eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeziny › Świadczenie usług poradnictwa specjalistycznego dla osób niesamodzielnych oraz otoczenia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-26

Ogłoszenie nr 510210513-N-2020 z dnia 26-10-2020 r.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie: Świadczenie usług poradnictwa specjalistycznego dla osób niesamodzielnych oraz otoczenia

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt - " Brzezińskie Centrum Usług Środowiskowych" realizowany na rzecz osób niesamodzielnych oraz ich opiekunów, Oś priorytetowa IX Włączenie społeczne, Działanie IX.2 Usługi na rzecz osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, Poddziałanie IX.2.1 Usługi społeczne i zdrowotne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego 2014 - 2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 589958-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Krajowy numer identyfikacyjny 75073533000000, ul. ul. Konstytucji 3 Maja 42434, 95-060 Brzeziny, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 46 874 21 22, e-mail pcpr.brzeziny@poczta.fm, faks 46 874 21 68.
Adres strony internetowej (url): www.pcpr.brzeziny@poczta.fm

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług poradnictwa specjalistycznego dla osób niesamodzielnych oraz otoczenia

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

271.2/BCUŚ/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług poradnictwa specjalistycznego dla osób niesamodzielnych oraz otoczenia osób. Zadanie nr 1 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez prawnika usług poradnictwa specjalistycznego dla osób niesamodzielnych oraz otoczenia osób niesamodzielnych zakwalifikowanych do projektu. 2) Świadczenie poradnictwa prawnego będzie się odbywało zarówno w domach osób niesamodzielnych objętych wsparciem zamieszkałych na terenie całego Powiatu Brzezińskiego, jak i w stacjonarnym punkcie poradnictwa z siedzibą w Brzezinach przy ul. Moniuszki 24. 3) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Brzezinach będzie przyjmowało zgłoszenia od osób niesamodzielnych lub ich prawnych opiekunów potrzebujących wsparcia i pomocy prawnej. W takim przypadku, prawnik będzie zobowiązany do podjechania i udzielenia wszelkiej możliwej pomocy prawnej w miejscu zamieszkania osoby niesamodzielnej. Koszt dojazdu jest po stronie Wykonawcy i nie będzie zwracany przez Zamawiającego. 4) W przypadku, gdy nie będzie zgłoszeń wyjazdowych, prawnik będzie zobowiązany do pełnienia w wyznaczonych godzinach dyżuru w stacjonarnym punkcie poradnictwa. 5) Przyjmuje się, że prawnik będzie zobowiązany do świadczenia pomocy prawnej w wymiarze 15 godzin w każdym miesiącu tj. w okresie od zawarcia umowy do dnia 31 maja 2023 roku. 6) Maksymalna liczba godzin świadczenia pomocy prawnej w poszczególnych latach wynosi: w 2020 roku - 60 godzin w 2021 roku - 180 godzin w 2022 roku - 180 godzin w 2023 roku - 75 godzin 7) Zamawiający zastrzega sobie, że w uzasadnionych przypadkach np. dużego zapotrzebowania i konieczności udzielenia niezbędnej pomocy prawnej w danym okresie, liczba godzin w miesiącu może być większa pod warunkiem, że nie przekroczy założonej liczby godzin świadczenia usług prawnych w poszczególnych latach. Zadanie nr 2 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez psychologa usług poradnictwa specjalistycznego dla osób niesamodzielnych oraz otoczenia osób niesamodzielnych zakwalifikowanych do projektu. 2) Świadczenie pomocy psychologicznej będzie się odbywało zarówno w domach osób niesamodzielnych objętych wsparciem zamieszkałych na terenie całego Powiatu Brzezińskiego, jak i w stacjonarnym punkcie poradnictwa z siedzibą w Brzezinach przy ul Moniuszki 24. 3) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Brzezinach będzie przyjmowało zgłoszenia od osób niesamodzielnych lub ich prawnych opiekunów potrzebujących wsparcia i pomocy psychologicznej. W takim przypadku, psycholog będzie zobowiązany do podjechania i udzielenia wszelkiej możliwej pomocy w miejscu zamieszkania osoby niesamodzielnej. Koszt dojazdu jest po stronie Wykonawcy i nie będzie zwracany przez Zamawiającego. 4) W przypadku, gdy nie będzie zgłoszeń wyjazdowych, psycholog będzie zobowiązany do pełnienia w wyznaczonych godzinach dyżuru w stacjonarnym punkcie poradnictwa. 