Ogłoszenie z dnia 2020-10-20
Ogłoszenie nr 510205587-N-2020 z dnia 20-10-2020 r.
Gmina Piła: "Rewitalizacja zabytkowego budynku Szkoły Podstawowej nr 1 im. Stanisława Staszica w Pile - modernizacja auli szkolnej"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
5. Przedmiot zamówienia jest ujęty we wniosku do Banku Gospodarstwa Krajowego o udzielenie pożyczki JESSICA 2 na realizację projektu inwestycyjnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Piła, Krajowy numer identyfikacyjny 57079116400000,
ul. Pl. Staszica
10,
64-920
Piła, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
672 126 210, e-mail
bzp@um.pila.pl, faks
672 123 566.
Adres strony internetowej (url): www.pila.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Rewitalizacja zabytkowego budynku Szkoły Podstawowej nr 1 im. Stanisława Staszica w Pile - modernizacja auli szkolnej"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BZP. 271.20.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji auli w budynku użyteczności publicznej - Szkole Podstawowej nr 1 w Pile. 2. Opis przedmiotu zamówienia. Lokalizacja: Budynek Szkoły Podstawowej nr 1 im. Stanisława Staszica w Pile przy ul. Staromiejskiej 11, na działce nr 294/2, obręb ew. 0018 Piła. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w formule "zaprojektuj i wybuduj". Przedmiot zamówienia jest ujęty we wniosku do Banku Gospodarstwa Krajowego o udzielenie pożyczki JESSICA 2 na realizację projektu inwestycyjnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. 2.1 Ogólny opis przedmiotu zamówienia. a) opracowanie na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej, b) wykonanie robót budowlano-instalacyjnych, c) wykonanie i uzgodnienie projektu aranżacji wnętrza auli z Zamawiającym i Dyrekcją Szkoły Podstawowej nr 1. 2.2. Zakres rzeczowy oraz wymagania Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy, stanowiący załącznik nr 1 do zaproszenia. 2.3. Program funkcjonalno-użytkowy i wszystkie dodatkowe dokumenty stanowią integralną część za-proszenia do negocjacji, a wymagania określone w choćby jednym z nich są obowiązujące dla Wy-konawcy tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń w dokumentach, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Zamawiającego. 2.4. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty budowlane w taki sposób i w takich godzinach, aby nie zakłócać normalnego funkcjonowania obiektu oświatowego. Wykonawca będzie wykonywał ro-boty budowlane w uzgodnieniu z Zarządcą obiektu. Wszelkie szkody wynikłe z niewłaściwego za-bezpieczenia miejsca prowadzonych robót po skończeniu prac w danym dniu obciążają Wykonawcę. Wykonawca każdorazowo sprząta miejsce prowadzonych prac w okresie normalnego funkcjonowa-nia szkoły. 2.5. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące etapy: Etap I - faza projektowa: 1) Wykonawca wykona dokumentację techniczną dla planowanych robót w ilości 4 egz. oraz w wersji elektronicznej, np. na płytach CD/DVD - 2 komplety. 2) Uzgodnienie dokumentacji z Dyrekcją Szkoły i Zamawiającym. Etap II - faza wykonania robót budowlanych: 1) Uwzględnienie w prowadzeniu robót normalnego funkcjonowania istniejącego obiektu Szkoły Podstawowej nr 1, zapewniając ciągłość funkcjonowania. 2) Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, zgodnie z obowiązującym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, PFU i zaproszeniem do negocjacji. 3) Wykonawca na własny koszt i ryzyko przygotuje plac budowy i zabezpieczy go oraz oznakuje zgodnie z obwiązującymi przepisami. 4) Wykonawca na własny koszt i ryzyko w ramach zaoferowanej ceny wykona wszelkie niezbędne na czas prowadzenia budowy roboty przygotowawcze i zabezpieczeniowe. 5) Wykonawca zapewni na własny koszt zaplecze budowy. 6) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia i utrzymania bezpieczeństwa terenu budowy oraz robót poza terenem budowy w okresie trwania realizacji umowy, aż do zakończenia i przejęcia robót. 