eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wyłonienie Wykonawcy na wykonanie prac ogólnobudowlanych polegających na remoncie toalet na parterze oraz adaptacji pomieszczenia nr 01/14 zlokalizowanego na poziomie piwnicy, na potrzeby Zakładu Farmacji Społecznej - segment "A" Wydziału Farmaceutycznego przy ul. Medycznej 9 w Krakowie, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-30

Ogłoszenie nr 510214662-N-2020 z dnia 30-10-2020 r.

Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum: Wyłonienie Wykonawcy na wykonanie prac ogólnobudowlanych polegających na remoncie toalet na parterze oraz adaptacji pomieszczenia nr 01/14 zlokalizowanego na poziomie piwnicy, na potrzeby Zakładu Farmacji Społecznej - segment "A" Wydziału Farmaceutycznego przy ul. Medycznej 9 w Krakowie, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 573144-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum, Krajowy numer identyfikacyjny 12700004000000, ul. Św. Anny 12, 31-008 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 433 27 29, e-mail dzp@cm-uj.krakow.pl, faks 12 398 37 01.
Adres strony internetowej (url): www.dzp.cm-uj.krakow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia Publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wyłonienie Wykonawcy na wykonanie prac ogólnobudowlanych polegających na remoncie toalet na parterze oraz adaptacji pomieszczenia nr 01/14 zlokalizowanego na poziomie piwnicy, na potrzeby Zakładu Farmacji Społecznej - segment "A" Wydziału Farmaceutycznego przy ul. Medycznej 9 w Krakowie, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

