie towarów niebezpiecznych z dnia 28 października 2002r. z póź. zm. (Dz. U. 199 poz. 1671 z póź. zm.) za pomocą środków transportu, odpowiadających wymogom do przechowywania i transportowania odpadów niebezpiecznych z zachowaniem przepisów o transporcie drogowym materiałów niebezpiecznych; Środek transportowy winien spełniać wszystkie obowiązujące wymogi sanitarno-epidemiologiczne na każdym etapie realizacji transportu; d) Wykonawca usługi powinien dysponować pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. kierowcami z odpowiednimi zaświadczeniami ADR - zgodnie z Ustawą o przewozie towarów niebezpiecznych z dnia 28 października 2002r. z póź. zm. (Dz. U. Nr 199, poz. 1671, art. 2). e) Wykonawca usługi powinien dysponować samochodami, których ładowność pozwoliła na całościowe opróżnienie magazynu odpadów Zamawiającego. 15) Ponadto Wykonawca zobowiązany jest: a) do unieszkodliwiania odpadów w zakładzie utylizacji o wydajności zapewniającej unieszkodliwienie odpadów odbieranych od Zamawiającego w ilościach podanych w SIWZ, zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku (Dz. U. 2013 poz.21). w zakładzie utylizacji zlokalizowanym na obszarze województwa, na którym zostały odpady wytworzone lub w miejscu najbliżej położonym miejsca ich wytworzenia (Dz. U. 2010 Nr 185, poz. 1243, art. 9, ust. 5 z póź. zm.) ustawy o odpadach. b) spalać odpady Zamawiającego w aktualnie eksploatowanej spalarni, która spełnia wymogi Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 04.11.2008r. z póź. zm. (Dz. U. z 2008r. nr 206 poz. 1291 z póź. zm.) w sprawie wymagań w zakresie prowadzenia pomiarów wielkości emisji oraz pomiarów ilości pobranej wody i Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 20.12.2005r w sprawie standardów emisyjnych z instalacji (Dz. U. z 2005r. nr 260 poz. 2181 z póź. zm.). c) załączyć do oferty przetargowej zezwolenie (decyzję) na prowadzenie działalności zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów, których kody podano wyżej lub zezwolenie zintegrowane wydane na podstawie str.201 prawo Ochrony Środowiska. 16) Wykonawca powinien podać w ofercie informację o lokalizacji (adres) spalarni do unieszkodliwiania odpadów medycznych i niebezpiecznych. 17) Ponadto Wykonawca zobowiązany jest Załączyć do oferty aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami dotyczące termicznego unieszkodliwiania odpadów przy zachowaniu warunków bliskości określonych, w art. 20 ( Rozdział 3- Zasada bliskości) ustawy dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. 2013 poz.21). W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada zezwolenia, o którym mowa wyżej, zobowiązany jest przedłożyć dokument stwierdzający ( np. umowę), ze może unieszkodliwiać odpady u innego podmiotu, który poosiada stosowne zezwolenie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Pakiet nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 196000
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: REMONDIS Medison Sp. z o.o. - Lider Ul. Puszkina 41 42-530 Dąbrowa Górnicza PROMAROL PLUS Sp. z o.o.- Konsorcjant Ul. Ciepielówek 2 67-410 Sława
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 210440.16
Oferta z najniższą ceną/kosztem 210440.16
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 210440.16
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Pakiet nr 2

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Szpital Barlinek Sp. o.o. 74-320 Barlinek ul. Szpitalna 10 działając na podstawie art.93 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2019 roku poz. 1843) zawiadamia, że unieważnia postępowanie na Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych i niemedycznych" pakiet nr II, na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1) w/ w ustawy, zgodnie z art. 93 ust.1pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawców niepodlegających wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt.2 i 3.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.