eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szamotuły › "Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem Rewitalizacja centrum miasta wraz z przyległym otoczeniem do pełnienia nowych funkcjispołecznych, gospodarczych, kulturalnych i rekreacyjnych, poprzezmodernizację rynku i parku Jana III Sobieskiego - zaprojektuj i wybuduj"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-23

Ogłoszenie nr 510209704-N-2020 z dnia 23-10-2020 r.

Urząd Miasta i Gminy Szamotuły: "Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem Rewitalizacja centrum miasta wraz z przyległym otoczeniem do pełnienia nowych funkcji: społecznych, gospodarczych, kulturalnych i rekreacyjnych, poprzez: modernizację rynku i parku Jana III Sobieskiego - zaprojektuj i wybuduj"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie dofinansowane ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 (umowa o dofinansowanie Projektu nr RPWP.09.02.01-30-0094/17 z dnia 27 sierpnia 2019 r.).

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 581202-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miasta i Gminy Szamotuły, Krajowy numer identyfikacyjny 52657000000000, ul. ul. Dworcowa 26, 64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 612 927 501, e-mail umig@szamotuly.pl, faks 612 920 072.
Adres strony internetowej (url): www.bip.szamotuly.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem Rewitalizacja centrum miasta wraz z przyległym otoczeniem do pełnienia nowych funkcji: społecznych, gospodarczych, kulturalnych i rekreacyjnych, poprzez: modernizację rynku i parku Jana III Sobieskiego - zaprojektuj i wybuduj"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WI.271.9.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Obiekty będące przedmiotem nadzoru inwestorskiego znajdują się w historycznym układzie urbanistycznym mieście Szamotuły wpisanym do rejestru zabytków. - Rewitalizacja centrum miasta rynek; - Miasteczko ruchu drogowego w Parku Jana III Sobieskiego; - Budynek Rynek 16/17; - System monitoringu. Wartość robót, których przedmiotem będzie nadzór inwestorski wynosi ca brutto: 13.000.000,00 zł. Zakres obowiązków inspektora nadzoru w ramach inwestycji: 1) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; 2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; 4) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad; 5) kontrolowanie rozliczeń budowy, parafowanie faktur częściowych i końcowej; 6) uczestniczenie we wszystkich przeglądach gwarancyjnych i przeglądzie pogwarancyjnym oraz nadzorowanie usuwania usterek ujawnionych w tym okresie; 7) Sposób i zakres wykonywania obowiązków inspektora musi odpowiadać wymogom określonym w: a) ustawie z dnia 07.07.1994r. prawo budowlane (j.t.Dz.U.06.156.1118 z późn. zm.); b) rozporządzeniu Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ( Dz.U. 06.83.578 z późn. zm.); 8) Nadzór nad realizacja zadań określonych w treści wniosku aplikacyjnego; 9)Wprowadzanie wymaganych zmian i korekt w treści wniosku aplikacyjnego; 10) Prowadzenie kontaktu z Instytucją Pośredniczącą; 11) Przestrzeganie procedur związanych z ochroną danych osobowych uczestników projektu; 12) Sprawowanie kontroli nad budżetem projektu; 13) Przestrzeganie zasad równości szans płci w ramach realizacji projektu; 14) Realizacja działań zgodnie z treścią wniosku aplikacyjnego oraz zapisami umowy o dofinansowanie projektu pn. "Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem Rewitalizacja centrum miasta wraz z przyległym otoczeniem do pełnienia nowych funkcji: społecznych, gospodarczych, kulturalnych i rekreacyjnych, poprzez: modernizację rynku i parku Jana III Sobieskiego - zaprojektuj i wybuduj" 15) Analiza i sprawdzenie dotychczasowych dokumentów związanych z realizacją projektu od dnia podpisania umowy. Analiza i sprawdzenie dotychczasowej dokumentacji związanej z projektem; 16) Zapewnienie aby zakres projektu, był zgodny z zakresem rzeczowym określonym w umowie o dofinansowanie; 17) Nadzór strategiczny i operacyjny nad realizacją projektu. 18) Poddawanie się kontrolom prowadzonym przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrze w zakresie realizacji projektu oraz stosowanie się do zaleceń pokontrolnych; 19) Uzgadnianie i przedkładanie do akceptacji Zamawiającemu wszelkiej dokumentacji związanej z projektem; 20) Reprezentowanie wraz z Zamawiającym interesów projektu w kontaktach z instytucjami lub organizacjami zaangażowanymi bezpośrednio lub pośrednio w realizację projektu; 21) Udzielania Zamawiającemu pisemnych odpowiedzi na zapytania w możliwie najkrótszym terminie lub terminie określonym w tych zapytaniach oraz udzielania informacji i wyjaśnień na temat realizacji projektu; 22) Współpraca z pracownikami urzędu Miasta i Gminy Szamotuły zaangażowanymi w realizację projektu; 23) Bezzwłocznym informowaniu Zamawiającego o zauważonych nieprawidłowościach i zagrożeniach przy realizacji projektu; 24) Wskazywaniu sposobów uniknięcia lub usunięcia nieprawidłowości w zakresie realizacji projektu; 25) Wykonawca zobowiązany jest do przyjazdów do siedziby Zamawiającego przynajmniej 1 raz w tygodniu (w piątek), w celu realizacji powierzonych zadań wymagających osobistej obecności. Koszty dojazdu i ewentualnego zakwaterowania pokrywa Wykonawca; 26) Wykonawca na budowie w ramach realizowanej inwestycji winien być minimum 2 razy w tygodniu lub wg. potrzeb; oraz w projekcie umowy. 5.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikami do SIWZ znajduje się na poniższych stronach: A. Miasteczko ruchu drogowego: https://www.bip.szamotuly.pl/a,33886,ogloszenie-przetargu-nieograniczonego-pn-rewitalizacja-parku-jana-iii-sobieskiego-w-ramach-zadania-r.html https://www.bip.szamotuly.pl/o,1864,rewitalizacja-parku-jana-iii-sobieskiego-miasteczko-ruchu-drogowego.html B. Budynek, Rynek 16/17: https://www.bip.szamotuly.pl/a,34019,ogloszenie-przetargu-nieograniczonego-pn-rewitalizacja-budynku-rynek-1617-w-ramach-zadania-rewitaliz.html https://www.bip.szamotuly.pl/o,1870,budynekrynek-1617.html https://www.bip.szamotuly.pl/m,1870,budynekrynek-1617.html C. Rynek, Rewitalizacja centrum miasta: https://www.bip.szamotuly.pl/m,1892,rynek-rewitalizacja-centrum-miasta.html https://www.bip.szamotuly.pl/a,34358,ogloszenie-przetargu-nieograniczonego-pn-modernizacja-rynku-w-ramach-zadania-rewitalizacja-centrum-m.html D. System monitoringu (dokumentacja w załączeniu).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9


Dodatkowe kody CPV: 71247000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 203293.25
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Budconsult Doradztwo Budowlane Błażej Mróz
Email wykonawcy: mroz.blazej@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Chrobrego 29
Kod pocztowy: 64-720
Miejscowość: Lubasz
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 119310.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 119310.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 267894.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.