eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowogród Bobrzański › Przebudowa (modernizacja) budynku Miejsko-Gminnego Przedszkola Samorządowego w Nowogrodzie Bobrzańskim przy ul. Kościuszki 42

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-28

Ogłoszenie nr 510213292-N-2020 z dnia 28-10-2020 r.

Gmina Nowogród Bobrzański: Przebudowa (modernizacja) budynku Miejsko-Gminnego Przedszkola Samorządowego w Nowogrodzie Bobrzańskim przy ul. Kościuszki 42

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany z budżetu środków europejskich ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 Nazwa (tytuł projektu): "Poprawa dostępności i jakości edukacji przedszkolnej dla dzieci w gminie Nowogród Bo-brzański" Numer projektu: RPLB.08.01.01-08-0009/19

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 581257-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Nowogród Bobrzański, Krajowy numer identyfikacyjny 97077075980001, ul. ul. Słowackiego 11, 66-010 Nowogród Bobrzański, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 683 290 962, e-mail now.bobrz.um@post.pl, faks 683 276 663.
Adres strony internetowej (url): http://bip.nowogrodbobrz.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa (modernizacja) budynku Miejsko-Gminnego Przedszkola Samorządowego w Nowogrodzie Bobrzańskim przy ul. Kościuszki 42

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GKZ.271.1.9a.2020.MK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Opis przedmiotu zamówienia 1) Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy (modernizacji) budynku Miejsko-Gminnego Przedszkola Samorządowego w Nowogrodzie Bobrzańskim przy ul. Kościuszki 42w zakresie prac wyburzenia niektórych ścian, wykonania ścianek działowych, odtworzenia i poszerzenia otworu drzwiowego na salę, osadzenia nadproża z belek stalowych, aranżacji toalety dla dzieci, drzwi do toalety, drzwi do pomieszczenia nr 2, drzwi wewnętrznych do pomieszczenia nr 4- odtworzenia otworu do montażu drzwi, montażu osłon na grzejniki, wykonania instalacji sanitarnych, wykonania wentylacji grawitacyjnej, montażu wentylacji mechanicznej, wykonania instalacji elektrycznych, wymiany oświetlenia, szpachlowania, malowania, wymiany posadzek i docieplenia wiatrołapu. Budynek przeszkolą. Przeznaczenie budynku pozostaje bez zmian. Dane techniczne budynku części przebudowanej : - długość: 17,71 m - szerokość: 6,77 m - wysokość pomieszczeń: 2,97 m - powierzchnia użytkowa: 105,90 m2 - kubatura: 465,0 m3 - powierzchnia użytkowa: 105,90 m2 Wskaźniki techniczne cały budynek: - powierzchnia użytkowa: 730,55 m2 - kubatura: 3165,0 m3 - długość budynku: 47,7 m Zakres robót - Przebudowa (modernizacja) budynku Miejsko-Gminnego Przedszkola Samorządowego w Nowogrodzie Bobrzańskim przy ul. Kościuszki 42 w zakresie przeprowadzenia prac: a) Robót rozbiórkowych b) Nadproży, podciągów i wzmocnienia filarków ściennych i drzwiowych c) Ścianek i ścianek działowych d) Stolarki okiennej i drzwiowej e) Tynków i okładzin wewnętrznych f) Podłoża i posadzki g) Termomodernizacji ścian wiatrołapu h) Instalacji wodno-kanalizacyjnych, co i) Instalacji wentylacji i klimatyzacji j) Instalacji elektrycznych 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowo - kosztory-sowa, będąca załącznikiem do SIWZ. Zamówienie ma charakter ryczałtowy. Załączone do SIWZ przedmiary mają jedynie charakter poglądowy. Wycenę należy przeprowadzić na podstawie załączonej dokumentacji technicznej. Zamawiający dopuszcza zastoso-wanie materiałów równoważnych do określonych przez projektanta po uprzednim zaak-ceptowaniu ich przez zamawiającego. 3) Zakres zamówienia obejmuje zakup wszystkich materiałów przewidzianych do realizacji zamówienia. 4) Po zakończeniu robót ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i dopro-wadzenia ich do stanu, jaki był przed rozpoczęciem robót. 5) W celu prawidłowego sporządzenia oferty, Wykonawca powinien zapoznać się z przedmio-tem zamówienia oraz pozyskać wszelkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. W cenie oferty Wykonawca przedstawi wszystkie koszty za dostawy, roboty i inne ele-menty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia zgodnie z przyjętą technologią wykonania robót określoną Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót. 6) Uwaga: jeśli w projekcie lub pozostałej dokumentacji przetargowej wskazano nazwę normy, należy przez to rozumieć tą normę lub równoważną. 