eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leżajsk › Przebudowa części budynku szkoły podstawowej w Przychojcu wraz z przebudową instalacji wewnętrznychwod.-kan., c.o., gaz, elektrycznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-21

Ogłoszenie nr 510206592-N-2020 z dnia 21-10-2020 r.

Gmina Leżajsk: Przebudowa części budynku szkoły podstawowej w Przychojcu wraz z przebudową instalacji wewnętrznych: wod.-kan., c.o., gaz, elektrycznej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 577005-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Leżajsk, Krajowy numer identyfikacyjny 54637700000000, ul. ul. Opalińskiego 2, 37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 017 240 62 00, e-mail zamowieniapubliczne@poczta.gminalezajsk.pl, faks 017 240 62 48.
Adres strony internetowej (url): https://www.gminalezajsk.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa części budynku szkoły podstawowej w Przychojcu wraz z przebudową instalacji wewnętrznych: wod.-kan., c.o., gaz, elektrycznej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.14.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: "Przebudowa części budynku szkoły podstawowej w Przychojcu wraz z przebudową instalacji wewnętrznych: wod.-kan., c.o., gaz, elektrycznej". Przedmiotem zamówienia jest przebudowa fragmentu budynku Szkoły Podstawowej w Przychojcu. Przebudowie ulegną pomieszczenia tj. stołówka, kuchnia, pomieszczenia sanitarne, sala lekcyjna oraz instalacje wewnętrzne wod.-kan., c.o., gaz oraz instalacja elektryczna. W ramach przebudowy istniejąca kuchnia zostanie powiększona w celu dostosowania do obecnych wymogów, istniejące sanitariaty zostaną zlikwidowane i powiększona zostanie jadalnia. Zakres zamówienia obejmuje: - rozbiórka części ścian nośnych oraz działowych - rozbiórka kominów murowanych na poziomie parteru - zamurowanie/rozkucie otworów drzwiowych i okiennych, - montaż nowych słupów oraz podciągów stalowych - systemowa obudowa stalowych słupów i podciągów płytki g-k. - wykonanie sufitów podwieszanych (jadalnia) - wykonanie nowych ścianek działowych, - wyłożenie podłóg płytkami ceramicznymi granitogresowymi, - wyłożenie ścian płytkami ceramicznymi pomieszczeń: kuchni, przygotowalni wstępnej, magazynku produktów suchych, pomieszczenia szaf chłodniczych, pomieszczenia porządkowego, wc, toalety damskiej, męskiej i toalety dla niepełnosprawnych. - wymiana drzwi i wstawie okien, - montaż dodatkowego kanału wentylacyjnego z nowoprojektowanej toalety dla niepełnosprawnych, toalety damskiej, - uzupełnienie ubytków tynków ścian istniejących, - malowanie - przebudowa istniejących instalacji: wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, energetycznej, c.o., gazowej. - dostarczenie wyposażenia do kuchni i jadalni jak poniżej ? Stół ze zlewem 2-komorowy 1800x700x850 - 2 kpl. ? Stół z 3 szufladami, szafką i drzwiami 1500x700x850 - 2 kpl. ? Piec konwencjonalno-parowy sterowanie elektron. 935x930x825 - 1 kpl. ? Regał magazynowy 5 półek pełnych 1200x500x1800 - 1 kpl. ? Stół przyścienny do odbioru naczyń 1800x700x850 - 1 kpl. ? Stół do wydawania posiłków 1500x700x850 - 2 kpl. ? Regał magazynowy 5 półek perforowanych 1300x700x1800 - 1 kpl. ? Szafka wisząca z drzwiami przesuwnymi 1000x400x600mm - 5 kpl. ? Okap centralny trapezowy - 2 kpl. ? Warnik o poj. 10dm3 o podwójnych ścianach - 1 kpl. ? Maszynka do mielenia mięsa do pracy ciągłej - 1 kpl. ? Szatkownica elektryczna z dużym otworem - 1 kpl. ? Zestaw 5 tarcz do szatkownicy - 1 kpl. ? Mikser planetarny - 1 kpl. ? Waga prosta 30 kg - 1 kpl. ? Garnek wysoki d 360mm, o poj. 36,6dm3 - 3 kpl. ? Wózek kelnerski 3-półkowy - 1 kpl. ? Stół do jadalni 720x700x1200mm - 5 kpl. ? Krzesło profilowane rozmiar 3 - 12 kpl. ? Krzesło profilowane rozmiar 5 - 18 kpl. ? Patelnia elektryczna 800x700x870- 1 kpl ? Szafa chłodnicza 1420x800x2000 - 1 kpl ? Zmywarka 600x570x830 - 1 kpl. Podane wymiary wyposażenia długość i szerokość należy traktować w przybliżeniu lecz nie mniej niż, wysokość jako wymiar właściwy. Należy zwrócić uwagę na rozmieszczenie wyposażenia w przypadku proponowania większych wymiarów aby układ rozmieszczenia pozostał bez zmian. W ramach przebudowy zostaną wydzielone następujące pomieszczenia: - magazyn produktów suchych, - pomieszczenie szaf chłodniczych, - kuchnia, - przygotowalnia wstępna, - jadalnia, - toalety, - zmywalnia naczyń stołowych, Szczegółowy opis przebudowy części budynku szkoły podany w projekcie budowlanym. Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych. Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie wszelkich badań i sprawdzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i niezbędnych do zawiadomienia właściwych organów o zakończeniu budowy oraz przekazania do użytkowania. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a uPzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1040) - osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: roboty rozbiórkowe, budowlane, instalacyjne, montażowe (jeżeli realizacja tych czynności wymaga zatrudnienia na umowę o pracę). Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie - nie krótszym niż 3 dni - Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika/pracowników na podstawie umowy o pracę - zawierające informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności: imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i wymiaru etatu oraz zakres obowiązków pracownika. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45214200-2, 45214100-1, 45332400-7, 45330000-9, 45232400-6, 45331100-7, 45331210-1, 45331000-6, 45311100-1, 45310000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 348905.81
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Spółdzielnia Socjalna Gminova
Email wykonawcy: spoldzielnia@gminova.pl
Adres pocztowy: Giedlarowa 338 37-300 Leżajsk
Kod pocztowy: 37-300
Miejscowość: Leżajsk
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 307020.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 307020.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 307020.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.