To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-09-30
Ogłoszenie nr 510206234-N-2019 z dnia 30-09-2019 r.
Agencja Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji: Usługa kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w siedzibie Agencji Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 582240-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Agencja Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji, Krajowy numer identyfikacyjny 14027840000000,
ul. Przeskok
2,
00-032
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
(+48 22) 101-4600, e-mail
zp@aotm.gov.pl, faks
22 3767801.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w siedzibie Agencji Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):9/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w siedzibie Agencji Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji. Szczegółowy opis warunków świadczenia usługi oraz zakres określa załącznik nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikiem, dalej: OPZ oraz załącznik nr 4 do SIWZ - wzór umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90910000-9
Dodatkowe kody CPV: 90919000-2, 90911300-9, 90900000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
414834
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Barbara Jakubczak prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą 1. Przedsiębiorstwo Usługowe S.O.S. BARWIT - Barbara Jakubczak; 2. Przedsiębiorstwo Usługowe Barwit 1 - spółka cywilna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
216234
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: 1. Całkowite wynagrodzenie z tytułu realizacji Umowy podstawowej za 12 miesięcy wynosi: 216 234,00 zł brutto (słownie złotych: dwieście szesnaście tysięcy dwieście trzydzieści cztery), w tym 23% podatku od towarów i usług (VAT). 2. Z tytułu należytej realizacji Umowy Wykonawcy przysługuje ryczałtowe wynagrodzenie miesięczne, w kwocie: 18 019,5?0 zł brutto (słownie złotych: osiemnaście tysięcy dziewiętnaście i 50/100), w tym 23% podatku od towarów i usług (VAT). 3. Całkowite wynagrodzenie z tytułu realizacji Umowy może wzrosnąć w przypadku udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług do wielokrotności kwoty określonej w ust. 2, zgodnie z liczbą miesięcy na które zostanie przedłużona Umowa oraz w przypadku zlecania dodatkowych Usług sprzątania polegających na powtórzeniu podobnych usług. 4. Strony ustalają, że wypłacane w ramach Umowy wynagrodzenia nie mogą łącznie przekroczyć kwoty: a) Zamówienie podstawowe (12 miesięcy - wskazane w ofercie Wykonawcy): 216 234,00 zł brutto (słownie złotych: dwieście szesnaście tysięcy dwieście trzydzieści cztery), w tym podatek VAT, b) Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych Usług: 218 676,78 zł brutto (słownie złotych: dwieście osiemnaście tysięcy sześćset siedemdziesiąt sześć i 78/100), w tym podatek VAT. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont dachów budynków wielorodzinnych SMB Imielin przy ul. Warchałowskiego7,9,13, Wasilkowskiego 7, Hawajska 12,18a, Dereniowa 4, Miklaszewskiego 9.
- Remont klatek schodowych w budynkach przy ul. Miklaszewskiego 14a, Hirszfelda 12
- KZP/06/2024 usługa wynajmu łącznie 10 osób do pracy tymczasowej z oddelegowaniem do pracy w siedzibie Użytkownika, w Kielcach
- Zakup zestawów spadochronowych szkolno-treningowych
- Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu testów bezpieczeństwa aplikacji internetowych
- Dostawa produktu leczniczego Cemiplimab.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług sprzątania budynków Sądu Rejonowego w Zakopanem
- Eksploatacja i utrzymanie w należytym stanie 2 szaletów miejskich w Policach
- Świadczenie usług sprzątania w obiektach Teatru Wybrzeże
- Kompleksowe świadczenie usług utrzymania czystości w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Dobrej
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynku Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego przy ul. św. Tomasza 43 w Krakowie oraz terenu wokół tego budynku
- Usługa mycia okien i elewacji w budynkach Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.