7) Ponadto zakres zadania obejmuje: a) wszelkie prace w pobliżu czynnych urządzeń elektrycznych należy wykonywać po wyłą-czeniu ich spod napięcia. b) całość prac wykonać zgodnie z normą i wiedzą techniczną. Prace musza zostać wykonane przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia w zakresie eksploatacji i montażu urzą-dzeń elektrycznych zgodnie z zasadami zawartymi w przepisach BHP oraz z zachowaniem szczególnej ostrożności i staranności wykonania. c) wszystkie zastosowane elementy mają być dopuszczone do obrotu w handlu i posiadać wszelkie atesty dopuszczenia do użytkowania. Dodatkowo zastosowane elementy powinny spełniać określone prawem normy bezpieczeństwa. d) W przypadku zajęcia pasa drogowego poniesienie wszelkich kosztów z tego tytułu, e) Zapewnienie kierownika budowy f) przeprowadzenie wymaganych badań i sprawdzeń potwierdzających właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia, g) opracowanie dokumentacji powykonawczej, h) po wykonaniu instalacji Wykonawca ma obowiązek wykonać pomiary rezystancji izolacji obwodów elektrycznych, rezystancji uziemień, sprawdzenia skuteczności ochrony prze-ciwpożarowej i natężenia oświetlenia. Wyniki pomiarów przedstawić w protokołach. i) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budow-laną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. j) Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. k) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika budowy przez kierownika budo-wy posiadającego odpowiednie uprawnienia. l) opinia technologiczna lub operat kolaudacyjny opracowany przez kierownika budowy i po-twierdzony przez inspektora nadzoru inwestorskiego zawierający m.in. wnioski uwzględ-niające wyniki badań oraz potwierdzenie o zgodności wykonania robót z projektem budow-lanym, STWiORB i programem zapewnienia jakości. m) Wykonawca ma obowiązek utylizacji odpadów powstałych w wyniku prowadzonych robót budowlanych. n) Wykonawca dokonuje wszelkie formalności i ponosi wszelkie koszty związane z dopusz-czeniem do prac na instalacji oświetlenia drogowego na 1 zasięgu (obejmuje przygotowa-nie i likwidacje miejsca pracy wraz z odłączeniem i ponownym załączeniem zasięgu w SO). o) Informacja dotycząca robót zamiennych lub zaniechanych. i Informacja dotycząca robót zamiennych: - Zamawiający dopuszcza wprowadzenie do niniejszego zamówienia robót zamien-nych. - Roboty zamienne możliwe do wykonania w ramach umowy, o czym mowa we wzo-rze umowy, zawsze będą robotami dotyczącymi robót budowlanych objętych zakre-sem określonym w dokumentacji projektowej i STWiORB, ale o innym charakterze niż pierwotnie planowano. - Roboty zamienne możliwe do wykonania zawsze będą dotyczyły robót budowlanych niewykraczających poza opis przedmiotu zamówienia. - Roboty zamienne muszą odpowiadać co najmniej warunkom opisanym w dokumen-tach przetargowych. Warunki dotyczą w szczególności poziomu standaryzacji, od-powiedniej funkcjonalności, jakości czy parametrów dotyczących danego elementu robót. - Roboty zamienne mogą polegać m.in. na zmianie sposobu wykonywania jakiegoś elementu robót lub zastosowaniu innych, równoważnych w stosunku do dokumenta-cji projektowej i STWiORB, urządzeń i / lub materiałów budowlanych. - Roboty zamienne mogą wynikać: - ze zmian zaproponowanych przez Wykonawcę, Nadzór Inwestorski lub przez Zamawiającego po spełnieniu warunków określonych przepisami prawa, - z wad dokumentacji projektowej i STWIORB jeśli zmiany te będą konieczne i niezależne od woli stron lub w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie nie-zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowią-zującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu zamówienia. ii Ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia: 7. na skutek zmian zaproponowanych przez Wykonawcę, Nadzór Inwestorski lub przez Zamawiającego po spełnieniu warunków określonych przepisami prawa i zgodnie z zapisami zawartymi w niniejszych dokumentach przetargowych, 8. z wad dokumentacji projektowej i STWIORB, jeśli zmiany te będą konieczne i niezależne od woli stron lub w sytuacji gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45214100-1


Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45320000-6, 45300000-3, 45330000-9, 45331000-6, 45331100-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 170741.67
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Budowlana Eurobud Grzegorz Fornalczyk
Email wykonawcy: info@eurobud.zgora.pl
Adres pocztowy: ul. Bukowa 8
Kod pocztowy: 66-010
Miejscowość: Nowogród Bobrzański
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 189000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 189000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 189000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.