eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont pustostanów lokali mieszkalnych w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawylokal nr 26 w budynku przy ul. 1 Sierpnia 44, lokal nr 48 w budynku przy ul. Rejonowej 6/8 oraz lokal nr 16 w budynku przy ul. Rybnickiej 46

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2020-10-21

Ogłoszenie nr 510207194-N-2020 z dnia 21-10-2020 r.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy: Remont pustostanów lokali mieszkalnych w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy: lokal nr 26 w budynku przy ul. 1 Sierpnia 44, lokal nr 48 w budynku przy ul. Rejonowej 6/8 oraz lokal nr 16 w budynku przy ul. Rybnickiej 46

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy, Krajowy numer identyfikacyjny 10817934000000, ul. Bolesława Chrobrego 7, 02-479 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 863 55 24, 22 863 55 24, e-mail a.kowalska@um.warszawa.pl, wlochy.zgn@um.warszawa.pl, faks 22 863 55 24.
Adres strony internetowej (url): http://www.zgnwlochy.waw

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont pustostanów lokali mieszkalnych w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy: lokal nr 26 w budynku przy ul. 1 Sierpnia 44, lokal nr 48 w budynku przy ul. Rejonowej 6/8 oraz lokal nr 16 w budynku przy ul. Rybnickiej 46

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PZ.26.2.15.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Remont i naprawa dachu: 1) Wykonanie przelewów awaryjnych. 2) Pokrycie dachu oraz izolacji wodoszczelnej tarasów płynną membraną poliuretanową, która usunie wszelkie nieszczelności. 3) Likwidacja istniejących nawiewów wentylacyjnych w korytach odwadniających oraz uszczelnienie ich płynną membraną poliuretanową. 4) Wykonanie przelewów awaryjnych w attykach dachu i tarasów. 5) Wymiana kratek wentylacyjnych kominów. 6) Wymiana pokryw klap dymowych i wyłazów dachowych. 7) Wymiana świetlików tunelowych. 8) Zmontowanie kominków wentylacyjnych do wentylacji przestrzeni dachu. 9) Wykonanie robót różnych dodatkowych (wymiana izolacji cieplnej, system asekuracji, impregnacja więźby) 6.2. Ochrona odgromowa: 1) Projektowana ochrona odgromowa obiektu zrealizowana będzie za pomocą sztucznych zwodów poziomych wykonanych drutem stalowym ocynkowanym FeZn fi 8mm oraz ochrony strefowej masztami odgromowymi wys. 1,5m i 3,0m . Istniejące poszycie dachu (blacha) po wykonaniu izolacji oraz obróbki blacharskie stanowić będą dodatkowe połączenia wyrównawcze oraz naturalne ekranowanie chronionego obiektu. W związku ze tym istniejące połączenia blachy, z przewodami odprowadzającymi należy wymienić na nowe. Rozmieszczenie tych połączeń przedstawiono na rys. nr IE-1. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu budowy w okresie trwania realizacji kontraktu aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. 6.3. Szczegółowe dane określające zakres prac remontowych znajdują się w: 6.3.1. projekcie umowy - Załącznik nr 8 do SIWZ. 6.3.2. przedmiarze robót - Załącznik nr 9 do SIWZ, 6.3.3. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - Załącznik nr 10 do SIWZ, 6.3.4. dokumentacji projektowej - Załącznik nr 11 do SIWZ. Przed złożeniem oferty należy zapoznać się z przewidywanym zakresem robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45261000-4, 45312310-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 71920.99
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Usługowy Instalacje sanitarne i Budowlane Jerzy Plewik
Email wykonawcy: jurekplewik@wp.pl
Adres pocztowy: Zakład Usługowy Instalacja Sanitarne i Budowlane Jerzy Plewik ul. Syrokomli 15/19 lok. 72 03-335 Warszawa
Kod pocztowy: 03-335
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 59335.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 59335.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 68830.63
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie przergu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.