141.2711.42.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy na wykonanie prac ogólnobudowlanych polegających na remoncie toalet na parterze oraz adaptacji pomieszczenia nr 01/14 zlokalizowanego na poziomie piwnicy, na potrzeby Zakładu Farmacji Społecznej - segment "A" Wydziału Farmaceutycznego przy ul. Medycznej 9 w Krakowie, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie. 1.1 Zakres prac obejmuje m.in.: roboty rozbiórkowe, posadzkarskie, murarskie, tynkarskie, montażowe (drzwi i sufity podwieszane), wykonanie obudów elementów konstrukcyjnych i instalacji, roboty wykończeniowe, malarskie, demontaż starej i wykonanie nowej instalacji: wod-kan., elektrycznej, dostawa i montaż: urządzeń sanitarnych, klimatyzatora i osprzętu elektrycznego. 1.2 Podstawowym celem zadania jest wykonanie robót, które przywrócą remontowanym pomieszczeniom właściwości estetycznych, utraconych podczas eksploatacji i wynikających z ich naturalnego zużycia oraz zwiększą funkcjonalność i zakres możliwości dla potrzeb Użytkowników. 1.3 Przedmiot zamówienia realizowany będzie w budynku "A" Wydziału Farmaceutycznego Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, ul. Medyczna 9, 30-688 Kraków. 1.4 Przedmiot zamówienia został w sposób szczegółowy opisany w Załączniku 1 do SIWZ "Opis przedmiotu zamówienia", dokumentacji technicznej; specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze, przy czym Zamawiający podkreśla, iż przedmiar ma wyłącznie charakter orientacyjny i pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty i jej wyceny jest STWiORB. 1.5 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 1.6 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 1.7 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 36 miesięcznej gwarancji na roboty budowlane, w tym na zastosowane materiały i urządzenia*warunek dodatkowo punktowany i min. 60 miesięcznej rękojmi za wady*warunek dodatkowo punktowany, zgodnie z zapisami karty gwarancyjnej stanowiącej Załącznik nr 2 do wzoru umowy. 1.8 Gwarancja i rękojmia będą liczone od dnia następnego liczonego od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę. 1.9 Wykonawca prac jest odpowiedzialny za jakość wykonania przedmiotu zamówienia. 1.10 Wykonawca zastosuje właściwą technologię robót, zgodną z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami, normami oraz z zasadami BHP. 1.11 Podczas wykonywania prac, pracownicy i sprzęt Wykonawcy muszą być oznakowani nazwą firmy. 1.12 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody i wypadki zaistniałe podczas wykonywania prac, a wynikające z niedopełnienia obowiązków przez Wykonawcę lub nienależytego wykonywania prac. 1.13 Wybrany Wykonawca w celu zawarcia umowy najpóźniej na dwa dni robocze przed wyznaczonym dniem na jej podpisanie zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu egzemplarza kosztorysu szczegółowego (w wersji papierowej i elektronicznej - edytowalnej, rozszerzenie .xml). 1.14 Zamawiający zaznacza, iż wyłoniony Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania ubezpieczenia w okresie realizacji zamówienia zgodnie z zapisami wzoru umowy zawartego w niniejszej SIWZ. 1.15 Wymagania o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące wymogu zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: 1.15.1 Z uwagi na rodzaj i zakres zamówienia Zamawiający wymaga aby wszystkie osoby fizyczne skierowane do realizacji umowy a wykonujące roboty ogólnobudowlane Wykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dziennik Ustaw z 2019r., poz. 1040z późn. zm.), przy czym rozpoczęcie przez wskazane osoby realizacji tych umów może nastąpić później, jednak musi nastąpić najpóźniej z chwilą rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy lub świadczenia określonych robót w ramach wykonywania umowy. Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować zatrudnienie na powyższych zasadach przez okres realizacji przedmiotu niniejszej umowy. Zobowiązanie wynikające ze zdania poprzedniego dotyczy również podwykonawców i dalszych podwykonawców, którym Wykonawca lub jego podwykonawca zleci opisane czynności związane z realizacją robót objętych zakresem umowy. Szczegółowe warunki realizacji i kontroli oraz wymagań dotyczących tego zobowiązania określone są w treści wzoru umowy. Realizacja zamówienia przez ww. osoby będzie miała na celu podniesienie jakości wykonania zamówienia, większą dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec Zamawiającego i Wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego Wykonawcy), lepszą kontrolę wykonania zamówienia z uwagi na kierownictwo pracodawcy wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązania się z obowiązków pracowniczych), co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia i promowanie aspektów społecznych. 1.15.2 Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi zatrudnienie na umowę o pracę w zakresie jakim dotyczy, Wykonawca winien złożyć najpóźniej na 3 dni przed rozpoczęciem realizacji umowy, przy czym rozpoczęcie przez wskazaną/e osobę/y realizacji tej/ych umowy/ów może nastąpić później, jednak musi nastąpić najpóźniej z chwilą rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy lub świadczenia określonych robót w ramach wykonywania umowy. 1.15.3 Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie przedstawić bieżące dokumenty potwierdzające, że przedmiot umowy będzie wykonywany przez osobę/y będącą/e pracownikiem/ami, o których mowa w pkt 1.16.1 powyżej. 1.15.4 W przypadku niezatrudnienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy osoby/ób, o których mowa w pkt. 1.16.1 lub nieprzedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie dokumentów (wskazanych we wzorze umowy) poświadczających zatrudnienie osoby/ób wskazanej/ych w pkt 1.16.1 powyżej na umowę o pracę w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną określoną we wzorze umowy. 1.16 Zamawiający korzystając z uprawnienia wynikającego z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych, polegającą na tym, że w okresie 3 lat od dnia udzielenia niniejszego zamówienia publicznego, udzieli wyłonionemu w tym postępowaniu Wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych tj. robót rozbiórkowych, posadzkarskich, murarskich, tynkarskich, malarskich, montażowych (drzwi, sufity podwieszane, ściany przesuwne), wykonania obudów elementów konstrukcyjnych i instalacji, robót wykończeniowych, demontażu starej i wykonanie nowej instalacji: wod-kan., elektrycznej, dostawy i montażu urządzeń sanitarnych, wentylacyjnych i jak również urządzeń i osprzętu elektrycznego, na terenie objętym przedmiotem zamówienia lub zlokalizowanym w pobliżu, w szczególności w bezpośrednim sąsiedztwie lub innych terenach lub obiektach Zamawiającego zlokalizowanych na obszarze zorganizowanego kompleksu obiektów dydaktyczno - naukowych UJ CM, obr. Prokocim, o wartości do 100% zamówienia podstawowego, co zostało skalkulowane przy szacowaniu wartości zamówienia podstawowego, na warunkach przewidzianych w umowie dla postępowania i zamówienia podstawowego. Podstawowym warunkiem ewentualnego udzielenia zamówienia podobnego będzie fakt, iż w ramach niniejszego zamówienia publicznego Wykonawca realizował roboty budowlane w terminie i z najwyższą starannością. Ponadto ewentualne udzielenie Wykonawcy zamówienia podstawowego zamówienia podobnego warunkowane jest też tym, że zapewni on nie gorszy standard i jakość oraz warunki gwarancyjne wykonywania nowego zamówienia niż dotyczące zamówienia podstawowego, a także że Wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy, jak również strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia. 2. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia odpowiednio do wskazanego w pkt. 4) SIWZ terminu i z uwzględnieniem jego zapisów. 3. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ i jej załącznikami. Cena musi uwzględniać wymagania i zapisy niniejszej SIWZ oraz jej załączników, w szczególności STWiORB, przedmiaru robót oraz doświadczenia zawodowego. Zamawiający zaznacza, iż załączony przedmiar stanowi jedynie charakter orientacyjny i pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty oraz określenia zakresu i wyliczenia ryczałtowej ceny, a następnie rozliczeń umowy jest opis przedmiotu zamówienia oraz STWiORB. 4. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty zaleca się załączyć ich wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), o ile są znani na etapie składania ofert.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45430000-0, 45450000-6, 45410000-4, 45442100-8, 45442190-5, 45311000-0, 45330000-9, 45331200-8, 45331210-1, 45314000-1, 72700000-7, 72710000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 109747.87
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo Budowlany "BETKAN" Sp. Jawna Janusz Mędrala, Zdzisław Serafin
Email wykonawcy: betkan@interia.pl
Adres pocztowy: ul. Ostatnia 1c
Kod pocztowy: 31-444
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 122002.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 122002.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 169802.67
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.