eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Buczek › Dostawa odzieży specjalistycznej i akcesoriów ochronnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-21

Ogłoszenie nr 510206579-N-2020 z dnia 21-10-2020 r.

32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku: Dostawa odzieży specjalistycznej i akcesoriów ochronnych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 589456-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, Krajowy numer identyfikacyjny 73009757200000, ul. Gucin 58 A, 98-113 Buczek, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 261 554 591, e-mail 32bltprz@ron.mil.pl, faks 261 554 709.
Adres strony internetowej (url): https://32blt.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Skarb Państwa -Jednostka Wojskowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa odzieży specjalistycznej i akcesoriów ochronnych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

39/PN/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży specjalistycznej i akcesoriów ochronnych. 2. Przedmiot zamówienia podzielono na 4 części zgodnie z pkt.18 SIWZ. 3. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ i szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia: 3.1. dla części 1, 2 - załącznik nr 8a do SIWZ 3.2. dla części 3, 4 - załącznik nr 8b do SIWZ 4. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części. 5.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały asortyment w ramach wybranego zadania. 7. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 8. Oferty nie zawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone. 9. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych dla pozycji opisanych za pomocą nazw własnych. W takim wypadku, Wykonawca wypełnia kolumnę "Produkty Równoważne" w Formularzu cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ, wskazując producenta, nazwę i symbol oferowanego asortymentu w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi. 10. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca powinien dołączyć do oferty opis / kartę charakterystyki / kartę katalogową / kartę techniczną do każdego produktu równoważnego, zawierające wykaz jego parametrów. 11. Produkty równoważne powinny posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary,kolory, wielkość opakowania, itp.) nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. 12. Brak wskazania przez Wykonawcę produktów równoważnych (tj. brak wypełnienia kolumny "Produkty Równoważne" w Formularzu cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ), jednoznacznie świadczy o tym, że Wykonawca nie oferuje produktów równoważnych a wyłącznie te opisane przez Zamawiającego. 13. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w nienaruszonych, oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta zapewniających zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno - eksploatacyjnych podczas przechowywania w warunkach magazynowych. Opakowania muszą zawierać nazwę artykułu i nazwę producenta,rozmiar. Towar, którego identyfikacja nie będzie możliwa nie zostanie przyjęty. 14. Wszystkie dostarczone artykuły muszą być fabrycznie nowe i nieuszkodzone. 15. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oraz rozładować przedmiot umowy na własny koszt i odpowiedzialność do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie 32. Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, Gucin 58a, 98-113 Buczek), wyłącznie w dni robocze (pon. - pt.)w godzinach 8:00 - 14:00: 15.1. dla części 1, 2 - w magazynie służby mundurowej, 15.2. dla części 3, 4 - w magazynie służby ZZLT. 16. Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się jednorazowo w ramach danej części, własnym transportem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na własny koszt, bez obciążenia z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami. 17. Wykonawca będzie zobowiązany uprzedzić przedstawiciela Zamawiającego (osobę odpowiedzialną za odbiór przedmiotu umowy) min. 2 dni przed planowanym terminem dostawy. 18. Ilościowy odbiór towaru będącego przedmiotem umowy będzie dokonany przez Zamawiającego w miejscu jego dostawy. 19. W przypadku, gdy dostarczony asortyment (w części lub całości) będzie wadliwy lub nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ, Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia produktu zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt. 20. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę towaru. Odpowiedzialność za dostarczony i odebrany towar, określa moment odbioru. 21. Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 18143000-3


Dodatkowe kody CPV: 35113400-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Odzież specjalistyczna dla członków ratownictwa medycznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 16250.62
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AKATEX Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Juliusza Słowackiego 34
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11528.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11528.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11528.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Kamizelki ochronne odblaskowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3008.96
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranzowe MADA Kosiec i Wspólnicy Sp. j.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Słowicza 17
Kod pocztowy: 02-170
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2400.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2400.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Akcesoria ochronne

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia część 3 przedmiotowego postępowania, ponieważ zaszły okoliczności wymienione w art. 93 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp, tj. "cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty".

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Jednarozowe akcesoria ochronne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 18646.52
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiebiorstwo Wielobranżowe MADA Kosiec i Wspólnicy Sp. j
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Słowicza 17
Kod pocztowy: 02-170
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12160.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12160.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 17698.42
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.