To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-26
Ogłoszenie nr 510210175-N-2020 z dnia 26-10-2020 r.
Łódzki Ośrodek Geodezji: Przedmiotem zamówienia jest: zakup, dostawa i instalacja Systemu Kolejkowego w budynku przy ul. Traugutta 21/23 w Łodzi.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 588624-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540188608-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Łódzki Ośrodek Geodezji, Krajowy numer identyfikacyjny 47083053600000,
ul. Traugutta
21/23,
90-113
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
+48 422726806, e-mail
t.zajac@log.lodz.pl, faks
+48 422726800.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest: zakup, dostawa i instalacja Systemu Kolejkowego w budynku przy ul. Traugutta 21/23 w Łodzi.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Nr sprawy OAZP.2710/49/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1. Przedmiotem zamówienia obejmuje: ? zakup, dostawę i instalację Systemu Kolejkowego, nazywanego dalej "Rozwiązaniem" w budynku przy ul. Traugutta 21/23 w Łodzi zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącą Załącznik nr 1 do s.iw.z. ? świadczenie usługi asysty technicznej dla Rozwiązania, ? przekazanie licencji na dostarczone oprogramowanie wchodzące w skład Rozwiązania (nazywane dalej "Oprogramowaniem"), ? dostarczenie dokumentacji instalacyjnej oraz kompletu nośników instalacyjnych Oprogramowania, ? dostarczenie dokumentacji technicznej Rozwiązania i dokumentacji użytkownika. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 - Opis Przedmiotu Zamówienia. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia oraz płatności określa Wzór umowy który stanowi załącznik nr 2 do Rozdziału II s.i.w.z. 1.3. Podane parametry techniczne urządzeń należy traktować jako minimalne, wymagane parametry oferowanego sprzętu. Zamawiający dopuszcza oferowanie sprzętu o parametrach lepszych niż żądane. 1.4. Oferowane rozwiązanie powinno spełniać wymagania Komisji Europejskiej dotyczące warunków bezpieczeństwa i ochrony środowiska oraz procedur utylizacji. 1.5. Oferowane rozwiązanie ma być fabrycznie nowe, nieużywane oraz nieeksponowane na wystawach lub imprezach targowych, sprawne technicznie, bezpieczne, kompletne i gotowe do pracy, wyprodukowane nie wcześniej niż w I półroczu 2019r., a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. 1.6. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi na system kolejkowy (Oprogramowanie, usługi/dostawy).Uwaga: Zamawiający odrzuci oferty, w których nie zostanie zaoferowany minimalny okres gwarancji i rękojmi. 1.7. Wykonawca zapewni dostęp do części zamiennych przez okres minimum 24 miesięcy. 1.8. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 1.9. Cenę oferty Wykonawca podaje w załączniku nr 3 lit. C. do niniejszej s.i.w.z. Przy obliczaniu ceny Wykonawca musi uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia. Formularz oferty musi być wypełniony zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i podpisany przez Wykonawcę . 1.10. Zasady określające sposób realizacji zamówienia zawarte zostały w Załączniku nr 2 do niniejszej s.i.w.z.- "Wzór umowy". 1.11. Prawo opcji: Zamawiającemu przysługuje prawo opcji stosownie do art. 34 ust. 5 ustawy Pzp, tj. prawo do podjęcia decyzji o realizacji przedmiotu zamówienia w szerszym zakresie niż wskazany powyżej, lub w przypadku konieczności zapewnienia ciągłości usług/dostaw będących przedmiotem zamówienia. 