To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-02
Ogłoszenie nr 510215847-N-2020 z dnia 02-11-2020 r.
Szpital Barlinek Sp. z o.o.: Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych i niemedycznych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 591136-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Barlinek Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 30455600000000,
ul. ul. Szpitalna
10,
74-320
Barlinek, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
957 462 502, e-mail
przetargi10@op.pl, faks
957 462 502.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Sółka Prawa Handlowego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych i niemedycznych
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych i niemedycznych dla Szpitala Barlinek Sp. z o.o., 74-320 Barlinek, ul. Szpitalna 10. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety, liczba pakietów - dwa. 2. Kod i nazwa według Wspólnego Słownika Zamówień: 90.50.00.00-2 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00-2 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00-9 - Usługi transportu odpadów 90.51.33.00-9 - Usługi spalania odpadów 3. Opis, wielkość lub zakres przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na odbiorze, transporcie i unieszkodliwianiu odpadów medycznych od Szpitala Barlinek Sp. z o.o. 74-320 Barlinek, ul. Szpitalna 10 zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. 2013 poz.21) z podziałem na dwa pakiety przez firmę posiadającą zezwolenie na gospodarowanie tymi odpadami wraz z dostawą pojemników na odpady, które Wykonawca zapewni Zamawiającemu na okres trwania umowy. 2) Szacunkowa ilość odpadów wynosi około 34.895 kg odpadów przeznaczonych do odbioru, transportu i unieszkodliwienia przez Wykonawcę w tym: odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych niebezpiecznych o kodzie 18 01 02*kg w ilości 700 kg,; odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych niebezpiecznych o kodzie 18 01 03* kg w ilości 19 000 kg; odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych nieposiadających właściwości odpadów niebezpiecznych o kodzie 18 01 04 kg w ilości 15 000 kg, 18 01 06* - w ilości 80 kg, 18 01 09 - 15 kg, 15 01 02*- 100 kg w okresie obowiązywania umowy (12 miesięcy). 3) Ilość określona w pkt 2 jest szacunkowa i może ulec zmianie w zależności od faktycznego zużycia materiałów i powstających odpadów medycznych. 4) Zamówienie obejmuje wykonanie usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych o następujących kodach: Pakiet nr I o 18 01 02* - części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania (z wyłączeniem 18 01 03), o 18 01 03* - inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub, co, do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt. o 18 01 04 - Inne odpady niż wymienione w 18 01 03, o 18 01 06 - Odpad medyczny niebezpieczny inne niż zakaźne- chemikalia w tym odczynniki chemiczne zawierające substancje niebezpieczne o 18 01 09* - leki inne niż wymienione w 180108. Pakiet nr II 15 01 02 - opakowania z tworzyw sztucznych 5) Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia z danego pakietu podwykonawcom w zakresie odbioru i transportu odpadów lub podwykonawstwo w zakresie unieszkodliwiania odpadów objętych zamówieniem. 6) Odpady medyczne zbierane będą do specjalnych pojemników dostarczonych i ustawionych na utwardzonej powierzchni przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym. 7) Wykonawca zapewnia zamykane pojemniki na kółkach o pojem. 1.100 litrów w ilości 3 szt.: o Zamawiający wymaga wstawienia opisanych (odpady medyczne) pojemników przez wykonującego usługę wywozu od 1 dnia obowiązywania umowy i w miejscu wskazanym przez Usługodawcę, jak opisano w pkt. 11. o Wykonawca utrzymuje pojemniki w należytym stanie sanitarnym i technicznym. Wymagana jest również: stała konserwacja, sprawność techniczna, wymiana i naprawa uszkodzonych pojemników. 8) Wykonawca w ramach realizacji usługi zapewnia na własny koszt i ryzyko pojemniki do gromadzenia odpadów bez dodatkowych opłat ze strony Zamawiającego. Szpital w Barlinku nie ponosi żadnych kosztów z tytułu zniszczenia bądź remontu tych pojemników. 9) Docelowym miejscem gromadzenia i odbioru odpadów medycznych jest magazyn odpadów zlokalizowany na terenie Szpitala w Barlinku. Ul. Szpitalna 10. 10) Każdorazowy odbiór odpadów medycznych potwierdzany będzie w Dziale Administracyjno-Gospodarczym. 11) Odbiór odpadów ma następować trzy razy w tygodniu, (poniedziałek, środa i piątek) do godziny 10:00. W szczególnych wypadkach Zamawiający dopuszcza możliwość dodatkowego wywozu, zgłaszanego telefonicznie do upoważnionego pracownika Wykonawcy (czas reakcji Wykonawcy max. 4-6 h). W przypadku nie wykonania usługi w ciągu 1 dnia od terminu ustalonego w harmonogramie, Wykonawca musi zlecić wykonanie tej usługi innemu podmiotowi na koszt Wykonawcy. 12) Wykonawca w obecności pracownika zamawiającego jest zobowiązany do ważenia odpadów własnym, legalizowanym sprzętem w chwili odbioru odpadów oraz do wystawienia każdorazowo w dwóch egzemplarzach "Karty przekazania odpadów" i jej wypełniania (ilość odpadów zostanie wpisana w karcie przekazania odpadów). 13) Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzania kontroli oddawanej ilości odpadów na własnym legalizowanym sprzęcie. 