To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-09-19
Ogłoszenie nr 510198138-N-2019 z dnia 19-09-2019 r.
Regionalne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o: Inwestor Zastępczy przy realizacji inwestycji pn.: "Wykonanie budynków mieszkalno - garażowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Żeromskiego w Chorzowie oraz uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na użytkowanie obiektu."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 582517-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540168044-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Regionalne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o, Krajowy numer identyfikacyjny 27374103500000,
ul. Gen. Henryka Dąbrowskiego
76/U1,
41-500
Chorzów, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 2273086, 2168371, e-mail
rtbs@o2.pl, faks
32 2273086, 2168371.
Adres strony internetowej (url): http://regionalnetbs.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka z o.o. w której ponad 50% udziałów posiada jednostka sektora finansów publicznych
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Inwestor Zastępczy przy realizacji inwestycji pn.: "Wykonanie budynków mieszkalno - garażowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Żeromskiego w Chorzowie oraz uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na użytkowanie obiektu."
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):U-01/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na "Inwestor Zastępczy przy realizacji inwestycji pn.: "Wykonanie budynków mieszkalno - garażowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Żeromskiego w Chorzowie oraz uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na użytkowanie obiektu." "Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji inwestycji pn.: "Wykonanie budynków mieszkalno - garażowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Żeromskiego w Chorzowie oraz uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na użytkowanie, w zakresie świadczenia usługi kompleksowego wsparcia Zamawiającego obejmującej zarządzanie i nadzór inwestorski w związku z realizacją przedmiotowego zadania (zwanego dalej "zadaniem" lub "Kontraktem"), w tym usług polegających na doradzaniu Zamawiającemu przy podejmowaniu przez niego decyzji organizacyjnych, ekonomicznych i technicznych związanych z inwestycją, zabezpieczenia interesów oraz reprezentowania Zamawiającego wobec Wykonawcy lub Wykonawców robót budowlanych. Inwestor Zastępczy będzie świadczył usługi w następujących branżach budowlanych: - konstrukcyjno-budowlanej, - sanitarnej, - elektrycznej, - drogowej, oraz nadzorem geologicznym Szczegółowy zakres prac został opisany w załączniku nr 7 do SIWZ. Szczegółowy zakres robót podlegających nadzorowi został określony w załączniku nr 6 do SIWZ. Uwaga: uzyskanie prawomocnego pozwolenia na użytkowanie budynków jest zadaniem wykonawcy robót budowlanych. Inwestor Zastępczy będzie sprawował nadzór nad realizacją tego zadania. 2) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga: 2.1 Wykonania wszelkich prac towarzyszących, tymczasowych, porządkowych. 2.2 Zapewnienia bezpieczeństwa ppoż. oraz bezpiecznych warunków realizacji prac i przestrzegania przepisów BHP w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 2.3. Wykonywania prac zgodnie z obowiązującymi przepisami i z obowiązującymi Polskimi Normami oraz należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością i z zachowaniem obowiązujących wymagań i przepisów BHP i ppoż. 2.4. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia odnosiłby się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1, pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. III. Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.). 2. Sposób i okres wymaganego zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. 1) Zamawiający wymaga aby wszystkie osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia w zakresie obsługi administracyjnej oraz organizacyjnej zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na to miejsce innej osoby. 3. Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób. 1) Usługi będą świadczone przez osoby wymienione w wykazie pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia dostarczonym Zamawiającemu łącznie z dokumentami potwierdzającymi sposób zatrudnienia w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy. 2) Wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienie ww. osób, np. kopię umów o pracę zanonimizowane, oświadczenie ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, 4. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a PZP, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: 1) Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie Zamawiającemu raport stanu i sposobu zatrudnienia ww. osób, np. oświadczenia zatrudnionych osób, potwierdzającego, że wykonują czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, dowody odprowadzenia składek ZUS, przez cały okres realizacji zamówienia. 5. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: - czynności administracyjne i organizacyjne. 6. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia. 1) W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o której mowa w ust. 3 pkt 2 i ust. 4 pkt 1 wykonawca będzie każdorazowo płacił Zamawiającemu karę w wysokości 300,00 PLN. 2) W przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z obowiązku wskazanego ust. 3 pkt 2 i ust. 4 pkt 1 lub zmiany sposobu zatrudnienia osób wskazanych w wykazie, Zamawiający ma prawo od umowy odstąpić w terminie 14 dni od dnia dowiedzenia się o zdarzeniu opisanym wyżej i naliczyć karę umowną za odstąpienie od umowy w wysokości 10% wartości zamówienia o którym mowa w §10 ust.1 wzoru umowy oraz naliczyć dodatkowo kary umowne wskazane w ust. 14 pkt 1 i ust. 14 pkt 3. 3) W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia osób wykonujących czynności, o których mowa w ust. 5, na podstawie umowy o pracę lub zmiany sposobu zatrudnienia osób wykonujących te czynności w trakcie realizacji zamówienia, wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu, w wysokości 1000,00 zł, za każdą osobą zatrudnioną w sposób niezgodny z wymaganiami określonymi w SIWZ. 4) W uzasadnionych przypadkach, nie z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osoby lub osób innymi osobami pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia określone w SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
126345.97
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.P.H.U "J. STARAK" Jacek Starak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
134900.25
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Wykonawca zleci podwykonawcy usługi geodezyjne. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- "Remont Pawilonu Przyrodnika na terenie Parku Śląskiego S.A."
- "Kompleksowa organizacja imprezy pn: "Piknik rodzinny z okazji 20 lat Polski w Unii Europejskiej"
- "Konserwacja napędu wiatraka z Grzawy GPE-228 i rekonstrukcja skrzydeł - postępowanie II"
- MODERNIZACJA PLACU ZABAW NA TERENIE SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWEJ "NAD RAWĄ"
- Zakup wraz z dostawą sprzętu do pielęgnacji boisk na potrzeby Miejskiego Ośrodka Rekreacji i Sportu w Chorzowie.
- Zabezpieczenie przeciwwilgociowe ścian w pomieszczeniach zaplecza sali gimnastycznej i sanitariatów w Liceum Ogólnokształcącym nr 1 w Chorzowie przy ul. Dąbrowskiego 36
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kotłowni i instalacji c.o. w budynku oświatowym nr 97 w Wysowej-Zdroju wraz z usługą inspektora nadzoru inwestorskiego
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn. "Budowa obwodnicy osiedla Rojce w Czeladzi - etap I"
- Zaprojektowanie i wykonanie robót pn.: "Modernizacja zabytkowego parku w Ślemieniu"- trzecie postępowanie
- Budowa dróg gminnych w Gminie Pakosław - etap IV
- Przebudowa (modernizacja) istniejącej oczyszczalni ścieków z lokalizacją na działce nr 9/105 położonej w miejscowości Klępczewo, gmina Świdwin
- Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn.: "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Piaseczno - etap pierwszy"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.