eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubartów › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad przebudową Parku Miejskiego w Lubartowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-02

Ogłoszenie nr 510208496-N-2019 z dnia 02-10-2019 r.

Gmina Miasto Lubartów: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad przebudową Parku Miejskiego w Lubartowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. "Zielony LOF" współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 - 2020 Oś priorytetowa 7 Ochrona dziedzictwa kulturowego i naturalnego, Działanie 7.4 Ochrona bioróżnorodności dla Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Lubelskiego Obszaru Funkcjonalnego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 586087-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasto Lubartów, Krajowy numer identyfikacyjny 43101938800000, ul. ul. Jana Pawła II 12, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 818 552 273, e-mail bzp@um.lubartow.pl, faks 818 552 016.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad przebudową Parku Miejskiego w Lubartowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZP.271.48.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji "Przebudowa Parku Miejskiego w Lubartowie" w ramach projektu pn. "Zielony LOF" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 - 2020 Oś priorytetowa 7 Ochrona dziedzictwa kulturowego i naturalnego, Działanie 7.4 Ochrona bioróżnorodności dla Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Lubelskiego Obszaru Funkcjonalnego, w branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, hydrotechnicznej i drogowej, oraz w branży ogrodniczej z podziałem na części, stosownie do poszczególnych branż. Zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 9 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia: 2) Szczegółowy opis robót przewidzianych do wykonania i nadzorowania zawarty został w załącznikach do niniejszej IDW-SIWZ: - dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej, - przedmiarze robót, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR),

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1


Dodatkowe kody CPV: 71520000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno-budowlanej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Z uwagi na fakt, że cena jedynej nieodrzuconej oferty przekraczała kwotę, jaka zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia i nie mógł zwiększyć tej kwoty do wysokości ceny ww. oferty, zamawiający zobligowany był, na podstawie art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp., unieważnić postępowanie w tej części zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w branży sanitarnej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający zobligowany był na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. unieważnić postępowanie, ponieważ nie złożono żadnej niepodlegającej odrzuceniu oferty na tą część zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w branży elektrycznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 16595.07
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Projektowanie i Nadzór Instalacji Elektrycznych mgr inż. Stanisław Mitura
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Lubelska 92b
Kod pocztowy: 21-100
Miejscowość: Lubartów
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 20300.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 20300.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 20300.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w branży hydrotechnicznej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający zobligowany był na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. unieważnić postępowanie, ponieważ nie złożono żadnej niepodlegającej odrzuceniu oferty na tą część zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w branży drogowej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający zobligowany był na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. unieważnić postępowanie, ponieważ nie złożono żadnej niepodlegającej odrzuceniu oferty na tą część zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad pracami ogrodniczymi

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający zobligowany był na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. unieważnić postępowanie, ponieważ nie złożono żadnej niepodlegającej odrzuceniu oferty na tą część zamówienia.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.