eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztynek › "Modernizacja strażnicy OSP w Olsztynku - Etap I" (przetarg III)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-02

Ogłoszenie nr 510208852-N-2019 z dnia 02-10-2019 r.

Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka: "Modernizacja strażnicy OSP w Olsztynku - Etap I" (przetarg III)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 586020-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka, Krajowy numer identyfikacyjny 52933800000000, ul. ul. Ratusz 1, 11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 89 51954 50, e-mail ratusz@olsztynek.pl, faks 895 195 457.
Adres strony internetowej (url): www.bip.olsztynek.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Modernizacja strażnicy OSP w Olsztynku - Etap I" (przetarg III)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZBI.271.1.12.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Modernizacja strażnicy OSP w Olsztynku - Etap I" (przetarg III). 1) Zadanie określone w ust. 1 dotyczy rozbiórki istniejącej sali zebrań i budowę na tym miejscu garażu na cztery wozy strażackie wraz z remontem części obiektu ze zmianą układu pomieszczeń i instalacją nowej kotłowni. 2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna i pomocniczo przedmiar robót opracowane przez Grupę Inwestycyjną "PROJEKT" Sp. z o. o. ul. Kopernika 36/2, 10-513 Olsztyn oraz erracie do ww. projektu. 3) Zadanie objęte jest decyzją zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę numer Onk/34/2018 z dnia 31 października 2018 r. wraz z projektem budowlanym stanowiącym załącznik do niniejszej decyzji. Decyzja została wydana przez Starostę Olsztyńskiego. 4) Dokumentacja projektowa obejmuje: projekt budowlany, projekt branży sanitarnych i projekt branży elektrycznej. 5) Wszystkie roboty objęte zakresem umownym winny być wykonane zgodnie z ww. dokumentacją projektową. 2. Lokalizacja i stan istniejący: 1) Budynek Strażnicy OSP zlokalizowany jest w Olsztynku przy ulicy Mazurskiej, na działkach oznaczonych numerami ewidencyjnym 182/20, 183/4 i 183/7, obręb numer 4, miasta Olsztynek. 2) Wszystkie działki objęte są miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego. 3) Dojazd do budynku strażnicy odbywa się przez utwardzony zjazd z ul. Mazurskiej. Przed budynkiem znajduje się również utwardzony parking. 4) Na działkach sąsiednich znajdują się budynki mieszkalne i usługowe. Na objętych opracowaniem działkach rosną drzewa: przed budynkiem od strony ulicy - świerki; z boku i z tyłu budynku - drzewa owocowe. 5) Budynek składa się z dwóch części - starszej, wybudowanej w latach 70-tych XX w. i nowszej, dobudowanej od południa na początku XXI w. Część starsza jest dwukondygnacyjna, częściowo podpiwniczona z dachami płaskimi. Wybudowana jest w technologii tradycyjnej, murowana z cegły i ze stropami żelbetowymi monolitycznymi. W jej skład wchodzą: - w piwnicy kotłownia i skład opału z żelbetowymi schodami na parter zaślepionymi wylewką żelbetową (wejście odbywa się po drabinie przez wsyp opału); - na parterze znajduje się garaż na dwa stanowiska (obecnie przebudowany na jedno stanowisko i szatnię), sala zebrań, pokój alarmowy, izba pamięci, magazyn, wc-ty damski i męski oraz klatka schodowa prowadząca na piętro; - na piętrze znajduje się mieszkanie. Część nowsza jednokondygnacyjna, niepodpiwniczona wybudowana w technologii tradycyjnej, pokryta dachem płaskim, a w skład wchodzą garaż dwustanowiskowy, łazienka, magazyn i klata schodowa na piętro, które ma być nadbudowane. 6) Budynek jest docieplony styropianem grubości 10 cm, stolarka okienna jest częściowo z profili PCV, a częściowo drewniana. 7) Budynek podłączony jest do sieci wodociągowej, kanalizacyjnej, elektrycznej, gazowej i telekomunikacyjnej. 