eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › "Kompleksowa dostawa paliwa gazowego - gazu ziemnego wysokometanowego (grupy E) do instalacji znajdujących się w wybranych jednostkach Policji województwa lubelskiego"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-22

Ogłoszenie nr 510208198-N-2020 z dnia 22-10-2020 r.

Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie: "Kompleksowa dostawa paliwa gazowego - gazu ziemnego wysokometanowego (grupy E) do instalacji znajdujących się w wybranych jednostkach Policji województwa lubelskiego"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 572890-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie, Krajowy numer identyfikacyjny 43068905200000, ul. ul. Narutowicza 73, 20-019 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 815 354 606, e-mail zamowienia@lu.policja.gov.pl, faks 815 354 313.
Adres strony internetowej (url): https://lubelska.policja.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Kompleksowa dostawa paliwa gazowego - gazu ziemnego wysokometanowego (grupy E) do instalacji znajdujących się w wybranych jednostkach Policji województwa lubelskiego"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

46/18/20/SZP/D

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa paliwa gazowego do obiektów Zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie ul. Jana Pawła II nr 3, 20-535 Lublin oraz III Komisariatu Policji w Lublinie ul. Kunickiego 42, 20-412 Lublin (pakiet nr 1); - Posterunku Policji we Frampolu ul. Janowska 5, 23-440 Frampol (pakiet nr 2), Posterunku Policji w Modliborzycach ul. Piłsudskiego 56, 23-310 Modliborzyce (pakiet nr 3). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach: - załącznik nr 1.1.1 do SIWZ -formularz cenowy pakiet nr 1 - załącznik nr 1.1.2 do SIWZ -formularz cenowy pakiet nr 1 - załącznik nr 1.2. do SIWZ -formularz cenowy pakiet nr 2 - załącznik nr 1.3 do SIWZ -formularz cenowy pakiet nr 3 - załączniki nr 1.4 do SIWZ - Informacja dla wykonawców 3. Wykonawca zobowiązuje się do kompleksowego dostarczania gazu z rodziny gazy ziemne, grupa wysokometanowe, symbol E wg PN-C-04750:2011 do instalacji znajdującej się w obiekcie, o których mowa w pkt. 1 o parametrach określonych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 02 lipca 2010 roku w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu gazowego (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1158) 4. Wzór umowy kompleksowej przedstawi Wykonawca składający ofertę po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty, przy czym wzór ten winien zawierać ogólne warunki określone poniżej, zawierające informacje i zapisy dotyczące (dla każdego pakietu): - miejsca dostaw i odbioru paliwa gazowego, - taryfy zgodnie z zakwalifikowaniem punktu poboru przez OSD, - urządzenia gazowego, - ilości planowanego do zużycia paliwa gazowego (jeżeli dotyczy), - ilość dostarczonego paliwa gazowego określana będzie na podstawie gazomierza, - należności z tytułu dostarczenia paliwa gazowego (obrót) ustalane będą na podstawie cen i stawek opłat z oferty Wykonawcy oraz zasad rozliczeń określonych szczegółowo w umowie kompleksowej, - zmiana taryfy, w zakresie dystrybucji, zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, a tym samym waloryzacja cen nie wymaga zmiany umowy kompleksowej, - umowa zostanie zawarta na czas określony tj. 2 lata od dnia zmiany sprzedawcy i rozpoczęcia dostaw paliwa gazowego (wg informacji o punktach poboru), - możliwości wcześniejszego rozwiązania umowy, - możliwości zmiany co najmniej raz w roku mocy umownej, - w przypadku złożenia pisemnej reklamacji dotyczącej prawidłowości wystawionej faktury to reklamacja ta zostanie rozpatrzona przez Wykonawcę w terminie nie dłuższym niż 14 dni; - prowadzenia przez Wykonawcę ewidencji wpłat należności zapewniającą poprawność rozliczeń. 5. Wykonawca udostępni Zamawiającemu otrzymane od właściwego OSD dane pomiarowo - rozliczeniowe w zakresie dostarczania paliwa gazowego do instalacji znajdującej się w obiekcie objętym Umową. 6. Całkowita cena oferty brutto musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia (za paliwo gazowe, abonament, opłatę stałą i zmienną) opłaty i podatki oraz podatek od towarów i usług (VAT) z uwzględnieniem ewentualnych upustów i rabatów. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych opłat. Zamawiający dopuszcza podanie cen jednostkowych z dokładnością do 5 miejsc po przecinku. 7. Ceny z oferty mogą ulec zmianie tylko w przypadku zmiany podatku VAT, zmiany podatku akcyzy, taryfy właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego tj. zmiany wysokości stawek opłat dystrybucyjnych (sieciowa stała i sieciowa zmienna), zgodnie z taryfą zatwierdzoną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. 