eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zagórz › "Rozbudowa sieci wodno-kanalizacyjnej w Gminie Zagórz"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-12

Ogłoszenie nr 510198268-N-2020 z dnia 12-10-2020 r.

Gmina Zagórz: "Rozbudowa sieci wodno-kanalizacyjnej w Gminie Zagórz"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie w zakresie części nr 1 współfinansowane jest ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 na operacje typu "Gospodarka wodno-ściekowa" w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii".

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 570292-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540154175-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Zagórz, Krajowy numer identyfikacyjny 37044077800000, ul. ul. 3 Maja 2, 38-540 Zagórz, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 134 622 062, e-mail zp@zagorz.pl, faks 134 622 062.
Adres strony internetowej (url): www.zagorz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Rozbudowa sieci wodno-kanalizacyjnej w Gminie Zagórz"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PZP.271.12.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane. 2) Przedmiotem zamówienia został podzielony na następujące części: CZĘŚĆ 1 pn. "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla części miejscowości Łukowe" Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla części miejscowości Łukowe. Ze względu na konfigurację terenu zaprojektowano system kanalizacji grawitacyjno-ciśnieniowej. Do budowy sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej zaprojektowano rury i kształtki kanalizacyjne PVC lite typ S o średnicy 200x5,9 oraz 160x4,7 natomiast do budowy sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej - rury i kształtki PE100 SDR17 o średnicy 90x5,4 i 50x3,0. Łączna długość planowanej sieci wynosi - ok. 2 021,4 m. Na trasie sieci kanalizacji sanitarnej projektuje się studzienki rewizyjne, załomowe i przelotowe z tworzyw sztucznych o średnicy 400 ÷ DN 425 mm oraz studzienki betonowe o średnicy wewnętrznej 1000 mm. Zwieńczenia studni stanowić będą włazy kl. D z obciążeniem próbnym 400kN. Wpięcie projektowanej sieci przewiduje się do studni betonowej oznaczonej jako "S1" do odcinka sieci kanalizacji sanitarnej realizowanej przez Zakład Usług Technicznych Sp. z o.o. w Zagórzu, stanowiącej I etap budowy sieci kanalizacyjnej dla miejscowości Łukowe. Termin zakończenia I etapu został przewidziany na dzień 15.07.2021r. W ramach inwestycji zostanie wykonane metodą przewiertu sterowanego jedno przekroczenie potoku Kalniczka. Projekt uwzględnia także wykonanie dwóch sieciowych oraz jednej przydomowej przepompowni wraz z ogrodzeniem oraz zasilaniem policznikowym. Zakres robót przewidzianych do realizacji obejmuje: o budowę kanału sanitarnego z rur PCV 200x5,9 oraz 160x4,7; o budowę kanału sanitarnego z rur PE 90x5,4 oraz 50x3,0; o montaż kompletnych dwóch sieciowych przepompowni ścieków - zbiornik z polimerobetonu, wyposażonych w dwie pompy; o montaż kompletnej przepompowni przydomowej - zbiornik z PEHD, wyposażonych w jedną pompę; o montaż studzienek z tworzywa sztucznego 400-425; o montaż studzienek z kręgów betonowych 1000; o wykonanie jednego przekroczenia potoku Kalniczka rurociągiem tłocznym PE 90 rurze ochronnej PE100 RC SDR17 160, metodą przewiertu sterowanego; o wykonanie zabezpieczeń kolizji projektowanej sieci z istniejącą siecią energetyczną w rurze ochronnej dwudzielnej 110 o budowę ogrodzeń przepompowni ścieków wraz z bramą wjazdowa oraz furtką Zadanie w zakresie części nr 1 współfinansowane jest ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 na operacje typu "Gospodarka wodno-ściekowa" w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii". CZĘŚĆ 2 pn. "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Zagórz, ul. Bieszczadzka". Przedmiotem zadania jest budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Zagórz dla jednego gospodarstwa. Sieć kanalizacyjna została zaprojektowana w układzie grawitacyjno-ciśnieniowym z przydomową przepompownią ścieków. Projektowana sieć nie koliduje z istniejącą infrastrukturą techniczną. Kanalizację sanitarną grawitacyjną zaprojektowano z rur PCV litych 200x5,9 oraz 160x4,7 typ S, natomiast kanalizację ciśnieniową z rur PE100 SDR17 RC 63x3,8. Łączna długość planowanej sieci wynosi - ok. 183,9 m. Na trasie kanalizacji projektuje się studzienki kanalizacyjne rewizyjne, załomowe i przelotowe z tworzywa sztucznego o średnicy 400-425 mm. Zwieńczenia studzienek kanalizacyjnych stanowić będą włazy żeliwne. Zaprojektowano także rozprężną studzienkę betonową o średnicy 1000mm. Ze względu na ukształtowanie terenu zaprojektowano przydomową przepompownię ścieków ze zbiornikiem z PEHD wyposażoną w jedną pompę. Parametry projektowanej przepompowni ścieków: o zbiornik formowany rotacyjnie d=800mm, o pompa o nominalnych parametrach: Q =1,8 l/s, wysokość podnoszenia 10,0 m, moc 1,10 kW. Przepompownia ścieków zostanie wyposażona w bezprzewodowy system monitoringu oparty o pakietową transmisję danych GPRS pozwalający na bieżące nadzorowanie pracy obiektu. Zasilanie przepompowni zostanie wykonane jako policznikowe z budynku mieszkalnego, który będzie obsługiwała projektowana przepompownia ścieków. Zadanie w zakresie części nr 2 otrzymało dofinansowanie z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie. CZĘŚĆ 3 pn. "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w miejscowości Poraż, ul. Stawki". a) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej: Przedmiotem zadania jest budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Poraż przy ul. Stawki. Zgodnie z ukształtowaniem terenu zaprojektowano kanalizację sanitarną grawitacyjną z rur PVC-U o średnicy 200x5,9mm oraz 200x4,9mm SN8 o łącznej długości ok. 828,0 m. Na trasie sieci kanalizacyjnej projektuje się studzienki kanalizacyjne rewizyjne niewłazowe z rur z tworzywa sztucznego o średnicy 400-425mm. Zwieńczenia studzienek kanalizacyjnych stanowić będą włazy żeliwne na rurze teleskopowej. Zaprojektowano także trzy studnie betonowe o średnicy 1000mm. W miejscu przebiegu inwestycji występują kolizje z istniejącą z siecią