8) Strażnica obecnie jest wykorzystywany przez jednostkę Ochotniczej Staży Pożarnej w Olsztynku. 3. Zestawienie powierzchni strażnicy: a) powierzchnia zabudowy: 638,88 m2, b) powierzchnia całkowita: 773,56 m2, c) powierzchnia użytkowa: 588,16 m2, d) kubatura: 4043,6 m3, e) ilość kondygnacji: 3 (2 + piwnica nieużytkowa). 4. Zakres prac związanych z realizacja Etapu I modernizacji strażnicy OSP w Olsztynku tj.: rozbiórką istniejącej sali zebrań i budowę na tym miejscu garażu na cztery wozy strażackie wraz z remontem części obiektu ze zmianą układu pomieszczeń i instalacją nowej kotłowni. 1) Prace polegać będą na rozbiórce istniejącej sali zebrań i w jej miejsce należy dobudować garaż na cztery wozy strażackie o pow. 179,8 m2. Garaż ma być wybudowany na fundamentach tj. ławy i stopy fundamentowe żelbetowe wylewane z betonu C15/20 (B-20), stal AIIIN (RB500W), wysokość ław 40 cm, szerokości ław jak na rysunkach. Ławy fundamentowe posadowione na warstwie chudego betonu klasy C8/10 (B10) o grubości 10 cm. Ściana fundamentowa zewnętrzna (warstwy od wewnątrz): a) bloczki betonowe grubości 24 cm, b) styropian do stosowania w gruncie 15 cm, c) wyprawa cementowa na siatce poliuretanowej 1 cm, d) emulsja uszczelniająca, e) tynk mozaikowy powyżej poziomu gruntu. 2) Posadzka na gruncie w garażu na być wykonana w następujących warstw: a) izolacje przeciwwodne z papy - dwie warstwy, b) izolacja cieplna posadzki styropianem gr. 10 cm, c) szlichta cementowa gr. 10 cm, d) posadzka z płytek kamionkowych GRES na zaprawie klejowej. 3) Schody do kanału będą żelbetowe, wylewane z betonu C20/25 (B-25), stal AIIIN (RB500W). 4) Ściany zewnętrzne garażu należy wykonać z płyt zespolonych grub. 20 cm z wełną mineralną mocowane do słupów żelbetowych monolitycznych 30 x 30 cm. Strop nad garaży należy również wykonać z płyt zespolonych grub. 20 cm z wełną mineralną na płatwiach Z200 i belkach stalowych (dwuteownik 450). Pokrycie dachowe nad garażem - papa i płyty zespolone. W garażu należy zamontować okienna z PCV - trójszybowe - szt. 5 o wymiarach 200x100 cm oraz wrota garażowe stalowe ocynkowane, segmentowe ocieplone - szt. 2 o wymiarach 350x400 cm. 5) Roboty budowlane związane z remontem części obiektu ze zmianą układu pomieszczeń i instalacją nowej kotłowni polegać będą na: w pierwszej kolejności należy wyburzyć część ścianek działowych, wykuć ościeżnice, rozebrać posadzki cementowe i gres oraz demontażu starego pieca c.o.; następnie w tym miejscu powstanie nowa kotłownia z nowy piecem do c.o. na gaz ziemny, męskie wc (pomieszczenie z sedesem typu kompakt i pomieszczenie z dwoma pisuarami i umywalką) oraz szatnia damska i damskie wc (pomieszczenie z sedesem typu kompakt, pomieszczenie z natryskiem i pomieszczenie z umywalką). 6) Odprowadzenie spalin i wentylacja kotłowni - wolny kanał spalinowy należy wstawić przewód powietrzo-spalinowy z blachy kwasoodpornej Ø80/125 mm (systemowy przewód dwupłaszczowym). 7) Wentylacja pomieszczenia z kotłem przewodem grawitacyjnym dn 150 mm, nawiew kanałem "z-tką" 14x14 cm, umieszczonym w ścianie zewnętrznej. Pozostałe pomieszczenia - kominy wentylacyjne zakończone betonowymi czapami kominowymi. 8) Ściany działowe na parterze należy wykonać z bloczków silikatowych grub. 12 cm na zaprawie klejowej. 9) Izolacje przeciwwilgociowe: poziome pod ścianami - 1 x papa dopuszczona do stosowania pod ścianami, na zakład z wywinięciem na boki, w posadzkach na gruncie - 1 x papa asfaltowa termozgrzewalna na podłożu zagruntowanym, w stropach - folia paroizolacyjna PCV (atestowana); pionowe na otynkowanych tynkiem cementowym bloczkach betonowych warstwy dociskowej -emulsja uszczelniająca. 10) Posadzka: a) izolacje przeciwwodne z papy - dwie warstwy, b) izolacja cieplna posadzki styropianem gr. 10 cm, c) szlichta cementowa gr. 5 cm, d) posadzka z płytek kamionkowych GRES na zaprawie klejowej. 