8. W dniu zawarcia umowy kompleksowej Zamawiający jest zakwalifikowany, zgodnie z zasadami zawartymi w taryfie, właściwej dla miejsca odbioru paliwa gazowego z sieci operatora, (przy nominalnym cieple spalania 39,5 MJ/m3, współczynnik konwersji 10,9722). 9. Zamawiający oświadcza, że jest zwolniony z podatku akcyzowego na podstawie art. 31b ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 6 grudnia 2008 o podatku akcyzowym (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 722). 10. Wykonawca dysponował będzie siecią należącą do lokalnego OSD za pomocą, której odbywać się będzie dostawa paliwa gazowego do instalacji znajdującej się w obiekcie Zamawiającego lub posiadać będzie umowę o świadczenie usług dystrybucji paliwa gazowego zawartą pomiędzy Wykonawcą, a Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. 11. Zamawiający oświadcza, że Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) dla punktów odbioru jest Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. ul. M. Kasprzaka 25, 01-224 Warszawa Oddział Zakład Gazowniczy w Lublinie. 12. Zamawiający wymaga złożenia dokumentów potwierdzających uzyskanie koncesji wydanej przez Urząd Regulacji Energetyki na obrót gazem ziemnym objętym niniejszym zamówieniem, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 833) - aktualną na dzień składania ofert. 13. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek. 14. W zamówieniu określone jest prognozowane zużycie gazu ziemnego. Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wykorzystanie paliwa gazowego w mniejszej ilości niż to jest wskazane w prognozie. 15. Zamawiający dopuszcza podpisanie umowy drogą korespondencyjną. 16. Zamawiający wyraża zgodę, aby okres rozliczeniowy był zgodny z okresem rozliczeniowym Operatora Systemu Dystrybucyjnego w oparciu o odczyty dokonywane przez OSD. 17. Procedurę zmiany sprzedawcy przeprowadzi Wykonawca (jeżeli będzie dotyczyć). Zamawiający oświadcza, iż udzieli pełnomocnictwa niezbędnego do przeprowadzenia zamiany sprzedawcy przez Wykonawcę. 18. Zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę oraz zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne nie będą miały wpływu na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 19. Zamawiający nie przewiduje otrzymywania faktur za pomocą poczty elektronicznej (jako załącznik do wiadomości w formacie pdf, jpg itp.) 20. Zamawiający wymaga 21 dniowego terminu płatności za fakturę wystawioną przez Wykonawcę i dostarczoną nie później niż 14 (czternaście) dni przed terminem płatności określonym na fakturze, przy czym faktury winny być dostarczane: - dla obiektu przy ul. Jana Pawła II nr 3 do KWP w Lublinie ul. Narutowicza 73, 20-019 Lublin, - dla obiektu PP we Frampolu do KPP w Biłgoraju ul. Polana 1, 23-400 Biłgoraj, - dla obiektu PP w Modliborzycach do KPP w Janowie Lubelskim ul. Jana Zamoyskiego 92, 23-300 Janów Lubelski, - dla obiektu III KP w Lublinie do KMP w Lublinie ul. Północna 3, 20-064 Lublin,. 21. Zamawiający informuje, że będzie odbierał od wykonawcy ustrukturyzowane faktury elektroniczne przesłane za pośrednictwem systemu teleinformatycznego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz.U. z 2018 r. poz. 2191), przy czym jeżeli Wykonawca będzie wystawiał ustrukturyzowaną fakturę elektroniczną za pośrednictwem platformy wówczas w polu faktury o nazwie referencja kupującego Wykonawca umieści symbol: - dla obiektu przy ul. Jana Pawła II nr 3 - LB3L00, - dla obiektu PP we Frampolu - LBPA00, - dla obiektu PP w Modliborzycach - LBPC00, - dla obiektu III KP w Lublinie - LBMC00, 22. Przewidywany termin rozpoczęcia dostaw paliwa gazowego do punktów poboru zgodnie z informacją o punktach poboru. Rozpoczęcie dostaw nastąpi po przeprowadzeniu wszelkich procedur związanych z rozstrzygnięciem postępowania oraz ewentualną zmianą sprzedawcy. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za późniejsze rozpoczęcie dostaw paliwa gazowego. 23. Zamawiający oświadcza, że: - posiada tytuł prawny do dysponowania nieruchomościami wymienionymi w postępowaniu, - obecnie obowiązujące umowy zawarte są na czas oznaczony (określony w informacji o punktach poboru), a w związku z tym nie ma konieczności ich wypowiadania, - nie ma zawartych umów/aneksów w ramach akcji promocyjnych lub lojalnościowych. 24. W nawiązaniu do art. 30 ust. 4 ustawy, jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Ponadto, należy przyjąć, że wszystkim takim odniesieniom towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Za rozwiązanie równoważne do opisywanego przez Zamawiającego zostanie uznane rozwiązanie potwierdzające spełnienie co najmniej parametrów określonych w normie wymaganej przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego w zakresie norm, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego; 25. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania cen ustalonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 09123000-7


