To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-23
Ogłoszenie nr 510209356-N-2020 z dnia 23-10-2020 r.
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka: Wykonanie Zielonego skweru miejskiego przy białołęckim ratuszu, przy ul. Jagmina w Warszawie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 572239-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka, Krajowy numer identyfikacyjny 15259663000360,
ul. Modlińska
197,
03-122
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 44 38 406, e-mail
bialoleka.zp@um.warszawa.pl, faks
22 32 54 166.
Adres strony internetowej (url): www.bialoleka.waw.pl , https://umw.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
https://umw.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie Zielonego skweru miejskiego przy białołęckim ratuszu, przy ul. Jagmina w Warszawie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):UD-II-WZP-271.41.2020.MRO/PN-Rb
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Zielonego skweru miejskiego przy białołęckim ratuszu, przy ul. Jagmina w Warszawie. 1. W zakres realizacji zadania wchodzi wykonanie: o Prac przygotowawczych o Budowa, w tym montaże, obiektów małej architektury - budowa pergoli, montaż ławek, koszy na śmieci, kosza na psie odchody, tablicy informacyjnej o Budowa układu komunikacji pieszej o nawierzchni przepuszczalnej gliniasto - żwirowej oraz z płyt betonowych wraz z zabezpieczeniem infrastruktury podziemnej o Nasadzenia drzew i krzewów oraz wykonanie trawników 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji technicznej, w skład której wchodzą następujące dokumenty: a) projekt zagospodarowania terenu, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, c) przedmiary robót, d) opinia geotechniczna, e) projekt stałej organizacji ruchu, oraz w postanowieniach określonych w SIWZ oraz we wzorze umowy. Dokumentacja techniczna stanowi załącznik nr 7 do SWIZ. W przypadku, w którym występują różnice w zakresie robót między projektem budowlanym a przedmiarem, Wykonawca winien opierać się na projekcie budowlanym w zakresie realizacji zadania w niniejszym zamówieniu publicznym. 2.2. Długość okresu gwarancji Długość okresu gwarancji jakości liczona od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa minimalną oraz maksymalną długość gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia w przedziale 36 - 60 miesięcy. 2.3. Kosztorys ofertowy Przed zawarciem umowy, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia Zamawiającemu kosztorysu ofertowego opracowanego wg kalkulacji uproszczonej w oparciu o załączoną dokumentację projektową oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Załączone przedmiary robót stanowią jedynie materiał pomocniczy, który Wykonawca zobowiązany jest zweryfikować na podstawie otrzymanej dokumentacji projektowej. Kosztorys ofertowy traktowany będzie przez Zamawiającego, jako podstawa ustalenia zaangażowania prac w przypadku, o którym mowa w art. 145 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Kosztorys ofertowy stanowi materiał pomocniczy i nie podlega ocenie. 2.4. Termin realizacji zamówienia Zamawiający określa termin wykonania zamówienia: 60 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. 2.5. Klauzula społeczna Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na postawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r., Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. 2019, poz. 1843 ). Wykonawca lub Podwykonawca albo dalszy Podwykonawca jest zobowiązany zatrudnić na postawie umowy o pracę, w rozumieniu Kodeksu Pracy (Dz. U. 2019 poz. 1040 ze zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca lub Podwykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania pracowników, którzy w okresie wskazanym w § 2 wzoru umowy będą wykonywali zakres prac wyszczególniony w § 1 ust 1 wzoru umowy, w szczególności polegających na budowie nawierzchni i montażu wyposażenia. Warunek ten zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na postawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji Umowy już zatrudnionych u Wykonawcy osób. 2.6. Rozwiązania równoważne Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. W miejscu, gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi. 2.7. Ubezpieczenie Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę, aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i działań podwykonawców na czas realizacji Przedmiotu zamówienia na kwotę nie mniejszą niż wartość umowy brutto.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 77211400-6, 77211500-7, 45233260-9, 34928470-3, 45200000-9, 45223800-4, 77310000-6, 77314100-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
153297.51
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Kreatorzy Zieleni Michał Kot
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
164820.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ZP/CZD/071/24 Dostawa materiałów opatrunkowych oraz folii operacyjnych - 19 pakietów.
- Rezerwacja i zakup usług hotelarskich w kraju
- Dostawa mikroskopów specjalistycznych w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-067/2024
- Realizacja w latach 2025 - 2027 specjalistycznych usług medycznych - badań personelu lotniczego Komendy Głównej Policji i Centralnego Pododdziału Kontrterrorystycznego Policji "BOA".
- Wykonanie izolacji poziomej pomieszczeń serwerowni Gmachu Elektroniki Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy ul. Nowowiejskiej 15/19
- Usługa kompleksowego sprzątania, doczyszczania i bieżącego utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Dzielnicy Bemowo w Warszawie, przy ul. Powstańców Śląskich 70 wraz z przyległym terenem zewnętrznym
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie przedszkola ze żłobkiem w gminie Komarów-Osada - ETAP I
- Nadbudowa budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łomży Filii w Wysokiem Mazowieckiem o piętro oraz modernizacja (przebudowa) parteru
- Poprawa dostępności komunikacyjnej - przebudowa DP 3021D Mikoszów - Karszów
- Bieżące utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu nowodworskiego
- Przebudowa budynku Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni, zlokalizowanego w Słupsku przy ul. Poznańskiej 42
- Budowa ścieżek rowerowych w ramach Trasy VIA REGIA na terenie miasta Złotoryja Nr projektu FEDS.05.02-IZ.00-0009/23
więcej: Elementy oznakowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.