eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › "Wykonanie prac projektowych dla zadania dotyczącego rozbudowy i przebudowy Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-09

Ogłoszenie nr 510197720-N-2020 z dnia 09-10-2020 r.

Szpital Czerniakowski Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie: "Wykonanie prac projektowych dla zadania dotyczącego rozbudowy i przebudowy Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 582711-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540176998-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szpital Czerniakowski Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Krajowy numer identyfikacyjny 11026815000000, ul. ul. Stępińska 19/25, 00-739 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 318 60 00, e-mail zp@szpitalczerniakowski.waw.pl, faks 22 318 63 41.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalczerniakowski.waw.pl/zamowienia-publiczne

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Wykonanie prac projektowych dla zadania dotyczącego rozbudowy i przebudowy Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

46/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

"Wykonanie prac projektowych dla zadania dotyczącego rozbudowy i przebudowy Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o. wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę" I. FAZY PROJEKTOWE: FAZA I: Wielobranżowa koncepcja architektoniczno-technologiczna. Zakres prac projektowych: 1) Inwentaryzacja budowlana wielobranżowa dla potrzeb projektu. 2) Koncepcja architektoniczno-technologiczna określająca: a) układ funkcjonalny pomieszczeń, b) szczegółowe wyposażenie technologiczne wraz z wykazem, c) etapowanie inwestycji uwzględniające ciągłość funkcjonowania SOR w trakcie realizacji inwestycji, d) rozwiązania w zakresie instalacji sanitarnych (wentylacja mechaniczna i klimatyzacja, c.o., wod-kan, gazy medyczne), e) rozwiązania w zakresie instalacji elektrycznych i teletechnicznych, f) rozwiązania w zakresie konstrukcji, g) rozwiązania w zakresie ochrony przeciwpożarowej, h) określenie przyjętych rozwiązań materiałowo-wykończeniowych, i) wizualizacje wewnętrzne i zewnętrzne (min. 4 szt. łącznie), 3) Uzyskanie pozytywnej opinii Rzeczoznawców d.s. higieniczno-sanitarnych i d.s. ochrony przeciwpożarowej oraz Zamawiającego. FAZA II: Projekt budowlany rozbiórki istniejących obiektów. 1) Inwentaryzacja budowlana budynków przeznaczonych do rozbiórki. 2) Projekt budowlany rozbiórki wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę. 3) Przygotowanie i złożenie w imieniu Inwestora wniosku o pozwolenie na rozbiórkę / zgłoszenia rozbiórki. FAZA III: Projekt budowlany przebudowy i rozbudowy Szpitalnego Oddziału Ratunkowego. Projekt budowlany wielobranżowy wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę. Projekt budowlany będzie zaopiniowany przez Rzeczoznawcę d.s. higieniczno-sanitarnych oraz Rzeczoznawcę d.s. ppoż. Zakres prac projektowych: 1) Przygotowanie mapy do celów projektowych. 2) Projekt zagospodarowania terenu. 3) Projekt architektoniczno-budowlany. 4) Projekt technologii medycznej. 5) Projekt konstrukcji. 6) Projekt drogowy. 7) Inwentaryzacja zieleni oraz gospodarka drzewostanem. 8) Projekt instalacji sanitarnych wewnętrznych (wentylacja mechaniczna i klimatyzacja, c.o., wod-kan, gazy medyczne), 9) Projekt instalacji elektrycznych i teletechnicznych. 10) Układ instalacji zewnętrznych (likwidacja kolizji, przebudowa istniejących i budowa nowych instalacji zewnętrznych). 11) Uzyskanie Protokołu z narady koordynacyjnej w Wydziale Koordynacji Usytuowania Projektowanych Sieci Uzbrojenia Terenu Biura Geodezji i Katastru m. st. Warszawy (jeśli będzie wymagana). 12) Uzyskanie warunków technicznych od Gestorów sieci miejskich w zakresie zaopatrzenia w media (jeżeli będzie wymagane). 13) Ekspertyza pożarowa (jeśli będzie wymagana). 14) Opinia akustyczna (jeżeli będzie wymagana). 15) Opinia mykologiczna (jeżeli będzie wymagana). 16) Ekspertyza konstrukcyjna możliwości rozbudowy i przebudowy obiektu. 17) Projekt geotechniczny, Dokumentacja badań podłoża gruntowego, Opinia geotechniczna. 18) Scenariusz pożarowy. 19) Uzgodnienie projektu przez Rzeczoznawców d.s. higieniczno-sanitarnych i d.s. ochrony przeciwpożarowej. 20) Przygotowanie i złożenie w imieniu Inwestora wniosku o pozwolenie na budowę. FAZA IV: Projekt wykonawczy. Projekt wykonawczy wielobranżowy sporządzony zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie niezbędnym do realizacji robót budowlanych oraz uzyskania wymaganych Decyzji na użytkowanie obiektu. 1) Projekt zagospodarowania terenu. 2) Projekt architektoniczno-budowlany. 3) Projekt technologii medycznej. 4) Projekt wyposażenia ogólnego oraz medycznego wraz z zestawieniem. 5) Projekt aranżacji wnętrz. 6) Wizualizacje wewnętrzne i zewnętrzne (min. 4 szt. łącznie), 7) Projekt konstrukcji. 8) Projekt drogowy. 9) Projekt instalacji sanitarnych wewnętrznych (wentylacja mechaniczna i klimatyzacja, c.o., wod-kan, gazy medyczne), 10) Projekt instalacji elektrycznych i teletechnicznych (elektryka, oświetlenie, SSP, KD, DSO, IT, CCTV, instalacji przyzywowa, system kolejkowy, matryca sterowań etc.). 11) Projekt instalacji zewnętrznych (likwidacja kolizji, przebudowa istniejących i budowa nowych instalacji zewnętrznych). 12) Uzgodnienie projektów przez Rzeczoznawców d.s. higieniczno-sanitarnych i d.s. ochrony przeciwpożarowej. 13) Zgłoszenie w imieniu Inwestora przebudowy istniejących / budowy nowych instalacji zewnętrznych wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych uzgodnień i opinii umożliwiających dokonanie skutecznego zgłoszenia w ww. zakresie. FAZA V: Kosztorysy inwestorskie, przedmiary robót, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót. Kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego FAZA VI: Nadzór autorski. Pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji, a w szczególności: a) Udział zespołu projektowego w naradach koordynacyjnych. b) Rozwiązywanie problemów projektowych oraz przygotowywanie dokumentacji rewizyjnych. c) Udział w przygotowaniu dokumentów i dokumentacji odbiorowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71220000-6


Dodatkowe kody CPV: 71221000-3, 71223000-7, 71320000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 400000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Sosak i Sosak Projekt sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zodiakalna 2
Kod pocztowy: 10-712
Miejscowość: Olsztyn
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 379391.04
Oferta z najniższą ceną/kosztem 362850.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 362850.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.