energetyczną oraz siecią gazową. Kolizja z siecią teletechniczną zostanie zabezpieczona rurą ochronną dwudzielną o średnicy 110mm o dł. 2,0 m, natomiast z siecią gazową rurą PE 280x10,7. Inwestycja wymaga także przekroczenia asfaltowej drogi gminnej, które zostało zaprojektowane do wykonania metodą przewiertu. b) Budowa sieci wodociągowej: Przedmiotem zadania jest budowa odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Poraż przy ul. Stawki. Zaprojektowano sieć z rur PE100 RC o średnicy 125x7,4mm o łącznej długości ok. 770,0 m. Do budowy sieci należy zastosować rury oraz kształtki z polietylenu PE-HD typ 100 RC SDR17 PN10. Uzbrojenie sieci stanowić będą hydranty nadziemne Ø80mm, zasuwy wodociągowe Ø125mm oraz zawór napowietrzającoodpowietrzający. W miejscu przebiegu inwestycji występują kolizje z istniejącą z siecią gazową oraz projektowaną kanalizacją sanitarną. Kolizja z siecią gazową nie wymaga zastosowania rury ochronnej, natomiast kolizja z siecią kanalizacyjną zostanie zabezpieczona rurą PE 100 RC 160x9,5mm. Inwestycja wymaga także przekroczenia asfaltowej drogi gminnej, które zostało zaprojektowane do wykonania metodą przewiertu. Zadanie w zakresie części nr 3 - budowa sieci kanalizacji sanitarnej - otrzymało dofinansowanie z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został jednolicie jako załącznik nr 1 do SIWZ - dokumentacja techniczna. 4) Wymagane jest, aby zamówienie zostało zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami zaś dostarczone w ramach przedmiotu zamówienia materiały, wyroby, urządzenia i wyposażenie posiadały oznakowanie zgodności poświadczające dopuszczenie do stosowania i sprzedaży na terenie Unii Europejskiej (Ustawa z dnia 30.08.2002 r. o systemie oceny zgodności - tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1226 z późn. zm.) oraz posiadały wymagane certyfikaty wydane przez jednostki oceniające zgodność. 5) Rozwiązania równoważne W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym materiałom lub urządzeniom. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz "lub równoważne". W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną. 6) Gwarancja Długość okresu gwarancji jakości na roboty budowlane oraz zamontowane urządzenia i materiały w ramach niniejszego zamówienia - stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny). Warunki gwarancji opisuje § 12 wzoru umowy. UWAGA! Udzielając gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane urządzenia i materiały w ramach niniejszego zamówienia wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, więc powinien ten koszty uwzględnić w wynagrodzeniu. Przeglądy będą odbywały się minimum raz w roku. 7) Podwykonawcy Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca: a) zobowiązany jest wskazać w formularzu ofertowym (Załącznik Nr 3 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców; b) w przypadku podpisania umowy Wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w realizację zamówienia. Wykonawca będzie zawiadamiał podczas realizacji umowy zamawiającego o wszelkich zmianach danych dotyczących podwykonawców, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług. Wykonawca będzie zobowiązany zgłosić podwykonawców na zasadach określonych w przepisach art. 143 b ustawy Prawo zamówień publicznych; c) jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są we wzorze umowy; d) szczegółowe uregulowania związane z podwykonawcami zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym (Załącznik Nr 6 do SIWZ). 8) Dodatkowe obowiązki Wykonawcy. Zgodnie z art. 29 ust. 3a - ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga, aby wszelkie czynności spełniające definicję stosunku pracy w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy, wykonywane były przez pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę (art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Dotyczy to wykonywania prac fizycznych przy realizacji robót budowlanych i instalacyjnych, operatorów sprzętu, kierowców. Wyjątkiem objęte są sytuacje, gdy prace te wykonuje osobiście osoba fizyczna prowadząca samodzielnie działalność gospodarczą na podstawie umowy o podwykonawstwo Zamawiający jest uprawniony, w trakcie całego okresu realizacji inwestycji, do weryfikacji formy zatrudnienia pracowników wykonawcy przy jej wykonywaniu. Wykonawca przed podpisaniem umowy i w trakcie jej realizacji będzie przedstawiał informację zawierającą liczbę zatrudnionych przez Wykonawcę. Sankcje z tytułu niespełnienia ww. wymagań są określone we wzorze postanowieniach umowy (załącznik nr 6 do SIWZ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45232440-8


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45232400-6, 45231100-6, 45233100-0, 45232150-0, 45232423-3, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla części miejscowości Łukowe"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1006874.80
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych i Drogowych w Krośnie Spółka Akcyjna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Grodzka 26
Kod pocztowy: 38-400
Miejscowość: Krosno
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 961000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 961000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1346144.42
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Zagórz, ul. Bieszczadzka"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 65127.42
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych i Drogowych w Krośnie Spółka Akcyjna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Grodzka 26
Kod pocztowy: 38-400
Miejscowość: Krosno
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 72500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 72500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 72500.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w miejscowości Poraż, ul. Stawki"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 337227.04
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 307000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 307000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 423970.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.