7) Wykonawca jest odpowiedzialny za wszelkie czynności bądź zaniedbania na placu budowy, w okresie trwania zamówienia, aż do jego zakończenia, tj. do chwili wystawienia przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego. 8) W cenę zamówienia włączony winien być także koszt zorganizowania sobie zaplecza budowy. 9) W cenę zamówienia winny być włączone wszelkie opłaty wstępne, przesyłowe i eksploatacyjne związane z korzystaniem z mediów w czasie realizacji przedmiotu zamówienia. 10) Wykonawca w ramach zamówienia ma uprzątnąć plac budowy i po zakończeniu robót doprowadzić go do stanu uporządkowanego. 11) Utrzymanie miejsc objętych pracami w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych i codzienne utrzymanie porządku na miejscu objętym pracami, zapewnienie prawidłowej organizacji robót, wykonanie robót zabezpieczających w celu umożliwienia dostępu do miejsc pracy jego użytkownikom. W czasie realizacji robót Wykonawca będzie utrzymywał pomieszczenia poza pomieszczeniami, które objęte zostaną inwestycją w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał na bieżąco wszelkie zbędne materiały, odpady i śmieci oraz inne zanieczyszczenia powstałe w wyniku realizacji przedmiot zamówienia w tym codzienne mycie podłóg. Wykonawca zobowiązany będzie do uzgodnienia szczegółów i dostosowania prac porządkowych do wymogów Użytkownika obiektu. 12) Wykonawca zobowiązany jest również do utrzymania czystości na zewnątrz budynku i usuwania zanieczyszczeń będących następstwem prowadzonych robót. 13) Wykonawca przeprowadzi wszystkie niezbędne próby, badania i sprawdzenia, próby eksploatacyjne, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 14) Prowadzenie prac zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie ochrony środowiska. Wszystkie odpady należy przekazywać wyspecjalizowanym firmom posiadającym wymagane prawem pozwolenia na transport i zbieranie odpadów wraz z opłatami za ich utylizację. Zamawiający będzie żądać stosownych pokwitowań.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 71220000-6, 45300000-0, 45320000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: "Rewitalizacja zabytkowego budynku Szkoły Podstawowej nr 1 im. Stanisława Staszica w Pile - modernizacja auli szkolnej" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
87647.10
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: THERMBAU POLSKA Sp. z o.o. Sp.k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
124230.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt) 4 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie została złożona żadna oferta.
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Koszenie terenów zieleni gminnej w 2024 r. (zadanie 1 i 2)
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ I SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ NA OSIEDLU KOSZYCE K1-K2 W PILE - Etap IV -
- Zakup i montaż platformy przyschodowej wewnętrznej i zewnętrznej
- Adaptacja i modernizacja części budynku, położonego w Pile przy al. Powstańców Wielkopolskich 182 pod kątem wykorzystania do działań socjoterapeutycznych, sportowo-rekreacyjnych itp.
- Przebudowa i adaptacja pomieszczeń z przeznaczeniem na Pracownie Biochemii i Mikrobiologii w budynku "A" Akademii Nauk Stosowanych im. Stanisława Staszica w Pile
- Budowa ulicy Glinianej w Pile
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie programu funkcjonalno - użytkowego dla wybranych budynków na terenie Kampusu ANS w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43-55"
- Modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Gminie Osiek
- Remont zabytkowego muru okalającego teren szkoły tj. dawnego zespołu szpitalnego św. Doroty w Żaganiu - od strony ulicy Żelaznej
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn. "Rozbudowa budynku PSM I i II stopnia im. Stanisława Moniuszki w Grudziądzu o salę koncertową"
- Prace remontowo-konserwatorskie budynku administracyjno-biurowego przy pl. gen. J. Bema 5 w Ostrołęce
- Budowa terenu rekreacyjnego w miejscowości Olsztyn - Odrzykoń jako kolejny etap realizacji projektu pn.: Zagospodarowanie terenu gminnego w Sołectwie Odrzykoń
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.