eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skrwilno › "Modernizacja deszczowni w Szkółce Leśnej Okalewo"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-16

Ogłoszenie nr 510202793-N-2020 z dnia 16-10-2020 r.

Nadleśnictwo Skrwilno: "Modernizacja deszczowni w Szkółce Leśnej Okalewo"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 586785-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nadleśnictwo Skrwilno, Krajowy numer identyfikacyjny 91050786100000, ul. ul. Leśna 5, 87-510 Skrwilno, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 542 700 032, e-mail skrwilno@torun.lasy.gov.pl, faks 542 700 032.
Adres strony internetowej (url): https://skrwilno.torun.lasy.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna Nieposiadająca Osobowości Prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Modernizacja deszczowni w Szkółce Leśnej Okalewo"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

S.270.1.6.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa systemu deszczowni w Szkółce Leśnej Okalewo w Nadleśnictwie Skrwilno w celu utrzymania optymalnej wilgotności górnej warstwy gleby w okresie wegetacyjnym, a także zabezpieczenia uprawianego materiału szkółkarskiego przed przymrozkami. Zamówienie obejmuje modernizację technologii pompowni wraz z ujęciem wody z śródleśnego zbiornika naturalnego oraz budowę sieci rurociągów podziemnych wraz z podłączeniem do istniejących studni elektrozaworowych. Modernizacja technologii pompowni obejmuje wymianę i montaż urządzeń: * zestaw pompowy * system filtracyjny * automatyczny układ sterowania procesem nawadniania * instalacja elektryczna zalicznikowa wewnętrzna w stacji pomp do nawodnień ciśnieniowych * montaż studni zalewowej DN 1500mm H=3,0m z wyposażeniem technologicznym w postaci pompy zalewowej * budowa rurociągu zalewowego DN 160 * wymiana zraszaczy W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: * Modernizacja ujęcia wody * Modernizacja technologii pompowni * Montaż rurociągu głównego * Wykonanie przeglądów serwisowych w okresie 5 lat użytkowania deszczowni Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający zakres robót do wykonania i będących przedmiotem zamówienia w niniejszym zamówieniu został określony w: dokumentacji projektowej (projekt budowlany, przedmiar robót), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznik nr 11 do SIWZ, Standardy jakościowe zostały opisane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, oraz w projekcie budowlanym. Roboty należy wykonywać zgodnie z wymogami projektu budowalnego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz SIWZ, z należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością i właściwą organizacją pracy. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazany jest znak towarowy, patent lub pochodzenie produktu, zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały - wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania (arg. na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 14 października 2013 r. [sygn. akt: KIO 2315/13]). Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Wymagane warunki gwarancji, napraw w okresie gwarancji i przeglądów serwisowych: a) Wykonawca udzieli gwarancji zgodnie z gwarancją producenta, nie krócej niż 24 miesiące na przedmiot zamówienia liczonej od dnia podpisania przez strony protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. Udzielona gwarancja obejmuje wszelkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi przedmiotu zamówienia, a w szczególności: koszt dojazdu, robocizny, pobytu serwisantów, fabrycznie nowych części i materiałów dopuszczonych przez producenta. Wszelkie sprawy gwarancyjne, Nadleśnictwo będzie zgłaszało bezpośrednio do wykonawcy umowy a nie do producenta. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia i dokumentowania spraw gwarancyjnych związanych z przedmiotem zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do okazania dokumentów gwarancyjnych Zamawiającemu, przed rozliczeniem wykonania zamówienia. W przypadku wymiany części w okresie gwarancji na fabrycznie nowe, wykonawca udzieli na te części gwarancji takiej jak dla całego przedmiotu zamówienia lub gwarancji producenta, jeżeli taka byłaby korzystniejsza dla Zamawiającego. b) Na całość przedmiotu zamówienia, zamawiający wymaga min. 3 lat rękojmi. Wydłużenie okresu rękojmi stanowi kryterium wyboru oferty, szczegółowy opis znajduje się w rozdziale 14 SIWZ. Wykonawca może udzielić dłuższej rękojmi wówczas uzyska dodatkowe punkty. c) Wykonawca zapewni okresowe przeglądy serwisowe deszczowni zgodnie z zaleceniami producenta w tym min. przegląd wiosenny i jesienny wymagany przez zamawiającego w okresie pierwszych 5 lat użytkowania deszczowni. Przegląd wiosenny i jesienny obejmuje koszty związane m.in. z : ? dojazdem serwisu do Szkółki Leśnej Okalewo, ? uruchomieniem deszczowni, kontrolą przepływu wody (przegląd wiosenny), ? przeglądem i wymianą dyszy, filtrów itp., ? sprawdzeniem pracy działania filtrów piaskowych, dyszy, sondy ph, ? usunięciem wykrytych usterek, regulacją i kalibracją urządzeń wyposażenia deszczowni, niezbędnych do prawidłowego działania systemu, ? oczyszczanie systemu, spuszczenie wody z całego