To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-13
Ogłoszenie nr 510199460-N-2020 z dnia 13-10-2020 r.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury: Dostawa polowego sprzętu kwaterunkowego i foteli biurowych obrotowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 581429-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Krajowy numer identyfikacyjny 09057078200000,
ul. Podchorążych
33,
85-915
Bydgoszcz, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
261 413 876/261 414 285, e-mail
rzibydgoszcz.szp@ron.mil.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url): www.rzibydgoszcz.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy: www.rzibydgoszcz.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Budżetowa MON
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa polowego sprzętu kwaterunkowego i foteli biurowych obrotowych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SS/PN/1/D/9
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: dostawa polowego sprzętu kwaterunkowego i foteli biurowych obrotowych 2. Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na 2 elementy wg poniższego zestawienia: Element I - Polowy sprzęt kwaterunkowy Lp. Nazwa sprzętu Oznaczenie Ilość szt. 1. Łóżko polowe składane - metalowe WP5-2 800 2. Taboret polowy składany z metalową podstawą WP5-7 1 614 Element II - Fotele biurowe obrotowe Lp. Nazwa sprzętu Oznaczenie Ilość szt. 1 Fotel biurowy obrotowy na metalowej podstawie z regulowanym podnoszeniem - wyściełany WP1-5 200 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: a) projekt umowy z załącznikami (załącznik nr 5 do SIWZ); b) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ). 4. Adres dostawy: - Element I - wg rozdzielnika dostaw (załącznik nr 7 do SIWZ i do umowy) Element II - magazyn Zamawiającego w Bydgoszczy, ul. Fabryczna 16 5. W zakresie Elementu II - Wykonawca winien załączyć do oferty Certyfikat ISO 9001 dla producenta foteli obrotowych WP1-5 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej 7. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej a) Wykonawca może złożyć ofertę częściową na dowolną ilość elementów przedmiotu zamówienia b) Zamawiający spośród ofert spełniających wszystkie wymagane warunki, dokona wyboru oferty na każdy kompletny element przedmiotu zamówienia oddzielnie 8. Prawo opcji W przypadku gdy wartość brutto podpisanych umów o zamówienie będzie niższa niż wartość brutto kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający za pozostałą kwotę zakupi dodatkowe ilości urządzenia objętego umową: - Łóżko polowe składane - metalowe WP5-2 - do 200 szt. - Taboret polowy składany z metalową podstawą WP5-7 - do 300 szt. - Fotel biurowy obrotowy WP1-5 - do 50 szt. Dodatkowe ilości ww. urządzeń Zamawiający zakupi w cenie jednostkowej ustalonej na etapie wyboru oferty najkorzystniejszej. Ww. część świadczenia zrealizowana zostanie jednorazowo lub sukcesywnie do dnia 20.11.2020 r.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39522520-8
Dodatkowe kody CPV: 39113100-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Element I |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
391226.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: CADABRA Tomasz Przybył
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
478066.56
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Element II |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
110000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: CADABRA Tomasz Przybył
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
127920.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- SZPiFP-36-24 Dostawa papieru toaletowego
- Dostawy sukcesywne ubrań i obuwia BHP
- Dostawa i montaż dygestorium na potrzeby UKW
- Usługa zarządzania projektem i rozliczania dofinansowania (eksperckie usługi finansowe) projektem Rozszerzenie funkcjonalności Opery Nova poprzez rozbudowę o IV krąg dla Opery Nova w Bydgoszczy
- SZPiFP-38-24 Świadczenie usług na policyjnych urządzeniach pomiarowych: iBLOW
- Remont drogi wojewódzkiej nr 270 Brześć Kujawski - Koło na odcinku Skaszyn - Izbica Kujawska od km 20+500 do km 22+640 dł. 2,140 km.
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli do Oddziału Okręgowego NBP w Kielcach
- Dostawa foteli biurowych, krzeseł konferencyjnych, koszy z pedałem nożnym i uchylnych, adapterów i czujników do kardiomonitorów Mindray oraz Emtel, mankietów do ciśnieniomierzy(...), w podz. na 20 cz.
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Dostawa krzeseł i foteli
- Dostawa fabrycznie nowych krzeseł obrotowych do Oddziału ZUS w Chrzanowie i Inspektoratów ZUS w Olkuszu, Oświęcimiu, Wadowicach i Suchej Beskidzkiej
- Dostawa mebli na wyposażenie żłobka i przedszkola w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk
więcej: Fotele »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.