1.12. Zamawiający przewiduje prawo opcji, polegające na możliwości zwiększenia zakresu dostaw/usług w ramach rodzajów dostaw/usług, będących przedmiotem niniejszego zamówienia. Zakres prawa opcji określony został w niniejszej s.i.w.z. (m.in. w Rozdziale II: Załącznik nr 3 "Formularz oferty - C. Cena ofertowa - Zakres opcjonalny oraz w Załączniku nr 2 do s.i.w.z). i dotyczy: a) zakupu dodatkowego zapasowego modułu drukującego drukarki termicznej; z czego Zamawiający gwarantuje zakup 1 sztuki a 1 sztuka stanowią opcję, której zakup Zamawiający uzależnia od zmiany swoich potrzeb; b) zakupu dodatkowego zapasowego ekranu dotykowego; z czego Zamawiający gwarantuje zakup 1 sztuki a 1 sztuka stanowią opcję, której zakup Zamawiający uzależnia od zmiany swoich potrzeb; c) zakupu wyświetlacza stanowiskowego LCD min. 15"; z czego Zamawiający gwarantuje zakup 1 sztuki a 1 sztuka stanowią opcję, której zakup Zamawiający uzależnia od zmiany swoich potrzeb d) przeszkolenia pracowników Zamawiającego w ilości 3 osób w zakresie samodzielnej wymiany dotykowego ekranu biletera lub moduł drukującego. 1.13. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego. 1.14. Warunkiem uruchomiania prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. 1.15. Skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego odbędzie się na podstawie pisemnego oświadczenia Zamawiającego złożonego Wykonawcy, (w czasie 12 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia podstawowego) wraz z określeniem wielkości zamówienia objętego prawem opcji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30144200-2
Dodatkowe kody CPV: 48000000-8, 30230000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zakup, dostawa i instalacja Systemu Kolejkowego w budynku przy ul. Traugutta 21/23 w Łodzi. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
48780.48
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PROMEDIO Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
36162.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający w dniu 19.10.2020r. udzielił zamówienie na zakres podstawowy, którym jest:
1.1.zakup, dostawa i instalacja Systemu Kolejkowego, nazywanym "Rozwiązaniem", w budynku przy ul. Traugutta 21/23 w Łodzi zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia i Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia;
1.2.świadczenie usługi asysty technicznej dla Rozwiązania;
1.3.przekazanie licencji na dostarczone oprogramowanie wchodzące w skład Rozwiązania (nazywane dalej "Oprogramowaniem");
1.4.dostarczenie dokumentacji instalacyjnej oraz kompletu nośników instalacyjnych Oprogramowania;
1.5.dostarczenie dokumentacji technicznej Rozwiązania i dokumentacji użytkownika,
o wartości 36162,00PLN brutto.
Wartość zakresu opcjonalnego wynosi 3813,00PLN brutto.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Budowa budynku kancelarii leśnictwa, leśniczówki, budynku gospodarczego i altany w leśnictwie Sycowice
- Dostawa pomp baklofenowych
- "Remont lok. nr 28 przy ul. Włókienniczej 16 oraz docieplenie ściany zachodniej budynku - 2 części"
- USŁUGI UTRZYMANIA STANU SANITARNO - PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI WRAZ Z TERENAMI PRZYNALEŻNYMI NA NIERUCHOMOŚCIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ŁÓDZKIE NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O.
- Usługa przewozu autokarowego dla Uniwersytetu Łódzkiego
- Usługa doradztwa prawnego dla Projektu Muzeum Otwarte - Faza II modernizacji Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi, budynki "A" i "C" zlokalizowane na Placu Wolności w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa licencji subskrypcyjnych oprogramowania Microsoft 365 lub oprogramowania równoważnego
- dostawa sprzętu komputerowego, peryferyjnego, akcesoriów i oprogramowania dla Jednostek organizacyjnych Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Politechniki Łódzkiej.
- Zakup FortiMail-200F wraz z roczną licencją Enterprise Bundle - wymiana w ramach TradeUP z urządzenia FML200E"
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania - 6 zadań
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej III
- Dostawa systemu zarządzającego trybami obsługi pacjenta w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym (TOPSOR) wraz z systemem segregacji medycznej i kardiomonitorem w SP ZOZ Łapach
więcej: Maszyny do wydawania biletów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.