11) Tynki wewnętrzne - cementowo - wapienne. 12) Parapety wewnętrzne - laminowane. 13) Stolarka drzwiowa wewnętrzna - drewniana - szt. 8. 14) Stolarka okienna - PCV, zestaw szybowy - trójszybowy - szt. 2 o wymiarach 90x90 cm. 15) Stolarka drzwiowa zewnętrzna - drzwi wejściowe aluminiowe ocieplone - szt. 1. 16) Cokół (odkryta ściana piwnicy) - tynk mozaikowy. Uwaga: Przed zleceniem wykonania stolarki okiennej i drzwiowej sprawdzić rzeczywiste wymiary otworów. 17) Instalacje w obiekcie: a) Wentylacja - grawitacyjna niektóre kanały wspomagane mechanicznie. b) Centralne ogrzewanie - nowa instalacja z nowym kotłem z kotłowni w obiekcie. c) Odprowadzenie wód opadowych - istniejące powierzchniowe. d) Instalacja elektryczna - nowa instalacja. e) Instalacja odgromowa. f) Instalację zimnej wody. g) Instalację ciepłej wody użytkowej. h) Instalację kanalizacji sanitarnej. i) Instalację gniazd wtyczkowych. j) Instalację oświetlenia. k) Instalację uziemienia oraz połączeń wyrównawczych. l) Instalację ochrony przepięciowej. m) Instalację gazową. 18) Obiekt będzie wyposażony w oznakowanie ewakuacyjne. 19)Projektowana charakterystyka energetyczna obiektu. 21) Analiza alternatywnych systemów zaopatrzenia w energię ze źródeł odnawialnych. 22) W budynku projektuje się nową instalację z nowym kotłem na gaz ziemny i jest to rozwiązanie najbardziej ekonomiczne i proekologiczne. 5. Obszar oddziaływania inwestycji - ogranicza się do działki będącej własnością Inwestora. 6. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dotyczący minimalnych parametrów jakościowych wymaganych przez Zamawiającego rozumie się wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów/ produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. 7. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 8. Wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne świadectwa, aprobaty lub certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Odpowiednie atesty, certyfikaty, gwarancje i aprobaty techniczne dotyczące zastosowanych materiałów i urządzeń należy przedłożyć inspektorowi nadzoru przed ich zastosowaniem. 9. Podczas realizacji robót wymagane jest przestrzeganie przez Wykonawcę przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób postronnych oraz zabezpieczenie przechowywanych materiałów budowlanych. 10. Wykonawca przez cały okres realizacji umowy, zobowiązany jest do posiadania polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej oraz zadeklarowania odnawiania polisy na okres wykonywania obowiązków umownych. 11. Wykonawca wykona zamówienie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wymogami zawartymi w niniejszej SIWZ oraz załącznikach do SIWZ. 12. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę/ dalszego Podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, obejmujące bezpośrednie, fizyczne wykonanie prac dekarskich, ciesielskich, murarskich, tynkarskich, ziemnych oraz ogólnobudowlanych. Uprawnienia Zamawiającego związane z wykonywaniem czynności kontrolnych związanych z zatrudnieniem osób opisano w załączniku nr 2 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45216120-1, 45111300-1, 45310000-3, 45332000-3, 45331000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 856693.79
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: WBL Węgrzyn Spółka Jawna
Email wykonawcy: biuro@wbl.olsztyn.pl
Adres pocztowy: Ul. Jacka Kuronia 7
Kod pocztowy: 10-165
Miejscowość: Olsztyn
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 849000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 849000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 849000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.