Dodatkowe kody CPV: 65210000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Kompleksowa dostawa paliwa gazowego do obiektu Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie ul. Jana Pawła II nr 3, 20-535 Lublin oraz III Komisariatu Policji w Lublinie ul. Kunickiego 42, 20-412 Lublin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 115710.33
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Onico Energia Sp. z o.o. S.K.A.
Email wykonawcy: Karolina.durowa@onico-energia.pl
Adres pocztowy: ul. Flory 3 lok. 8
Kod pocztowy: 00-586
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 99778.04
Oferta z najniższą ceną/kosztem 99778.04
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 104223.25
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Termin rozpoczęcia kompleksowej dostawy gazu od 30.10.2020 r. dla obiektu KWP Lublin, ul. Jana Pawła II nr 3, 20- 535 Lublin oraz 01.11.2020 r dla obiektu III Komisariat Policji ul. Kunickiego 42, 20-412 Lublin.


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Kompleksowa dostawa gazu do obiektu Posterunku Policji we Frampolu ul. Janowska 5, 23-440 Frampol

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7700.24
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Onico Energia sp. zo.o. S.K.A.
Email wykonawcy: karolina.durowa@onico-energia.pl
Adres pocztowy: ul. Flory 3 lok.8
Kod pocztowy: 00-586
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6525.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6525.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6635.72
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Termin rozpoczęcia świadczenia kompleksowej dostawy gazu 01.02.2021


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Kompleksowa dostawa gazu do obiektu Posterunku Policji w Modliborzycach ul. Piłsudskiego 56, 23-310 Modliborzyce

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6881.75
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Onico Energia Sp. zo.o. S.K.A
Email wykonawcy: karolina.durowa@onico-energia.pl
Adres pocztowy: ul. Flory 3 lok. 8
Kod pocztowy: 00-586
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5869.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5869.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5970.85
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Termin rozpoczęcia kompleksowej odstawy gazu od dn. 01.02.2021


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.