eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czernichów › Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa drogi gminnej (obwodnicy) w miejscowości Rybna, w km 0+000,00 do 3+270,13 od skrzyżowania z drogą powiatową K2191 do skrzyżowania z drogą wojewódzką, Gmina Czernichów"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-16

Ogłoszenie nr 510203506-N-2020 z dnia 16-10-2020 r.

Urząd Gminy Czernichów: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa drogi gminnej (obwodnicy) w miejscowości Rybna, w km 0+000,00 do 3+270,13 od skrzyżowania z drogą powiatową K2191 do skrzyżowania z drogą wojewódzką, Gmina Czernichów"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 579481-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Czernichów, Krajowy numer identyfikacyjny 53498300000000, ul. ul. Gminna 1, 32-070 Czernichów, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 122 702 105, e-mail urzad@czernichow.pl, faks 122 702 324.
Adres strony internetowej (url): www.czernichow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa drogi gminnej (obwodnicy) w miejscowości Rybna, w km 0+000,00 do 3+270,13 od skrzyżowania z drogą powiatową K2191 do skrzyżowania z drogą wojewódzką, Gmina Czernichów"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IP.271.6.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi polegająca na Pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa drogi gminnej (obwodnicy) w miejscowości Rybna, w km 0+000,00 do 3+270,13 od skrzyżowania z drogą powiatową K2191 do skrzyżowania z drogą wojewódzką, Gmina Czernichów". 2. Zamówienie obejmuje sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami budowlanymi w zakresie branż: 1) drogowej, 2) wodociągowej, kanalizacyjnej i gazowej, 3) elektrycznej, 4) teletechnicznej. 3. Usługi nadzoru będą obejmowały w szczególności: 1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez nadzór nad właściwym realizowaniem umowy o roboty budowlane, zawartej w związku z realizacją zadania inwestycyjnego, sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, pozwoleniami, przepisami i innymi uzgodnieniami oraz zasadami wiedzy technicznej, a także z zaleceniami Zamawiającego, 2) uczestnictwo w czasie przekazania placu budowy Wykonawcy robót budowlanych, 3) zapewnienie ciągłości prowadzenia usługi nadzoru w poszczególnych branżach poprzez wizytowanie terenu budowy z częstotliwością uzasadnioną przebiegiem nadzorowanych robót budowlanych, jednak nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu, 4) wykonywanie czynności nadzoru w sposób określony w art. 25, 26 i 27 w ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333), 5) dokonywanie pod czas inspekcji budowy wpisów w dzienniku budowy oraz kontrola wpisów dokonanych przez kierownika budowy lub kierowników robót, 6) zapoznanie się z dokumentacja projektową i wszelkimi pozwoleniami, uzgodnieniami, opiniami, warunkami i innymi oraz z treścią umowy o roboty budowlane, 7) sprawdzanie ilości i jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zobowiązany będzie do zapobiegania zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 8) sprawdzanie i odbiory robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, 9) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru, 10) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, kontrolowanie rozliczeń budowy, 11) uzgadnianie z Zamawiającym i projektantem ewentualnych zmian materiałowych, zgodnych z umową z Wykonawcą, 12) czynny udziału w naradach technicznych organizowanych w toku realizacji robót, 13) udział w konsultacjach z projektantem w ramach ewentualnego nadzoru autorskiego, 14) kompleksową współpracę z Zamawiającym w zakresie pomocy przy rozliczaniu inwestycji (kontrola rozliczeń w tym przygotowanie niezbędnych dokumentów dot. rzeczowej realizacji robót budowlanych wymaganych do złożenia wniosku o płatność w ramach w ramach Funduszu Dróg Samorządowych), 15) przygotowywanie, weryfikacja dla Zamawiającego kompletnych dokumentów technicznych związanych z odbiorem jak i z rozliczeniem robót, informowanie Zamawiającego, projektanta o ewentualnych problemach z realizacją inwestycji, 16) chronienie interesów Zamawiającego, przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności ustawy Prawo Budowlane, 17) czynne uczestnictwo w kontrolach zewnętrznych związanych z realizacją inwestycji, 18) zgłaszanie konieczności wykonania robót nie objętych umową z Wykonawcą, wraz z uzasadnieniem pisemnym konieczności wykonania prac oraz weryfikowaniem ich kosztów w zgodzie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz ewentualnie z umową o przyznanie dotacji i pożyczki na realizację inwestycji, 19) w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych - spisywania protokołów konieczności, 20) czynny udział w pracach komisji dotyczących przeglądów gwarancyjnych, przeglądów w ramach rękojmi i przeglądu pogwarancyjnego (inwestycja objęta jest 60 miesięcznym okresem gwarancji na wykonane prace budowlane). 2. Dokumentacja przetargowa i projektowa dla zakresu prac budowlanych jest opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego www.czernichow.pl (w zakładce przetargi) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej (w zakładce zamówienia publiczne 2020), 3. Wartość inwestycji (prac budowlanych), które będą objęte nadzorem zgodnie ze złożoną najkorzystniejszą ofertą wynosi: 10 195 970,84 złotych brutto. 4. Inwestycja jest dofinansowania ze środków Funduszu Dróg Samorządowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 86000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Inżynierska ARCUS Sp. z o.o. Sp.k.
Email wykonawcy: biuro@fiarcus.com.pl
Adres pocztowy: ul. Kuźnicy Kołłątajowskiej 17i/37
Kod pocztowy: 31-234
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 105780.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 105780.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 318447.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.