układu (przegląd jesienny). Przegląd jesienny i wiosenny należy wykonać w terminie do 14 dni od zgłoszenia przez zamawiającego. d) Koszty za przeglądy serwisowe o których mowa w pkt. c) pokryje zamawiający w oparciu o cenę wynikającą z oferty (zał. nr 9). Wykonawca zobowiązany jest do wyceny przeglądów serwisowych przewidzianych przez producenta w celu zachowania kompleksowej gwarancji, oraz przegląd wiosenny i jesienny wymagany przez zamawiającego w okresie pierwszych 5 lat użytkowania deszczowni. Tryb pracy serwisu co najmniej 5 dni w tygodniu. e) Wykonawca zapewni, że użyte w trakcie przeglądów i napraw, części i materiały będą fabrycznie nowe i zgodne z zaleceniami producenta, obowiązującymi przepisami oraz normami i normatywami obowiązującymi w Polsce i Unii Europejskiej. f) Czas przyjazdu serwisu celem dokonania naprawy w okresie rękojmi do zamawiającego wynosić może maksymalnie do 5 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego zamówienia (pocztą elektroniczną). Czas reakcji serwisu stanowi kryterium wyboru oferty, szczegółowy opis znajduje się w rozdziale 14 SIWZ. Usługa naprawy winna być wykonana w terminie do 5 dni licząc od chwili przystąpienia do naprawy. Przedłużenie terminu może nastąpić po wcześniejszym uzgodnieniu i wyrażeniu zgody przez zamawiającego (w przypadku skomplikowanej naprawy lub braku dostępności części termin jej realizacji na wniosek wykonawcy będzie uzgodniony z zamawiającym). g) W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca przeprowadzi na terenie Szkółki Okalewo szkolenie wyznaczonych osób wskazanych przez zamawiającego, w zakresie obsługi przedmiotu zmówienia w uzgodnionym terminie. Wymagane warunki odnośnie szkoleń: * Szkolenie z obsługi, bezpieczeństwa pracy i konserwacji deszczowni - min 3 osoby. 2) Użyte materiały i urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Wystąpienie na materiały musi zostać zaakceptowane przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Materiały i urządzenia niezbędne do wykonania robót wykonawca zapewnia we własnym zakresie. 3) Roboty należy wykonywać zgodnie z wymogami projektu budowlanego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz SIWZ, z należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością i właściwą organizacją pracy. 4) Wskazane jest, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty wykonania wizji lokalnej ponosi wykonawca. 5) Wymagania stawiane wykonawcy: * Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz za jakość zastosowanych materiałów i urządzeń. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za roboty, będące przedmiotem zamówienia, od chwili ich rozpoczęcia do terminu zakończenia robót. * Wykonawca odpowiada za wszystkie szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich powstałe w związku z prowadzonymi robotami. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia właściwych warunków bhp i ppoż. * Wykonawca zobowiązany jest do: ? zapewnienia nadzoru technicznego nad realizowanym zadaniem oraz zorganizowania i zagospodarowania zaplecza budowy, ? do prawidłowego prowadzenia dokumentacji budowy, ? gromadzenia w sposób bezpieczny dla środowiska, odpadów niebezpiecznych dla środowiska powstałych w trakcie realizacji zamówienia oraz do przekazania ich specjalistycznej firmie zajmującej się utylizacją tego typu odpadów, wraz z okazaniem zamawiającemu dokumentów na potwierdzenie wypełnienie tego obowiązku, ? gromadzenia w sposób bezpieczny dla środowiska odpadów innych niż niebezpieczne, powstałych w trakcie realizacji zamówienia oraz ich odprowadzenie na składowisko komunalne. 6) Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie Szkółka Leśna Okalewo zlokalizowana na działce nr 3162, w miejscowości Okalewo, gmina Skrwilno, powiat rypiński, województwo kujawsko-pomorskie. 7) Wykonawca wykona pełna obsługę geodezyjną inwestycji zgodnie z przepisami rozporządzenia ministra gospodarki przestrzennej i budownictwa z dnia 21 luty 1995 w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (DZ.U. z 1995r, nr 25, poz. 133) wraz z opracowaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, którą w terminie do 5 dni od daty zgłoszenia robót do odbioru końcowego złoży do właściwego ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej. Potwierdzenie złożenia ww. opracowania wykonawca jest zobowiązany bezzwłocznie przedstawić zamawiającemu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45232120-9


Dodatkowe kody CPV: 45232121-6, 45231000-5, 45240000-1, 45232152-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: "Modernizacja deszczowni w Szkółce Leśnej Okalewo"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 426646.09
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 5

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Anna Węgierska Centrum Usług Terenowych AGROARANŻACJE
Email wykonawcy: agroaranzacje@onet.eu
Adres pocztowy: woj. kujawskopomorskie, pow. Toruń, gm. Toruń, miejsc. Toruń, ul. Polna, nr 59, 87-100, poczta Toruń
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 485850
Oferta z najniższą ceną/kosztem 466170
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 572612.81
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.