eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Mazowiecka › Modernizacja pomieszczeń II piętra (poddasze) i pomieszczenia sali konferencyjnej na parterze w budynku biurowym Nadleśnictwa Ostrów Mazowiecka, usytuowanego na działce nr ew. 1670/5, położonej w Ostrowi Mazowieckiej przy ul. 3 Maja 30, powiat ostrowski, województwo mazowieckie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-23

Ogłoszenie nr 510200145-N-2019 z dnia 23-09-2019 r.

Nadleśnictwo Ostrów Mazowiecka: Modernizacja pomieszczeń II piętra (poddasze) i pomieszczenia sali konferencyjnej na parterze w budynku biurowym Nadleśnictwa Ostrów Mazowiecka, usytuowanego na działce nr ew. 1670/5, położonej w Ostrowi Mazowieckiej przy ul. 3 Maja 30, powiat ostrowski, województwo mazowieckie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 583916-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nadleśnictwo Ostrów Mazowiecka, Krajowy numer identyfikacyjny 55032691600000, ul. 3 Maja 30, 07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 029 7468736, 7468737, e-mail ostrow.maz@warszawa.lasy.gov.pl, faks 297 462 912.
Adres strony internetowej (url): http://www.ostrow.warszawa.lasy.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja pomieszczeń II piętra (poddasze) i pomieszczenia sali konferencyjnej na parterze w budynku biurowym Nadleśnictwa Ostrów Mazowiecka, usytuowanego na działce nr ew. 1670/5, położonej w Ostrowi Mazowieckiej przy ul. 3 Maja 30, powiat ostrowski, województwo mazowieckie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.270.3.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac modernizacyjnych pomieszczeń parteru (sala konferencyjna) i pomieszczeń II piętra adaptowanych w części na salę konferencyjno-ekspozycyjną II piętra, w budynku biurowym Nadleśnictwa Ostrów Mazowiecka.Modernizacja pomieszczeń biurowych pozwoli na ich przystosowanie do obecnie obowiązujących przepisów i standardów użytkowych, a tym samym polepszy organizację pracy biurowej.Modernizacja pomieszczenia parteru ? prace rozbiórkowe; ? roboty wykończeniowe budowlane; - modernizacja zabudów sufitowych, - modernizacja posadzek, - montaż ścianek i drzwi ze szkła, - prace murowe uzupełniające, - tynki, malowanie, ? roboty instalacyjne; - przebudowa wraz z rozbudową wszystkich instalacji - elektrycznej, klimatyzacyjnej, komputerowej, p.poż, alarmowej, instalacji grzejnikowej, Modernizacja pomieszczeń II piętra w części adoptowanej na salę konferencyjną ? prace rozbiórkowe; ? roboty wykończeniowe budowlane w części: - wykonanie izolacji w podłogach i w stropie dachu, - wykonanie podkładu pod posadzki z płyt OSB3 gr 15mm, - obudowa sufitu nad klatką schodową z płyt g-k gr. 12,5mm, - przebudowa rury wentylacyjnej wraz z obudową z płyty g-k gr. 12,5mm, - wykonanie zasilenia i powrotu do projektowanych grzejników, - demontaż starych okien aluminiowych i montaż nowych okien drewnianych, - demontaż starego okna dachowego i montaż nowego drewnianego, - demontaż starych schodów z drzwiczkami na strych i montaż nowych ognioodpornych; - wymiana obróbki z blachy płaskiej powlekanej nieszczelnego komina; - renowacja (wymiana) słupów drewnianych poddasza

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 252243.54
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AGROLA Zakład Handlowo Produkcujny Zdzisław Niegowski
Email wykonawcy: biuro@agrola.pl
Adres pocztowy: Płatkownica 84
Kod pocztowy: 07-140
Miejscowość: Sadowne
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 289785.22
Oferta z najniższą ceną/kosztem 289785.22
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 289785.22
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.