5) Przyjmuje się, że psycholog będzie zobowiązany do świadczenia pomocy w wymiarze 25 godzin w każdym miesiącu tj. w okresie od zawarcia umowy do dnia 31 maja 2023 roku. 6)Maksymalna liczba godzin świadczenia pomocy psychologicznej w poszczególnych latach wynosi: w 2020 roku - 100 godzin w 2021 roku - 300 godzin w 2022 roku - 300 godzin w 2023 roku - 125 godzin 7) Zamawiający zastrzega sobie, że w uzasadnionych przypadkach np. dużego zapotrzebowania i konieczności udzielenia niezbędnej pomocy psychologicznej w danym okresie,liczba godzin w miesiącu może być większa pod warunkiem, że nie przekroczy założonej liczby godzin świadczenia usług psychologicznych w poszczególnych latach. Zadanie nr 3 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez pedagoga usług poradnictwa specjalistycznego dla osób niesamodzielnych oraz otoczenia osób niesamodzielnych zakwalifikowanych do projektu. 2) Świadczenie pomocy pedagogicznej będzie się odbywało zarówno w domach osób niesamodzielnych objętych wsparciem zamieszkałych na terenie całego Powiatu Brzezińskiego, jak i w stacjonarnym punkcie poradnictwa z siedzibą w Brzezinach przy ul. Moniuszki 24 3) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Brzezinach będzie przyjmowało zgłoszenia od osób niesamodzielnych lub ich prawnych opiekunów potrzebujących wsparcia i pomocy pedagogicznej. W takim przypadku, pedagog będzie zobowiązany do podjechania i udzielenia wszelkiej możliwej pomocy w miejscu zamieszkania osoby niesamodzielnej. Koszt dojazdu jest po stronie Wykonawcy i nie będzie zwracany przez Zamawiającego. 4) W przypadku, gdy nie będzie zgłoszeń wyjazdowych, pedagog będzie zobowiązany do pełnienia w wyznaczonych godzinach dyżuru w stacjonarnym punkcie poradnictwa. 5) Przyjmuje się, że pedagog będzie zobowiązany do świadczenia pomocy w wymiarze 25 godzin w każdym miesiącu tj. w okresie od zawarcia umowy do dnia 31 maja 2023 roku. 6) Maksymalna liczba godzin świadczenia pomocy pedagogicznej w poszczególnych latach wynosi: w 2020 roku - 100 godzin w 2021 roku - 300 godzin w 2022 roku - 300 godzin w 2023 roku - 125 godzin 7) Zamawiający zastrzega sobie, że w uzasadnionych przypadkach np. dużego zapotrzebowania i konieczności udzielenia niezbędnej pomocy pedagogicznej w danym okresie, liczba godzin w miesiącu może być większa pod warunkiem, że nie przekroczy założonej liczby godzin świadczenia pomocy pedagogicznej w poszczególnych latach.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 85121270-6


Dodatkowe kody CPV: 85312320-8, 85311200-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Świadczenie przez prawnika usług poradnictwa specjalistycznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 42075.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Paweł Nowak prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Nowak Paweł Centrum Progres
Email wykonawcy: sekretariat@progres.atm.pl
Adres pocztowy: ul. 11 Listopada 41
Kod pocztowy: 95-040
Miejscowość: Koluszki
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 39600.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 39600.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 59399.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Świadczenie przez psychologa usług poradnictwa specjalistycznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 70125.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Paweł Nowak prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Centrum Progres Nowak Paweł
Email wykonawcy: sekretariat@progres.atm.pl
Adres pocztowy: ul. 11 Listopada 41
Kod pocztowy: 95-040
Miejscowość: Koluszki
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 66000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 66000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 66000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Świadczenie przez pedagoga usług poradnictwa specjalistycznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 74250.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Paweł Nowak prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Centrum Progres Nowak Paweł
Email wykonawcy: sekretariat@progres.atm.pl
Adres pocztowy: ul. 11 Listopada 41
Kod pocztowy: 95-040
Miejscowość: Koluszki
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 74250.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 74250.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 74250.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.