eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zbąszyń › Udzielenie wraz z obsługą długoterminowego kredytu w wysokości 3 850 000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy związanego z realizacją wydatków majątkowych Gminy nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-25

Ogłoszenie nr 510202679-N-2019 z dnia 25-09-2019 r.

Gmina Zbąszyń: Udzielenie wraz z obsługą długoterminowego kredytu w wysokości 3 850 000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy związanego z realizacją wydatków majątkowych Gminy nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 585975-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540173076-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Zbąszyń, Krajowy numer identyfikacyjny 97077071200000, ul. Por. Żwirki 1, 64-360 Zbąszyń, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 683 866 009, e-mail d.weimann@zbaszyn.pl, faks 683 846 010.
Adres strony internetowej (url): www.zbaszyn.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie wraz z obsługą długoterminowego kredytu w wysokości 3 850 000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy związanego z realizacją wydatków majątkowych Gminy nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RSGG.271.8.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówieniem jest: Udzielenie wraz z obsługą długoterminowego kredytu w wysokości 3 850 000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy związanego z realizacją wydatków majątkowych Gminy nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek. 2. Warunki odnośnie udzielenia kredytu: 2.1. Wykorzystanie kredytu w 3 transzach: o I transza w wysokości 1 000 000 zł - planowane uruchomienie w październiku 2019 r. o II transza w wysokości 1 850 000 zł - planowane uruchomienie w listopadzie 2019 r. o III transza w wysokości 1 000 000 zł - planowane uruchomienie w grudniu 2019 r., nie później niż do dnia 20.12.2019 r. Transze kredytu zostaną uruchomione na podstawie pisma - wniosku o uruchomienie podpisanego przez Skarbnika Gminy lub osobę przez niego upoważnioną. 2.2. Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy do dnia 20.12.2030 r. 2.3. Karencja w spłacie kredytu: do dnia 19.12.2021 r. 2.4. Zabezpieczenie: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy lub osoby upoważnionej do złożenia kontrasygnaty. 2.5. Spłata kredytu wg harmonogramu rozpisanego w rozdz. III SIWZ - opis przedmiotu zamówienia. 2.6. Spłata odsetek w okresach kwartalnych do 20-go dnia miesiąca następującego po kwartale. Bank zawiadomi na piśmie Kredytobiorcę, każdorazowo do dnia 10 -go następującego po zakończonym okresie odsetkowym, o wysokości naliczonych za dany kwartał odsetek od wykorzystanego kredytu. 2.7. Oprocentowanie kredytu ustalane w oparciu o zmienną stawkę bazową WIBOR 3M powiększoną o stałą marżę banku (ustaloną na podstawie złożonej oferty) jednak nie wyższe niż 6,5%. Należy zastosować rzeczywisty kalendarz odsetkowy, tj. miesiąc - rzeczywista liczba dni a rok - 365/366 dni (z uwzględnieniem lat przestępnych). 2.8. Stawka bazowa WIBOR 3M, określana będzie na podstawie średniej arytmetycznej stawek WIBOR 3M, obowiązujących w okresie od pierwszego do ostatniego dnia każdego miesiąca, poprzedzającego dany okres odsetkowy. Ustalona stawka bazowa będzie obowiązywać w okresie od pierwszego do ostatniego dnia stanowiącego dany okres odsetkowy. Spłata następować będzie za okresy kwartalne. 2.9. Marża banku jest stała w całym okresie kredytowania. 2.10. W przypadku płatności odsetkowych i rat kapitałowych przypadających na wolny dzień od pracy należy przyjąć, że płatność nastąpi w pierwszym dniu roboczym po terminie spłaty. 2.11. Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane są od kwoty aktualnego zadłużenia. 2.12. Spłata odsetek i rat będzie następować przelewem. 2.13. Za datę spłaty kredytu i odsetek rozumie się datę wpływu środków na rachunek kredytowy. 2.14. Odsetki od udzielonego kredytu będą stanowić jedyne wynagrodzenie banku. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów i opłat związanych z obsługą kredytu. 2.15. Wyklucza się założenie rachunku bieżącego w banku Wykonawcy. 2.16. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz wcześniejszej spłaty kapitału w okresie obowiązywania umowy po wystąpieniu z wnioskiem do banku, co najmniej 7 dni przed planowaną spłatą. Powyższe spowoduje ponowne przeliczenie wielkości rat kapitałowych (uzgodnionych z Zamawiającym) i rat odsetkowych oraz przesłanie przez bank nowego harmonogramu spłaty kredytu. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych kosztów z tytułu aneksowania umowy, w tym w szczególności z tytułu zmiany harmonogramu spłaty kredytu lub z tytułu niewykorzystania całości kredytu. 2.17. Zamawiający zastrzega sobie prawo renegocjacji kwot i terminów spłaty kapitału. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych powyżej - stanowią one istotne warunki wykonania umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66000000-0


Dodatkowe kody CPV: 66113000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 900000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Nadobrzański Bank Spółdzielczy w Rakoniewicach
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Plac Powstańców Wielkopolskich 34
Kod pocztowy: 62-067
Miejscowość: Rakoniewice
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 737947.27
Oferta z najniższą ceną/kosztem 737947.27
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 933251.95
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.