14) Zakres obowiązków Wykonawcy: a) Zamawiający wymaga, aby odbiór ww. odpadów odbywał się zgodnie z postanowieniami Ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. 2013 poz.21) oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30 lipca 2010r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz. U. nr 139, poz. 940 póź .zm.); b) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu zezwolenie na transport odpadów wydane w drodze decyzji przez właściwy organ zgodnie z postanowieniami Ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. 2013 poz.21). Zamawiający dopuszcza możliwość zatrudnienia przez Wykonawcę podwykonawców w zakresie odbioru i transportu odpadów jak również w zakresie unieszkodliwiania odpadów objętych zamówieniem. c) Odbiór odpadów dokonywany będzie transportem Wykonawcy zgodnie z Ustawą o przewozie towarów niebezpiecznych z dnia 28 października 2002r. z póź. zm. (Dz. U. 199 poz. 1671 z póź. zm.) za pomocą środków transportu, odpowiadających wymogom do przechowywania i transportowania odpadów niebezpiecznych z zachowaniem przepisów o transporcie drogowym materiałów niebezpiecznych; Środek transportowy winien spełniać wszystkie obowiązujące wymogi sanitarno-epidemiologiczne na każdym etapie realizacji transportu; d) Wykonawca usługi powinien dysponować pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. kierowcami z odpowiednimi zaświadczeniami ADR - zgodnie z Ustawą o przewozie towarów niebezpiecznych z dnia 28 października 2002r. z póź. zm. (Dz. U. Nr 199, poz. 1671, art. 2). e) Wykonawca usługi powinien dysponować samochodami, których ładowność pozwoliła na całościowe opróżnienie magazynu odpadów Zamawiającego. 15) Ponadto Wykonawca zobowiązany jest: a) do unieszkodliwiania odpadów w zakładzie utylizacji o wydajności zapewniającej unieszkodliwienie odpadów odbieranych od Zamawiającego w ilościach podanych w SIWZ, zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku (Dz. U. 2013 poz.21). w zakładzie utylizacji zlokalizowanym na obszarze województwa, na którym zostały odpady wytworzone lub w miejscu najbliżej położonym miejsca ich wytworzenia (Dz. U. 2010 Nr 185, poz. 1243, art. 9, ust. 5 z póź. zm.) ustawy o odpadach. b) spalać odpady Zamawiającego w aktualnie eksploatowanej spalarni, która spełnia wymogi Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 04.11.2008r. z póź. zm. (Dz. U. z 2008r. nr 206 poz. 1291 z póź. zm.) w sprawie wymagań w zakresie prowadzenia pomiarów wielkości emisji oraz pomiarów ilości pobranej wody i Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 20.12.2005r w sprawie standardów emisyjnych z instalacji (Dz. U. z 2005r. nr 260 poz. 2181 z póź. zm.). c) załączyć do oferty przetargowej zezwolenie (decyzję) na prowadzenie działalności zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów, których kody podano wyżej lub zezwolenie zintegrowane wydane na podstawie str.201 prawo Ochrony Środowiska. 16) Wykonawca powinien podać w ofercie informację o lokalizacji (adres) spalarni do unieszkodliwiania odpadów medycznych i niebezpiecznych. 17) Ponadto Wykonawca zobowiązany jest Załączyć do oferty aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami dotyczące termicznego unieszkodliwiania odpadów przy zachowaniu warunków bliskości określonych, w art. 20 ( Rozdział 3- Zasada bliskości) ustawy dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. 2013 poz.21). W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada zezwolenia, o którym mowa wyżej, zobowiązany jest przedłożyć dokument stwierdzający ( np. umowę), ze może unieszkodliwiać odpady u innego podmiotu, który poosiada stosowne zezwolenie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
196000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: REMONDIS Medison Sp. z o.o. - Lider Ul. Puszkina 41 42-530 Dąbrowa Górnicza PROMAROL PLUS Sp. z o.o.- Konsorcjant Ul. Ciepielówek 2 67-410 Sława
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
210440.16
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Szpital Barlinek Sp. o.o. 74-320 Barlinek ul. Szpitalna 10 działając na podstawie art.93 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2019 roku poz. 1843) zawiadamia, że unieważnia postępowanie na Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych i niemedycznych" pakiet nr II, na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1) w/ w ustawy, zgodnie z art. 93 ust.1pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawców niepodlegających wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt.2 i 3. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BARLINKA
więcej: przetargi w Barlinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie rozbiórki budynku warsztatów przy ul. Młynarskiej 43/45
- USŁUGA - ODBIÓR, TRANSPORT I UTYLIZACJA ODPADÓW Nr sprawy: TECH/141/MP/2024
- Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z budynków Urzędu Miasta Rzeszowa
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Obornikach.
- Usługa odbioru i utylizacji odpadów pochodzących z likwidacji środków trwałych i niskocennych składników majątku na Politechnice Warszawskiej Wydział Inżynierii Lądowej
- USŁUGI WYWOZU STAŁYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH Z POJEMNIKÓW I KONTENERÓW Z TERENÓW NIERUCHOMOŚCI NALEŻĄCYCH DO MAZOWIECKIEGO CENTRUM LECZENIA CHORÓB PŁUC I GRUŹLICY W OTWOCKU
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.