eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawa materiałów biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Kielcach i jednostek podległych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-27

Ogłoszenie nr 510205094-N-2019 z dnia 27-09-2019 r.

Izba Administracji Skarbowej w Kielcach: Dostawa materiałów biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Kielcach i jednostek podległych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 585189-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Izba Administracji Skarbowej w Kielcach, Krajowy numer identyfikacyjny 10212400000000, ul. Sandomierska 105, 25-324 Kielce, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 36 42 613, e-mail ias.kielce@mf.gov.pl, faks 41 36 42 615.
Adres strony internetowej (url): www.swietokrzyskie.kas.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa materiałów biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Kielcach i jednostek podległych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

2601-ILZ.260.6.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych dla jednostek Krajowej Administracji Skarbowej w województwie świętokrzyskim wskazanych w wykazie jednostek wraz z informacjami o miejscach oraz warunkach dostawy i rozładunku, który stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. 2.Rodzaj, parametry techniczne oraz ilości materiałów biurowych dostarczanych do poszczególnych jednostek wskazana jest w rozdzielniku ilościowym stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 3.Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest zapewnić transport materiałów biurowych do wskazanych w Załączniku nr 4 do SIWZ miejsc dostaw oraz ich rozładunek wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń. 4. Wszystkie dostarczane materiały biurowe muszą być wysokiej jakości i spełniać wymagane parametry i standardy jakościowe określone przez Zamawiającego, muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz nie mogą nosić znamion użytkowania. Materiały biurowe muszą być zapakowane w oryginalne, nieuszkodzone opakowania producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość ich samodzielnego opakowania przez Wykonawcę tylko w przypadku zamówienia ilości innych niż zawiera opakowanie zbiorcze producenta. Opakowanie Wykonawcy musi posiadać informacje pozwalające zidentyfikować produkt. 5. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć dostarczane materiały biurowe przed uszkodzeniem lub zniszczeniem. Za szkody powstałe w wyniku nienależytego zabezpieczenia towaru winę ponosi Wykonawca. 6. Wszystkie materiały biurowe, jeżeli tego wymagają odpowiednie przepisy prawa, muszą posiadać stosowane atesty lub certyfikaty w zakresie ich bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu handlowego. 7. Wszystkie materiały biurowe muszą posiadać datę ważności / przydatności do użytku przez okres co najmniej 12 miesięcy od daty ich dostarczenia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30190000-7


Dodatkowe kody CPV: 30192000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 158535.91
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Hurtownia Artpis Paweł Ślusarczyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Podmiejska 15, Kostomłoty Pierwsze
Kod pocztowy: 26-085
Miejscowość: Miedziana Góra
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 151128.33
Oferta z najniższą ceną/kosztem 151128.33
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 173450.31
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.