To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-26
Ogłoszenie nr 510210326-N-2020 z dnia 26-10-2020 r.
Gmina Ropczyce: "Dostawa jednej sztuki fabrycznie nowego autobusu dla osób niepełnosprawnych
w konfiguracji minimum 22+1 z możliwością przystosowania na 1 wózek inwalidzki
dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Ropczycach"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 586781-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540182163-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Ropczyce, Krajowy numer identyfikacyjny 52472000000000,
ul. ul. Krisego
1,
39-100
Ropczyce, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
(017) 2210550, e-mail
ropczyce@intertele.pl, faks
(017) 2210555.
Adres strony internetowej (url): www.bip.ropczyce.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa jednej sztuki fabrycznie nowego autobusu dla osób niepełnosprawnych w konfiguracji minimum 22+1 z możliwością przystosowania na 1 wózek inwalidzki dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Ropczycach"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PPZP.271.22.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednej sztuki fabrycznie nowego autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych w konfiguracji minimum 22+1 z możliwością przystosowania na 1 wózek inwalidzki dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Ropczycach, ul. Konarskiego 4, gm. Ropczyce, woj. Podkarpackie, w ramach "Programu wyrównywania różnic między regionami III" - Obszar D "Likwidacja barier transportowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu dostawy objętej niniejszym zamówieniem znajduje się w "Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - specyfikacja techniczna" stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Koszty transportu do Zamawiającego ponosi Wykonawca. 4. Miejsce dostawy - siedziba Środowiskowego Domu Samopomocy, 39-100 Ropczyce, ul. Konarskiego 4. 5. Odbiór przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzony protokołem odbioru, na podstawie którego Wykonawca wystawi fakturę za dostarczony towar. 6. Wykonawca przyjmuje termin płatności: do 30 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury. 7. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu w dniu odbioru wraz z pojazdem komplet dokumentacji, instrukcji itp. na sprzęt i wyposażenie w języku polskim oraz komplet dokumentacji niezbędnej do rejestracji pojazdu, a także ważne świadectwo homologacji. 8. Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące warunki: 1) Posiadać aktualne świadectwo homologacji dla autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; 2) Spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 110 z późn. zm.) i posiadać stosowne "świadectwa homologacji typu"; 3) Spełniać wymagania normy Euro VI w zakresie emisji spalin; 4) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 2022). 5) Posiadać wszelkie zmiany adaptacyjne, dotyczące przystosowania pojazdu do przewozu osób na wózkach inwalidzkich, które nie mogą powodować utraty ani ograniczenia uprawnień wynikających z fabrycznej gwarancji producenta pojazdu; stosowny zapis w tej kwestii powinien znaleźć się w książce gwarancyjnej pojazdu i musi być respektowany przez wszystkie Autoryzowane Stacje Obsługi Pojazdów oferowanej marki pojazdu na terenie całego kraju. 6) Wykonawca potwierdzi spełnianie minimalnych wymagań oferowanego pojazdu, na podstawie złożonego wraz z ofertą załącznika numer 2 do SIWZ Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - specyfikacji technicznej (prawą stronę tabeli, należy wypełnić poprzez wpisanie słowa /tak spełnia lub nie spełnia/, a tam gdzie jest wymagane podaje konkretną wartość lub wymagane informacje. W przypadku, gdy Wykonawca w którejkolwiek z pozycji wpisze słowa /nie/ lub zaoferuje parametry nie spełniające wymagań określonych przez Zamawiającego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.); 7) Pojazd fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2020 r., nieużywany, sprawny technicznie. 9. Zamawiający informuje, że określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. W przypadku zaproponowania w ofercie urządzeń równoważnych w stosunku do opisanych w SIWZ, należy załączyć do oferty foldery, dane techniczne i aprobaty techniczne tych urządzeń. Urządzenia równoważne muszą bezwzględnie spełniać wymogi dla samochodów wynikające z obowiązujących przepisów. 10. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na samochód bez limitu kilometrów i lakier liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, wynosi 24 miesiące, natomiast na perforacje nadwozia 8 lat od protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. Okres udzielonej przez wykonawcę gwarancji osobno na samochód, osobno na lakier i osobno na perforację nadwozia jest punktowany i stanowi dodatkowe poza cenowe kryterium oceny ofert. 11. Wykonawca musi zapewnić serwis oferowanej marki (podwozia i zabudowy) nie dalej niż 120 km od siedziby Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 34.12.10.00 - Autobusy i autokary
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
245000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AUTOMET Group Sp. z o. o. Sp. K.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
282531.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ROPCZYC
więcej: przetargi w Ropczycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Lelis.
- Zakup i dostawa autobusu szkolnego przystosowanego do przewozu uczniów do szkół podstawowych prowadzonych przez Miasto Otwock.
- Dostawa nowego autobusu do NCBJ ZTS w formie leasingu operacyjnego
- ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO AUTOBUSU TURYSTYCZNEGO (SZKOLNEGO) 34+1 NA POTRZEBY GMINY ZAWIDZ
- Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Grudusk
- Remont ogrodzenia i podjazdu oraz zakup autobusu i niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej oraz likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podst. im.T.M. Kantora w Wielopolu Skrzyńskim
więcej: Autobusy i autokary »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.