eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pt."Rewitalizacja terenu zielonego przy ul. Konopnickiej 39 - CENTRUM SENIORA".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-14

Ogłoszenie nr 510200972-N-2020 z dnia 14-10-2020 r.

Miejskie Centrum Pomocy Społecznej w Pabianicach: Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pt.: "Rewitalizacja terenu zielonego przy ul. Konopnickiej 39 - CENTRUM SENIORA".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 582798-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540180978-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

tak


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejskie Centrum Pomocy Społecznej w Pabianicach, Krajowy numer identyfikacyjny 47321512200000, ul. ul. Gdańska 7, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 422 158 894, e-mail mops_pabianice@pro.onet.pl, faks 422 158 894.
Adres strony internetowej (url): http://mcps.pabianice.pl/ogloszenie-o-zamowieniu--roboty-budowlane-1907

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pt.: "Rewitalizacja terenu zielonego przy ul. Konopnickiej 39 - CENTRUM SENIORA".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

MCPS/PP/01/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pt.: "Rewitalizacja terenu zielonego przy ul. Konopnickiej 39 - CENTRUM SENIORA". Lokalizacja przedmiotu zamówienia obejmuje działkę nr 156, obręb P-6, położoną przy ul. Konopnickiej 39, na terenie Centrum Seniora w Pabianicach. Celem jest stworzenie ogólnodostępnej, wielofunkcyjnej, plenerowej strefy aktywności, skierowanej do każdej grupy wiekowej oraz stworzenie przestrzeni sprzyjającej integracji społecznej z uwzględnieniem potrzeb osób z niepełnosprawnościami oraz osób starszych. Modernizacja placu pozwoli na uatrakcyjnienie spędzania czasu na świeżym powietrzu, z równoczesnym podnoszeniem sprawności fizycznej dzieci i seniorów. Dzięki realizacji projektu znacznie poprawi się infrastruktura dla odwiedzających Centrum Seniora, a przez to poprawi się jakość życia w placówce. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, niezbędne informacje do wykonania robót oraz wymagania Zamawiającego w stosunku do wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa na którą składają się: 1) Architektura - projekt budowlano wykonawczy "Rewitalizacja terenu zielonego przy ul. Konopnickiej 39 - CENTRUM SENIORA", który stanowi załącznik nr 5 do siwz, 2) STWOIR - załącznik nr 6 do siwz 3) Instalacje Sanitarne - projekt systemu automatycznego nawadniania, który stanowi załącznik nr 7 do siwz, 4) Instalacje Elektryczne - projekt oświetlenia pt.: "Rewitalizacja terenu zielonego przy ul. Konopnickiej 39 - CENTRUM SENIORA" , który stanowi załącznik nr 8 do siwz oraz załącznik nr 8a, 5) Przedmiar robót - załącznik nr 9 do siwz. 3. Na realizację ww. przedsięwzięcia, Zamawiający uzyska decyzję wydana przez Starostę Pabianic o zatwierdzeniu projektu budowlanego i pozwoleniu na budowę. 4. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed przygotowaniem i sporządzeniem oferty dokonał wizji lokalnej. W przypadku wątpliwości - wskazanym jest, aby Wykonawcy zwrócili się do Zamawiającego w celu udzielenia wyjaśnień, przyjmując, że brak takich zgłoszeń skutkować będzie obowiązkiem wykonania wszystkich niezbędnych robót do zrealizowania zadania określonego w dokumentacji, również tych, które nie zostały uwzględnione w zaoferowanej cenie kosztorysowej. O zamiarze przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego za pośrednictwem poczty elektronicznej. Zamawiający określi termin wskazując go bezpośrednio zainteresowanemu. Ustalanie terminów winno odbywać się z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby umożliwić Zamawiającemu wyznaczenie terminu wizji co najmniej na 4 dni robocze przed terminem składania ofert. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji. 6. Wynagrodzenie Wykonawcy zapłacone fakturami częściowymi nie może przekroczyć 70% sumy wynagrodzenia całościowego. 7. Warunki dotyczące wykonywania zamówienia określone zostały również w projekcie umowy w Załącznik nr 10, 10a i 10b do siwz. 8. Wykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących pracę, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.). Kwestie dotyczące zatrudnienia wynikające z udzielenia zamówienia publicznego opisane zostały w §20 projektu umowy. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 37535200-9, 37410000-5, 45112710-5, 45233253-7, 45112700-2, 45112720-8, 45233250-6, 45233250-6, 45316100-6, 45332000-3, 45342000-6, 45100000-8, 45112000-5, 45112723-9, 77310000-6, 77314100-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 199500
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. BEM MARIUSZ KĘDZIERSKI
Email wykonawcy: ogrodyodadoz@wp.pl
Adres pocztowy: UL. DOBRA 3A, PABIANICE
Kod pocztowy: 95-200
Miejscowość: Pabianice
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 199500
Oferta z najniższą ceną/kosztem 199500
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 405691.06
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.