eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › "Dostawa jednej sztuki fabrycznie nowego autobusu dla osób niepełnosprawnych w konfiguracji minimum 22+1 z możliwością przystosowania na 1 wózek inwalidzki dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Ropczycach"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-26

Ogłoszenie nr 510210326-N-2020 z dnia 26-10-2020 r.

Gmina Ropczyce: "Dostawa jednej sztuki fabrycznie nowego autobusu dla osób niepełnosprawnych w konfiguracji minimum 22+1 z możliwością przystosowania na 1 wózek inwalidzki dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Ropczycach"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 586781-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540182163-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Ropczyce, Krajowy numer identyfikacyjny 52472000000000, ul. ul. Krisego 1, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. (017) 2210550, e-mail ropczyce@intertele.pl, faks (017) 2210555.
Adres strony internetowej (url): www.bip.ropczyce.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dostawa jednej sztuki fabrycznie nowego autobusu dla osób niepełnosprawnych w konfiguracji minimum 22+1 z możliwością przystosowania na 1 wózek inwalidzki dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Ropczycach"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PPZP.271.22.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednej sztuki fabrycznie nowego autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych w konfiguracji minimum 22+1 z możliwością przystosowania na 1 wózek inwalidzki dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Ropczycach, ul. Konarskiego 4, gm. Ropczyce, woj. Podkarpackie, w ramach "Programu wyrównywania różnic między regionami III" - Obszar D "Likwidacja barier transportowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu dostawy objętej niniejszym zamówieniem znajduje się w "Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - specyfikacja techniczna" stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Koszty transportu do Zamawiającego ponosi Wykonawca. 4. Miejsce dostawy - siedziba Środowiskowego Domu Samopomocy, 39-100 Ropczyce, ul. Konarskiego 4. 5. Odbiór przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzony protokołem odbioru, na podstawie którego Wykonawca wystawi fakturę za dostarczony towar. 6. Wykonawca przyjmuje termin płatności: do 30 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury. 7. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu w dniu odbioru wraz z pojazdem komplet dokumentacji, instrukcji itp. na sprzęt i wyposażenie w języku polskim oraz komplet dokumentacji niezbędnej do rejestracji pojazdu, a także ważne świadectwo homologacji. 8. Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące warunki: 1) Posiadać aktualne świadectwo homologacji dla autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; 2) Spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 110 z późn. zm.) i posiadać stosowne "świadectwa homologacji typu"; 3) Spełniać wymagania normy Euro VI w zakresie emisji spalin; 4) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 2022). 5) Posiadać wszelkie zmiany adaptacyjne, dotyczące przystosowania pojazdu do przewozu osób na wózkach inwalidzkich, które nie mogą powodować utraty ani ograniczenia uprawnień wynikających z fabrycznej gwarancji producenta pojazdu; stosowny zapis w tej kwestii powinien znaleźć się w książce gwarancyjnej pojazdu i musi być respektowany przez wszystkie Autoryzowane Stacje Obsługi Pojazdów oferowanej marki pojazdu na terenie całego kraju. 6) Wykonawca potwierdzi spełnianie minimalnych wymagań oferowanego pojazdu, na podstawie złożonego wraz z ofertą załącznika numer 2 do SIWZ Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - specyfikacji technicznej (prawą stronę tabeli, należy wypełnić poprzez wpisanie słowa /tak spełnia lub nie spełnia/, a tam gdzie jest wymagane podaje konkretną wartość lub wymagane informacje. W przypadku, gdy Wykonawca w którejkolwiek z pozycji wpisze słowa /nie/ lub zaoferuje parametry nie spełniające wymagań określonych przez Zamawiającego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.); 7) Pojazd fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2020 r., nieużywany, sprawny technicznie. 9. Zamawiający informuje, że określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. W przypadku zaproponowania w ofercie urządzeń równoważnych w stosunku do opisanych w SIWZ, należy załączyć do oferty foldery, dane techniczne i aprobaty techniczne tych urządzeń. Urządzenia równoważne muszą bezwzględnie spełniać wymogi dla samochodów wynikające z obowiązujących przepisów. 10. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na samochód bez limitu kilometrów i lakier liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, wynosi 24 miesiące, natomiast na perforacje nadwozia 8 lat od protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. Okres udzielonej przez wykonawcę gwarancji osobno na samochód, osobno na lakier i osobno na perforację nadwozia jest punktowany i stanowi dodatkowe poza cenowe kryterium oceny ofert. 11. Wykonawca musi zapewnić serwis oferowanej marki (podwozia i zabudowy) nie dalej niż 120 km od siedziby Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 34.12.10.00 - Autobusy i autokary


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 245000.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AUTOMET Group Sp. z o. o. Sp. K.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Stankiewicza 4
Kod pocztowy: 38-500
Miejscowość: Sanok
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 282531.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 282531.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 355470.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.