eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › Konserwacja szlaków turystycznych w Tatrach Wysokich realizowana w ramach projektu - Zmniejszenie presji turystycznej na gatunki i siedliska na obszarze Tatr Wysokich POIS.02.04.00-00-0031/18

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-27

Ogłoszenie nr 510211224-N-2020 z dnia 27-10-2020 r.

Tatrzański Park Narodowy: Konserwacja szlaków turystycznych w Tatrach Wysokich realizowana w ramach projektu - Zmniejszenie presji turystycznej na gatunki i siedliska na obszarze Tatr Wysokich POIS.02.04.00-00-0031/18

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zmniejszenie presji turystycznej na gatunki i siedliska na obszarze Tatr Wysokich POIS.02.04.00-00-0031/18

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 548278-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Tatrzański Park Narodowy, Krajowy numer identyfikacyjny 12245618000000, ul. ul. Kuźnice 1, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 18 20 23 200, e-mail przetargi@tpn.pl, faks 18 20 63 579.
Adres strony internetowej (url): www.tpn.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Konserwacja szlaków turystycznych w Tatrach Wysokich realizowana w ramach projektu - Zmniejszenie presji turystycznej na gatunki i siedliska na obszarze Tatr Wysokich POIS.02.04.00-00-0031/18

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/323.2/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja szlaków turystycznych w Tatrach Wysokich realizowana w ramach projektu - Zmniejszenie presji turystycznej na gatunki i siedliska na obszarze Tatr Wysokich POIS.02.04.00-00-0031/18. Zamówienie zostało podzielne na następujące części: 3.1.2 Część 2 - Odcinek B - G - [ B - Przez Świstówkę do 5 Stawów - rozwidlenie na Kozi Wierch G - Czarny Staw od rozwidlenia szlaku na Skrajny Granat - Kozia Przełęcz] - zgodnie z przedmiarem zawartym w załącznikach, 3.1.5 Część 5 - Wykonanie sztucznych ułatwień - zgodnie z przedmiarem zawartym w załącznikach. Do wyceny należy założyć zastosowanie kotew standard 50% oraz kotew przedłużanych o długości czynnej min 20 cm- 50%. Dokładny rodzaj zastosowanych kotew będzie ustalony z Wykonawcą który wygra postępowanie podczas wizji lokalnej. Płatność będzie zrealizowana za faktycznie wykorzystane kotwy. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest określony w dokumentacji projektowej, w pliku stanowiącym załącznik do SIWZ. Załączone przedmiary stanowią materiał pomocniczy dla określenia wynagrodzenia Wykonawcy

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45262510-9, 45111213-4, 45233200-1, 45233161-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Odcinek B - G - [ B - Przez Świstówkę do 5 Stawów - rozwidlenie na Kozi Wierch G - Czarny Staw od rozwidlenia szlaku na Skrajny Granat - Kozia Przełęcz] - zgodnie z przedmiarem zawartym w załącznikach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 423057.19
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: HYDROCONSORCJUM Usługi Hydrauliczne i Elektryczne Gut Józef
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Wojdyły 8A
Kod pocztowy: 34-500
Miejscowość: Zakopane
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 485000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 485000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 560000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Wykonanie sztucznych ułatwień - zgodnie z przedmiarem zawartym w załącznikach

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W zakresie zadania 5 została złożona jedna oferta. Cena oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotu zamówienia. Art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.