eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Poprawa jakości środowiska miejskiego poprzez utworzenie w Gminie Stalowa Wola nowych terenów zielonych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-14

Ogłoszenie nr 510201234-N-2020 z dnia 14-10-2020 r.

STALOWOWOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH: Poprawa jakości środowiska miejskiego poprzez utworzenie w Gminie Stalowa Wola nowych terenów zielonych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Informacje o dofinansowaniu (projekt): Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie Projekt : "Poprawa jakości środowiska miejskiego poprzez utworzenie w Gminie Stalowa Wola nowych terenów zielonych" w ramach Programu Operacyjnego "Infrastruktura i Środowisko na lata 2014- 2020", Priorytet II - Ochrona środowiska, w tym, adaptacja do zmian klimatu, Działanie 2.5 - Poprawa jakości środowiska miejskiego 2. Ministerstwo Sportu w Warszawie Projekt : "Budowa toru rolkarskiego i pumptracka w Stalowej Woli" w ramach zadań dofinansowywanych z Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 555764-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540128931-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

tak


I. 1) NAZWA I ADRES:

STALOWOWOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH, Krajowy numer identyfikacyjny 384503002, ul. Al. Jana Pawła II 25A, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. +48508082032, +48506656760, e-mail scuw@stalowawola.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): https://bip.stalowawola.pl//?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1663
Adres profilu nabywcy: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Poprawa jakości środowiska miejskiego poprzez utworzenie w Gminie Stalowa Wola nowych terenów zielonych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-I.271.59.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji projektu "Poprawa jakości środowiska miejskiego poprzez utworzenie w Gminie Stalowa Wola nowych terenów zielonych" obejmującego : etap I - Budowa toru rolkarskiego i pumptracku w ramach zadania dofinansowanego ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej etap II - Zagospodarowanie terenu położonego w korytarzu ekologicznym rzeki San w ramach zadania dofinansowanego ze środków PO IiŚ 2014-2020 Działanie 2.5 Poprawa jakości środowiska miejskiego etap III - Wykonanie ciągów komunikacyjnych prowadzących do nowotworzonych terenów zielonych w ramach zadania finansowanego ze środków własnych Zamawiającego 2) Zasadniczy zakres robót obejmuje: 1. Roboty rozbiórkowe, demontażowe, porządkowe 2. Wycinka drzew wraz z usunięciem systemu korzeniowego 3. Wykonanie prac arborystycznych 4. Oczyszczenie terenu z zakrzewień 5. Prace agrotechniczne 6. Wykonanie niwelacji terenu 7. Budowa elementów zagospodarowania terenu: - Budowę ścieżek pieszych oraz pieszo-rowerowych z nawierzchni żwirowej i asfaltowej; - Budowa ciągu komunikacyjnego o nawierzchni asfaltowej do obsługi sieci i urządzeń infrastruktury technicznej; - Wykonanie stawów wodnych; - Budowę kładki i pomostów drewnianych nad stawami wodnymi; - Budowę toru rolkarskiego o nawierzchni asfaltowej barwionej żywicą w kolorze niebieskim; - Budowę "pumptracka" - rowerowego placu zabaw o nawierzchni asfaltowej wraz z wyposażeniem; - Budowa widowni ( punktu widokowego na kompleks sportowy ) w zboczu skarpy; - Budowa schodów i pochylni dla niepełnosprawnych; - Budowa oświetlenia zewnętrznego parkowego; - Wykonanie sieci monitoringu; - Wyznaczenie ścieżki edukacyjnej wraz z montażem urządzeń towarzyszących; - Budowę projektowanych oraz montaż gotowych elementów drobnej formy architektonicznej (dalej: DFA) tj: ławek, koszy na śmieci, wieży dla jerzyków, elementów uzupełniających takich jak pulpity, tablice i tabliczki informacyjne; - Wykonanie trawników siewem wraz z niwelacją terenu; - Wykonanie łąk kwietnych wraz z zabiegami agrotechnicznymi; - Wykonanie nasadzeń róż, różnych gatunków i odmian - utworzenie "ogrodu róż polskich"; - Wykonanie nasadzeń bylin i roślin wodno-błotnych i bagiennych; - Wykonanie nasadzeń z drzew i krzewów. 