eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Remont pomp zatapialnych Część IRemont pomp typu PSZ-65, PSZ-125, Część IIRemont pomp typu P-2BA, P-3CC dla SRK S.A. w Bytomiu Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-19

Ogłoszenie nr 510204590-N-2020 z dnia 19-10-2020 r.

Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.: Remont pomp zatapialnych Część I: Remont pomp typu PSZ-65, PSZ-125, Część II: Remont pomp typu P-2BA, P-3CC dla SRK S.A. w Bytomiu Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 556728-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A., Krajowy numer identyfikacyjny 27690250400000, ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48323513364, e-mail przetargi@srk.com.pl, faks +48323513369.
Adres strony internetowej (url): www.srk.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednosobowa Spółka Skarbu Państwa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont pomp zatapialnych Część I: Remont pomp typu PSZ-65, PSZ-125, Część II: Remont pomp typu P-2BA, P-3CC dla SRK S.A. w Bytomiu Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-CZOK-0015/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest "Remont pomp zatapialnych" Część I: "Remont pomp typu PSZ-65, PSZ-125" Część II: "Remont pomp typu P-2BA, P-3CC" 2. Lokalizacja: Centralny Zakład Odwadniania Kopalń w Czeladzi, Ruch II Pompownie Stacjonarne: o Pompownia "Siemianowice" ul. Wiejska 5, 41-503 Chorzów, o Pompownia "Jan Kanty" ul. Grunwaldzka 275, 43-600 Jaworzno o Pompownia "Pstrowski" ul. Szybowa 2, 41-808 Zabrze o Pompownia "Szombierki" ul. Strzelców Bytomskich 127, 41-914 Bytom o Pompownia "Powstańców-Śląskich" ul. Strzelców Bytomskich 127, 41-914 Bytom 3. Zakres rzeczowy (w zakresie Części I i II): Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie remontów pomp zatapialnych zgodnie z załącznikiem nr 1. 3.1.1. Wytyczne remontu pompy Przedstawiona przez Wykonawcę oferta musi obejmować swoim zakresem wykonanie pełnego -- remontu pompy, obejmującego wymianę wszystkich części oraz wykonanie wszystkich czynności przewidzianych do przeprowadzenia remontu zgodnie z zakresem rzeczowym. 3.1.2. Koszt remontu pompy musi uwzględniać wymianę wszystkich części zamiennych oraz wykonanie wszystkich czynności w celu doprowadzenia pompy do znamionowych parametrów pracy. 3.1.3. Dokładny zakres prac zostanie określony po ocenie stanu technicznego pompy. 3.1.4. Przedstawiony zakres prac zostanie ostatecznie zweryfikowany (odpowiednio zmniejszony) podczas komisyjnej weryfikacji zakresu remontu pompy. 3.1.5. Każdorazowo po przeprowadzonej komisyjnej weryfikacji zakresu remontu pompy, zostanie sporządzony protokół weryfikacji określający, które czynności są konieczne do przeprowadzenia remontu w celu doprowadzenia pompy do znamionowych parametrów pracy. 3.1.6. Na podstawie protokołu z komisyjnej weryfikacji oraz cen ujętych w formularzu ofertowym, zostanie zweryfikowany koszt remontu. 3.1.7. Po weryfikacji w warsztacie Wykonawcy, ustaleniu zakresu remontu oraz jego kosztu, przedstawiciel Zamawiającego podpisują protokół weryfikacji, który będzie stanowił postawę do wystawienia zlecenia na remont pompy. 3.1.8. Remonty pomp odbywać się będą na podstawie zleceń wystawionych przez Zamawiającego. 3.1.9. Remont urządzeń zostanie przeprowadzony przez Wykonawcę w sposób ustalony w DTR poszczególnych typów pomp, w oparciu o posiadaną przez Wykonawcę remontu dokumentację remontową oraz zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami. 3.1.10. Zamawiający oczekuje, że użyte do remontu części i podzespoły będą fabrycznie nowe. 3.1.11. Zamawiający dopuszcza użycie do naprawy części regenerowanych - z zachowaniem warunków gwarancji jak dla części nowych - dotyczy części takich jak kosze ssawne, korpusy zewnętrzne, kadłuby, tarcze łożyskowe, rotory. 3.1.12. Każdorazowe użycie do remontu części regenerowanych będzie wymagało akceptacji przedstawiciela Zamawiającego ujętej w protokole weryfikacji. 3.1.13. Po wykonanej weryfikacji Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od zlecenia remontu. W takim przypadku Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za wykonane czynności. 3.1.14. W przypadku odstąpienia od zlecenia remontu Wykonawca zwraca Zamawiającemu przedmiot zlecenia w stanie zdemontowanym. Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 50.51.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część I: Remont pomp typu PSZ-65, PSZ-125

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 291965.10
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KSK Spółka z ograniczona odpowiedzialnością
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szyb Walenty 101
Kod pocztowy: 41-700
Miejscowość: Ruda Śląska
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 291965.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 291965.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 322592.10
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część II: Remont pomp typu P-2BA, P-3CC

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 128717.15
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MIFAMA OPA CARBO Spółka z ograniczona odpowiedzialnością
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Budowlanych 168
Kod pocztowy: 43-100
Miejscowość: Tychy
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 56200.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 56200.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 128705.97
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.