3) Przedmiot zamówienia jest szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych 4) Wykonawcy przy obliczaniu ceny ofertowej winni zastosować stawkę VAT odpowiadającą poszczególnym elementom przedmiotu zamówienia, tj. - stawkę VAT 8% do robót związanych z zielenią wyszczególnione : 1. w przedmiarze robót ETAP II obejmujące pozycje nr 14 - 36 i nr 178 - 242 zawarte w Element 2 - "Karczowanie selektywne ze zwartych zadrzewień", Element 3 - "Wycinka i karczowanie drzew i krzewów", Element 13 - "Zabiegi pielęgnacyjne drzew i krzewów ( prace arborystyczne )", Element 14 - "Nasadzenia drzew, bylin i krzewów oraz wykonanie trawników i łąk kwietnych". 2. w przedmiarze robót ETAP III obejmujące pozycje nr 1 - 11 i nr 26 - 45 zawarte w Element 1 - "Wycinka i karczowanie drzew i krzewów", Element 3 - "Zabiegi pielęgnacyjne drzew i krzewów ( prace arborystyczne )" - stawkę VAT 23% do wszystkich pozostałych robót wyszczególnione : 1. w przedmiarze robót ETAP I obejmujące pozycje nr 1 - 15 zawarte w Element - "Tor rolkarski" oraz pozycje nr 1 i nr 2.1 - 2.18 zawarte w Element - "Pumptrack". 2. w przedmiarze robót ETAP II obejmujące pozycje nr 1 - 13, nr 37 - 177, i nr 243 - 266 zawarte w Element 1 - "Roboty rozbiórkowe", Element 4 - "Ciąg komunikacyjny do obsługi sieci i urządzeń infrastruktury technicznej", Element 5 - "Ścieżka edukacyjna", Element 6 - "Ścieżki dla pieszych", Element 7 - "Schody z pochylnią", Element 8 - "Trybuny", Element 9 - "Podesty pod ławki", Element 10 - "Kształtowanie terenu (stawy wodne)", Element 11 - "Kładka stalowo-drewniana", Element 12 - "Pomosty drewniane", Element 15 - "Wieża dla jerzyków", Element 16 - "Mała architektura", oraz w przedmiarze robót "Budowa oświetlenia i monitoringu" obejmująca wszystkie pozycje zawarte w Elementach 1 - 7. 3. w przedmiarze robót ETAP III obejmujących pozycje nr 12 - 25 i nr 46 zawarte w Element 2 - "Budowa ciągu komunikacyjnego do obsługi sieci i urządzeń infrastruktury technicznej", Element 4 - "Mała architektura". 5) Warunki dostępności dla osób niepełnosprawnych Teren projektuje się tak aby był dostępny dla osób niepełnosprawnych. Dla przedmiotowych potrzeb zaprojektowano łagodne spadki w ciągach komunikacyjnych, jak również przy schodach terenowych zaprojektowano pochylnię wyposażoną w balustrady, ponadto pozostałe obiekty ( pomosty drewniane i kładka ) również przystosowano dla osób niepełnosprawnych. 6) Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę i podwykonawców na podstawie umowy o pracę: Wykonawca lub podwykonawcy będą zobowiązani zatrudniać na umowę o pracę osoby odpowiedzialne za: a) budowę ścieżek pieszych i innych ciągów komunikacyjnych o nawierzchni żwirowej i asfaltowej; b) budowę obiektów sportowych i rekreacji ( pumptrack, tor rolkarski, widownia ) c) budowę stawów wodnych wraz z kładką i pomostami drewnianymi d) roboty ziemne prowadzone ręcznie; e) roboty ziemne prowadzone maszynami; f) wykonanie nasadzeń roślin i bylin wodnych g) wykonanie nasadzeń róż na skarpie h) wykonanie nasadzeń drzew i krzewów

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45112710-5


Dodatkowe kody CPV: 45112720-8, 45110000-1, 45111200-0, 45111213-4, 77312100-1, 45111291-4, 45112310-1, 45212140-9, 45212200-8, 45221113-7, 45233222-1, 45233260-9, 45233253-7, 45240000-1, 45247270-3, 45241300-1, 45262210-6, 45262300-4, 45223800-4, 45310000-3, 45316100-6, 43325000-7, 90721100-8, 90721700-4, 77310000-6, 77211600-8, 77211400-6, 77211500-7, 77314100-5, 77315000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8948860.68
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Park-M Poland Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Piaski 12
Kod pocztowy: 33-340
Miejscowość: Stary Sącz
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7730450.19
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7141305.46
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11562804.36
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.